Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080398/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098317 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa, montaż i uruchomienie 23 szt. nowych parkometrów wraz z systemem zarządzająco – monitorującym w formie leasingu operacyjnego do SPP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE MPDM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141247317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 25A
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23/6543501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpdm@mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpdm.e-bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpdm.e-bip.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa, montaż i uruchomienie 23 szt. nowych parkometrów wraz z systemem zarządzająco – monitorującym w formie leasingu operacyjnego do SPP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2b184cd-ca96-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa parkomatów do strefy płatnego parkowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080398/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 23 szt. nowych parkomatów (parkometrów) wraz z systemem zarządzająco – monitorującym w formie leasingu operacyjnego do strefy Płatnego Parkowania w Mławie zgodnie z obecną lokalizacją.
Zamówienie obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i montaż) 23 szt. fabrycznie nowych parkometrów wraz z ich serwisem przez okres gwarancji wynoszącym co najmniej 24 miesiące w miejscach obecnie stojących parkometrów wraz z kasetą (skarbcem), akumulatorami do każdego parkometru i podstawami (fundamentami), które Zamawiający zamontuje we własnym zakresie. Wykonawca zapewni bezpłatnie pakiet części zamiennych oraz dwie dodatkowe kasety kolekcyjne (skarbiec).
2. Posadowienie fundamentów i parkometrów odbywać się będzie w dniach 29 i 30 lipca 2021r. (tj. czwartek i piątek).
3. Uruchomienia i przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego pracowników (biura SPP, kontrolerów – serwisantów) w zakresie zasad użytkowania i obsługi dostarczonych urządzeń oraz oprogramowania do dnia 30 lipca 2021r.
4. Dostarczenie materiałów informacyjnych dotyczących funkcjonalności parkometrów w terminie do 16 lipca 2021r.
5. Zapewnienie stałej transmisji danych on-line z parkometrów do oprogramowania. Wszystkie parkometry muszą posiadać mobilną łączność z serwerem w przypadku potrzeby wyposażenia w karty SIM, parkometry winny być w nie wyposażone.
6. Zapewnienie obsługi płatności za pomocą kart bankowych (zbliżeniowych i ewentualnie stykowych).
7. Wykonawca na własny koszt przeprowadzania naprawy, usuwa usterki i awarie, dokonuje kompleksowej konserwacji i wymiany wszystkich wyeksploatowanych elementów w sposób gwarantujący bezawaryjną pracę przez okres odpowiadający okresowi gwarancji, który nie może być krótszy niż 24 miesiące.
8. Zapewnienie przez okres 10 lat od daty montażu dostępu do części zamiennych dla zainstalowanych parkometrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawiera załączniki do SWZ tj. Załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623844,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807660,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623844,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S A
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBS Computergraphik Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8970012657
7.3.3) Ulica: Legnicka 48
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623844,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-29 do 2021-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Dostawy gazów medycznych, azotu i innych gazów wraz z dzierżawą stacji zgazowania ciekłego tlenu medycznego
- Dostawa oleju napędowego wraz z kontenerową stacją paliw w ilości 2 szt. w formie dzierżawy w ROKU 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- "Wymiana sieci wodociągowej z azbesto- cementu DN100 na nową z PEHD RC SDR 11, DN100"
więcej: przetargi w Mławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.