Og³oszenie z dnia 2023-02-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00113311/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00116748/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00122206/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00173386/01 - Wynik z dnia 2023-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Lisowo gmina P³oty
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OTY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684479
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oty
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913033405
1.5.8.) Numer faksu: 913210745
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ploty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ploty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Lisowo gmina P³oty
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99e1ea02-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00098186
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041713/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Lisowo gmina P³oty
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99e1ea02-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne,
Adres strony prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-99e1ea02-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
oraz poczty elektronicznej: inwestycje2@ploty.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim,
2. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami(z zastrze¿eniem sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty) odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej,
3. korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne,
4. adres strony prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-99e1ea02-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przegl±daj postêpowania/konkursy"),
6. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-99e1ea02-ad28-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”,
8. przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
9. sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub o¶wiadczenia, sk³adane w toku postêpowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty" niniejszej specyfikacji, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (KIR), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
10. Dodatkowe wymagania dotycz±ce korespondencji:
1) Przy przekazywaniu korespondencji przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wykonawca zapewnia gotowo¶æ odbioru i odczytania co najmniej plików w formacie *.pdf.
2) W przypadku kompresji plików, zamawiaj±cy wskazuje format z rozszerzeniem .zip, lub
.7Z, które widniej± w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia KRI [5]. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .gif .bmp .numbers .pages. .rar Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
3) Zamawiaj±cy wskazuje formaty danych, w szczególno¶ci w¶ród wskazanych w Rozporz±dzeniu KRI [5], w jakich wykonawca powinien z³o¿yæ ofertê oraz pozosta³e wymagane o¶wiadczenia i dokumenty: *.pdf, *.jpg (.jpeg), *.doc, *.docx, *.odt, *.ods, *.txt, lub *.xls4 ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Z³o¿enie przez wykonawcê oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów w innym formacie, bêdzie stanowiæ podstawê do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 12 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Za³±cznikiem nr 12 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.IM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ 1:
ZADANIE NR 1:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne polegaj±ce na „Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Lisowo gmina P³oty” w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno-U¿ytkowy – za³±cznik nr 11 do SWZ.
Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na miejscu inwestycji. Wykonawcy, którzy s± zainteresowani jej przeprowadzeniem, zobowi±zani s± zg³osiæ chêæ uczestniczenia za po¶rednictwem e-maila na adres: a.porebska@ploty.pl lub p.sobczak@ploty.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chêtni do udzia³u w niej zostan± poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
Realizacja zadania bêdzie dofinansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych na podstawie wstêpnej promesy z dnia 14.06.2022r. do wniosku NR Edycja2/2021/1779/PolskiLad z dnia 07.02.2022r.
Uwagi dotycz±ce wykonywania robót budowlanych:
Zaleca siê, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postêpowania przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów
w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
1) Kryterium oceny ofert stanowi:
a) Cena – 60 punktów
b) Okres gwarancji – 40 punktów
2) Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów, obliczon± wg wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznanych ofercie
Pc – punkty kryterium cena
Pg – punkty kryterium okres gwarancji
3) Do porównania i oceny ofert w danych kryteriach zostanie przyznana nastêpuj±ca punktacja:
a) KRYTERIUM: CENA
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pc = (najni¿sza cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 60 x 100 %
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 60 punktów.
b) KRYTERIUM: OKRES GWARANCJI
Zamawiaj±cy ustala minimalny okres gwarancji 36 miesiêcy i maksymalny okres 60 m-cy.
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pg = (okres gwarancji oferty badanej / najd³u¿szy termin okresu gwarancji z ofert) x 40 x 100%
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 40 punktów.
4) Obliczenia punktacji dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5) Je¿eli Wykonawca zaoferuje terminy krótsze ni¿ minimalne wymagane przez zamawiaj±cego oferta zostanie odrzucona. Je¿eli
wykonawca zaoferuje terminy d³u¿sze ni¿ maksymalne, do oceny oferty przyjêty zostanie maksymalny termin wskazany przez
zamawiaj±cego.
6) Je¿eli zamawiaj±cy nie mo¿e wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym
kosztem .
7) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach, a je¿eli
zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa
wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
8) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZÊ¦Æ NR 2:
ZADANIE NR 2:
Opis przedmiotu zamówienia: Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym prowadzonym w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Lisowo gmina P³oty”. Realizacja zadania dofinansowana z PROGRAMU RZ¡DOWY FUNDUSZ POLSKI £AD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH - na podstawie wstêpnej promesy z dnia 14.06.2022r. do wniosku NR Edycja2/2021/1779/PolskiLad z dnia 07.02.2022r.
