Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044066/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00056611/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098287 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej o numerze 618040 S ul. Brzozowej w Malinowicach ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944 921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej o numerze 618040 S ul. Brzozowej w Malinowicach ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee43c32-a8d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej o numerze 618040S ul. Brzozowej w Malinowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044066/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1614627,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi oraz budową kanalizacji sanitarnej w ulicy Brzozowej w Malinowicach (ok. 410mb). Przebudowa odbywać się będzie po śladzie istniejącego przebiegu drogi.
3.2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
2) wybudowanie chodnika po stronie północnej,
3) wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni zjazdów do posesji z kształtek betonowych,
4) dla potrzeb odwodnienia wód opadowych z pasa drogowego przewiduje się odtworzenie istniejących rowów przydrożnych po stronie południowej drogi do których włączone zostaną nowe wpusty deszczowe:
-zabudowa przykanalików z rur PVC - włączone do odtwarzanych rowów przydrożnych,
-zabudowa korytek odwadniających za chodnikiem na odcinkach zasypanych rowów otwartych ( dla potrzeb budowy chodnika);
5) przebudowa przepustów pod zjazdami,
6) wykonanie poboczy utwardzonych,
7) budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z odejściami do działek z rur PE 100 SDR 11 – ok. 410mb.
8. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu, wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
8.1. Dokumentacja projektowa,
8.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
8.3. Przedmiary robót,
8.4. Przyjęcie zgłoszenia przez Starostę Będzińskiego nr rejestru 6740.8.49.2018 z dnia 19.11.2018 r.
8.5. Przyjęcie zgłoszenia przez Starostę Będzińskiego nr rejestru 6743.468.2018 z dnia 12.09.2018 r.
8.6. Decyzja pozwolenie wodnoprawne WŚiL.6341.1.0002.2016 oraz WŚiL.6341.2.0002.2016,
8.7. Rozpoznanie konstrukcji nawierzchni oraz podłoża gruntowo-wodnego w miejscowości Dąbie Chrobakowe.
8.8. SIWZ wraz z załącznikami,
8.9. Projektowane postanowienia umowy,
8.10. Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
8.11. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999232,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1580550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999232,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999232,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI PSARY
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Ośrodka Kultury w Malinowicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Zagospodarowanie terenu w Dąbiu w ramach zadania pn.: "Rekultywacja terenów poprzemysłowych w Gminie Psary".
- "Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Psarach".
- Części nr 1: Modernizacja ul. Źródlanej w Sarnowie. Część nr 2: Modernizacja ul. Jasnej w Sarnowie.
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Działowej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowości Błażowa
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.