Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504776/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00510588/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa tech. instalacji i urządzeń wentyl. i klimatyz. wraz z instalacjami i urządz. towarzysz. w
ramach okres. przeglądów i konserw. oraz bieżących napraw i usuwania zgłasz. awarii i usterek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Narodowy im. Ossolińskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930691990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szewska 37
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ossolineum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ossolineum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ossolineum.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Biblioteka, Muzeum, Wydawnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa tech. instalacji i urządzeń wentyl. i klimatyz. wraz z instalacjami i urządz. towarzysz. wramach okres. przeglądów i konserw. oraz bieżących napraw i usuwania zgłasz. awarii i usterek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75387d8e-7f9e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-2621-67/2022
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie obsługi technicznej instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wraz z instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi zainstalowanymi w budynkach ZNiO we Wrocławiu w ramach okresowych przeglądów i konserwacji oraz bieżących napraw i usuwania zgłaszanych awarii i usterek.
W skład zamówienia wchodzą 2 zadania:
Zadanie 1 - wykonywanie przeglądów okresowych i konserwacji instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych wraz z instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi oraz agregatów chłodniczych w celu utrzymania instalacji w pełnej i ciągłej sprawności.
Zadanie 2 – wykonywanie napraw bieżących i usuwanie zgłaszanych awarii i usterek.
Uwaga - Zadanie nr 2 - rozliczane będzie kosztorysem podwykonawczym w oparciu o stawki kosztorysowe. Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie do 150.000,00 zł netto. Jako kryterium wyboru stawek kosztorysowych służy oszacowanie ROBOCIZNY Oferenta na podstawie zakładanej ilości 1000 roboczogodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454608 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454608 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454608 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane Instalbud Waldemar Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 912-000-71-79
7.3.3) Ulica: Hermanowska 88
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SWEGON, EPURO, IMI, VBW, MERCOR, CAB, GRYFIT, AERMEC, BRUNE / Klimatest, SUPREME /AS WATER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454608 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy (...)
- Usługa serwisu i konserwacji instalacji chłodniczych na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.