1) Wymagani inspektorzy nadzoru:
a) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci drogowej
b) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci sanitarnej
c) Inspektor nadzoru w specjalno¶ci elektrycznej
Osoba pe³ni±ca funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bêdzie wykonywaæ obowi±zki i bêdzie posiadaæ uprawnienia, o których mowa w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
Szczegó³owy przedmiot zamówienia oraz obowi±zki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego opisane s± w za³±czniku nr 10A do SWZ – projekt Umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone. Za
najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów
w ramach kryterium zaokr±glona bêdzie do drugiego miejsca po przecinku. Je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpne) jest
mniejsza od 5 wynik zostanie
zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
1) Kryterium oceny ofert stanowi:
a) Cena – 60 punktów
b) Liczba wizyt inspektora na budowie w tygodniu – 40 punktów
3) Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów, obliczon± wg wzoru:
P = Pc + Pw
gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznanych ofercie
Pc – punkty kryterium cena
Pw – punkty kryterium liczba wizyt
4) Do porównania i oceny ofert w danych kryteriach zostanie przyznana nastêpuj±ca punktacja:
KRYTERIUM: CENA - 60 punktów
Ilo¶æ punktów zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
Pc =(najni¿sza cena brutto z ofert/ cena brutto oferty badanej) x 60 x 100 %
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿na uzyskaæ w powy¿szym kryterium: 60 punktów.
KRYTERIUM: Liczba wizyt inspektora na budowie w tygodniu – 40punktów
wymagana minimalna liczba wizyt na budowie w tygodniu potwierdzona wpisem do Dziennika budowy, maksymalna liczba punktów
do zdobycia w tym kryterium – 40
Wykonawca w „ Formularzu oferty” jest zobowi±zany wpisaæ deklarowan± ilo¶æ wizyt na budowie w tygodniu – max. 3.
1 wizyta 10 pkt
2 wizyty- 20 pkt
3 wizyty- 40 pkt
3. Obliczenia punktacji dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Je¿eli zamawiaj±cy nie mo¿e wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym
kosztem .
5. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach, a je¿eli
zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w
terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wizyt inspektora na budowie w tygodniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. ZADANIE NR 1: W zwi±zku z powy¿szym, o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• Kierownikiem budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
• kierownikiem robót w specjalno¶ci sanitarnej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci sanitarnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
• kierownikiem robót elektrycznych w specjalno¶ci instalacyjnej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646)
Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spe³nia / nie spe³nia.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
oraz
b) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum jedn± robotê w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegaj±c± na: zaprojektowaniu i budowie i/lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej i/lub z kostki betonowej o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿
1 000 000,00 z³otych brutto (s³ownie brutto: jeden milion z³otych)
Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, na zasadzie spe³nia / nie spe³nia.
Uwaga: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia warunku udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania (og³oszenia niniejszego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania).
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
2. ZADANIE NR 2: W zwi±zku z powy¿szym, o udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia niniejszy warunek wówczas, je¿eli wyka¿e, ¿e:
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• Inspektor Nadzoru posiadaj±cy uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci sanitarnej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
• Inspektor Nadzoru posiadaj±cy uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
• Inspektor Nadzoru posiadaj±cy uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalno¶ci instalacyjnej elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021 poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
Ocena spe³niania warunku nast±pi na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami na zasadzie spe³nia / nie spe³nia.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
Uwaga dot. ZADANIA NR 1 I ZADANIA NR 2:
• w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, Spó³ka Cywilna), wskazany powy¿ej warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie (sumowaniu mog± podlegaæ realizowane przez poszczególnych wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nale¿y do oferty do³±czyæ o¶wiadczenie wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie z którego bêdzie wynika³ zakres us³ug ¶wiadczonych przez poszczególnych wykonawców).
• W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania wy¿ej opisanego warunku do¶wiadczenia, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e podmioty te zrealizuj± us³ugi do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane (nale¿y do oferty do³±czyæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego o udostêpnieniu zasobów z zakresu zdolno¶ci zawodowej zawieraj±ce o¶wiadczenie podmiotu trzeciego, ¿e wykona us³ugi, do realizacji których zdolno¶æ zawodowa jest wymagana- o¶wiadczenie z art. 117 Pzp).
