eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie¦wiadczenie us³ug prania, dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej i najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gadu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.



Og³oszenie z dnia 2024-02-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug prania, dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej i najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gadu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug prania, dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej i najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gadu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-401f7a6a-c5ae-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00098234

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-401f7a6a-c5ae-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-401f7a6a-c5ae-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Tre¶æ oferty musi byæ zgodna z wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ.
2. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim (art. 20 ust. 2 ustawy Pzp). Zamawiaj±cy dopuszcza wykorzystanie jêzyka obcego w zakresie okre¶lonym w art. 11 ustawy z dnia 7 pa¼dziernika 1999r.
o jêzyku polskim (Dz.U. 2021r., poz. 672 ze zm.).
3. Wykonawca przygotowuje ofertê przy w oparciu o „Opis przedmiotu zamówienia” przy wykorzystaniu Formularza ofertowego uzupe³niaj±c go o dane wymagane przez Zamawiaj±cego oraz do³±cza jako jego integraln± czê¶æ – Formularz asortymentowo-cenowy oraz o zapisy rozdzia³u XIV ust. 1 [do³±czyæ nale¿y dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ np.: karty, opisy, itd.].
Uwaga! Zamawiaj±cy nie udostêpnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie
e-Zamówienia i w zwi±zku z tym nale¿y zignorowaæ komunikat pojawiaj±cy siê przy sk³adaniu oferty w tym zakresie.
4. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików natomiast próbki bielizny sk³ada w siedzibie Zamawiaj±cego przy
ul. Mieszka I 7, 72-600 ¦winouj¶cie pok. 2.018 (II piêtro) w dni robocze w godz. 0700-1500 natomiast w dniu sk³adania ofert od godz. 0630 do godz. 0700 (próbki nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtym opakowaniu oznaczonym indywidualnym has³em nadanym przez Wykonawcê i wypisanym w tre¶ci formularza ofertowego).
5. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wype³niony formularz oferty”). W kolejnym polu („Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione
w ofercie przez Wykonawcê”) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01.2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug prania, suszenia, maglowania, prasowania, dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej i w³asnej odzie¿y roboczej pracowników oraz najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gadu³y w ¦winouj¶ciu
sp. z o. o. zwanymi dalej „przedmiotem zamówienia”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39518000-6 - Bielizna szpitalna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, w zakresie wymagañ okre¶lonych w rozdz. XIV ust. 4 pkt 2) lit. a, b, c i d polegaæ na innych podmiotach, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, to Wykonawcy ci ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Do oferty ka¿dy Wykonawca do³±czy aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym przez oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci próbki oferowanej (do najmu) z napisem lub bez (wskazanym w za³±czniku nr 1 do SWZ) bielizny po 1 szt. z ka¿dej pozycji wraz:
1) dla poz. 2, 8, 9 i 10 w II rozdziale pkt 2 (najem) Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z kartami technicznymi tkanin potwierdzaj±ce lub ulotkami lub broszurami: gramaturê, sk³ad i parametry techniczne zgodne z norm± PN-EN 13795-1:2019-5 w wymaganym zakresie opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik do SWZ oraz instrukcjê u¿ytkowania (je¿eli wystêpujê lub o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ przedmiot jej nie posiada) i wpis /zg³oszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych;
2) dla pozosta³ych pozycji ujêtych w II rozdziale pkt 2 (najem) Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz ze Certyfikatem Standard OEKO-TEX® (je¿eli Zamawiaj±cy wymaga³ standardu) na tkaninê, kartê techniczn± lub ulotkê lub broszurê potwierdzaj±c±: gramaturê i sk³ad oraz instrukcjê u¿ytkowania (je¿eli wystêpujê lub o¶wiadczenie Wykonawcy, i¿ przedmiot jej nie posiada).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ niniejszej umowy na podstawie co najmniej jednej z okoliczno¶ci wskazanej w art. 455 ustawy Pzp, b±d¼ w niniejszej umowie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w przypadku:
1) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu,
2) zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy,
3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji postanowieñ umowy.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu trwania umowy w przypadku zrealizowania przez Wykonawcê w okresie obowi±zywania umowy us³ug o warto¶ci ni¿szej ni¿ 70% ogólnej warto¶ci umowy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê cen jednostkowych towarów wskazanych w Za³±czniku nr 1 do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki VAT - zmiana ceny nastêpuje z dniem powstania obowi±zku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020r., poz. 2207 ze zm.),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. 2023r., poz. 46 ze zm.),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
5) zmniejszenia ceny w ka¿dym przypadku,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-16 07:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl i siedziba Zamawiajacego pok. 2.018

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.