Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00667545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00001348/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-02
- 2025/BZP 00014552/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNE W DOLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526991124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 15
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@comdolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6957cfdd-afd5-431c-b86a-9d4432c47a7e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6957cfdd-afd5-431c-b86a-9d4432c47a7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664991/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz podopiecznych z terenu Gminy Dolice do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego, w 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COM.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zabezpieczeniu bezpiecznego transportu na zajęcia dorosłych osób niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Dolicach (COM) oraz transport po zajęciach do miejsca zamieszkania. Przewóz uczestników COM dotyczy wszystkich dni w których odbywać się będą zajęcia. Planowana liczba dowożonych osób – 14
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, co nie ma negatywnego wpływu na konkurencję. Brak podziału na części podyktowany jest względami ekonomicznymi. Niniejsze zamówienie dotyczy transportu małej liczby osób tj. 14, możliwej do przewiezienia jednym pojazdem, co sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w SWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196199,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196199,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196199,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRACJA Łukasz Mularczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321154387
7.3.4) Miejscowość: Dolice
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196199,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.