• W przypadku, gdy us³ugi referencyjne w rzeczywisto¶ci by³y wykonywane przez Wykonawcê w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawc± lub Wykonawcami, nale¿y w Wykazie us³ug, wskazaæ, jakie czynno¶ci w ramach tych us³ug by³y wykonywane przez Wykonawcê ubiegaj±cego siê o niniejsze zamówienie. Faktyczny wk³ad konsorcjanta w prowadzeniu dzia³añ mo¿e polegaæ na osobistym wykonaniu us³ug, ale tak¿e zarz±dzanie i administrowanie us³ugami mo¿e wystarczyæ do powo³ania siê na do¶wiadczenie nabyte w toku ich realizacji.
• W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w
postêpowaniu:
1) DLA ZADANIA NR 1:
a) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty (za³. Nr 1) wska¿ê dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego.
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) oraz art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z pó¼n. zm.) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) ZADANIA NR 2:
a) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba, ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty (za³. Nr 1) wska¿ê dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego.
c) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) oraz art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z pó¼n. zm.) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. DLA ZADANIA NR 1:
• wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. DLA ZADANIA NR 2:
• wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. dotyczy: ZADANIA NR 1 i DLA ZADANIA NR 2:
Dokumenty wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza RP:
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
DLA ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2:Dokumenty sk³adane wraz z za³±cznikiem nr 1 do SWZ – FORMULARZEM OFERTY:
1) !!!! TYLKO DLA ZADANIA NR 1!!! - Tabela Elementów Rozliczeniowych (TER) – za³±cznik nr 1A – nale¿y z³o¿yæ ³±cznie z Formularzem OFERTY
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³adane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) oraz art. 5k rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z pó¼n. zm.) w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1),
a) sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, dotycz±ce odpowiednio:
- wykonawcy;
- ka¿dego ze wspólników - w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka cywilna);
b) sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3A do SWZ, dotycz±ce odpowiednio podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na które powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy).
3) Zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na które wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±czyæ je¿eli dotyczy) - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego (za³±czyæ je¿eli dotyczy).
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty wykonuj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym z³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawca przedk³ada wraz z ofert±: 1. O¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ; 2. O¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³adaka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 3. Odpowiednie pe³nomocnictwo do reprezentowania
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 4. O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art.
5k rozporz±dzenia 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê
na Ukrainie oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê sk³adane przez Wykonawcê; ka¿dego ze wspólników w przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum, spó³ka
cywilna) (z³o¿yæ wraz z ofert±) - ZA£¡CZNIK NR 3 DO SWZ. 5. W celu podpisania umowy, wykonawca przedk³ada
zamawiaj±cemu równie¿ kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, o której mowa w art. 59 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. DOTYCZY CZʦÆI NR 1 ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 1:Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w § 14 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 10 do SWZ. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków (4000) Zamawiaj±cy informuje, ¿e pe³na tre¶æ rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarta jest w § 14 (Zmiana Umowy) za³±cznik nr10 do SWZ - PROJEKT UMOWY( ROBOTY BUDOWLANE).
2. DOTYCZY CZʦÆI NR 2 ZAMÓWIENIA - ZADANIE NR 2:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w § 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 10A do SWZ. Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków (4000) Zamawiaj±cy informuje, ¿e pe³na tre¶æ rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawarta jest w § 10 za³±cznik nr10A do SWZ - PROJEKT UMOWY( IN).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
DOPRECYZOWANIE SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - PUNKTU 4.1.3.) Rodzaj zamówienia:DLA ZADANIA NR 1: Roboty budowlane
DLA ZADANIA NR 2: US£UGI
2. DOPRECYZOWANIE SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA - PUNKTU 6.5Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia
nale¿ytego wykonania umowy: 6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Tak - DLA ZADANIA NR 1
Nie DLA ZADANIA NR 2
3. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków (4000) w punkcie 7.4. niniejszego og³oszenia Zamawiaj±cy odsy³a potencjalnych wykonawców odno¶cie mo¿liwo¶ci zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty do SWZ oraz projektu umowy - w przypadku ZADANIA NR 1 jest to za³±cznik nr 10 do
SWZ, a w przypadku ZADANIA NR 2 - jest to za³±cznik nr 10A do SWZ.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa sieci wodoci±gowej przy ul. Dzia³owej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowo¶ci B³a¿owa
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowo¶ci Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ci±gów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w O¶wiêcimiu
- Roboty budowlane polegaj±ce na dostosowaniu pomieszczeñ budynku ¯³obka Miejskiego w Z³otoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.