Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00422069/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowy remont czterech mieszkań i pełne dostosowanie ich do potrzeb usług społecznych realizowanych przez PSONI w Gdańsku - 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190056591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-371
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 553 02 61
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psoni.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psoni.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-738652da-5ab0-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy remont czterech mieszkań i pełne dostosowanie ich do potrzeb usług społecznych realizowanych przez PSONI w Gdańsku - 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-738652da-5ab0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Kompleksowe usługi społeczne realizacją prawa do niezależnego życia osób z niepełnosprawnością intelektualną – adaptacja 4 lokali mieszkalnych w Gdańsku oraz zakup samochodu na potrzeby świadczenia usług społecznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422069/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/Inw/PSONI/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3361439,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Matejki 22/1, 80-437
Gdańsk, dz. nr 246 obręb 0052, Gdańsk 226101_1, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego postępowania
dokumentacji obejmującej:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawcze aranżacji mieszkania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej,
c) Opinię techniczną,
d) Zgłoszenie robót budowlanych.
Prace obejmują również wykonanie utwardzenia terenu – części działki nr 245 obr. 055 przy ul. Matejki 22 w Gdańsku,
zgodnie z przedstawionym projektem technicznym.
2) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Sobótki 5/4a, 80-232
Gdańsk dz. nr 204 obręb 055, Gdańsk 226101_1.0055.204, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego
postępowania dokumentacji obejmującej:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawcze aranżacji mieszkania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej,
c) Opinię techniczną,
d) Zgłoszenie robót budowlanych.
3) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Wajdeloty 15B/1, 80-437
Gdańsk dz. nr 489/2 obręb 042, Gdańsk 226101_1.0042.489/2, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego
postępowania dokumentacji obejmującej:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawczy,
c) Projekt techniczny – konstrukcyjny wykonania otworów w ścianach konstrukcyjnych
d) Opinię techniczną
e) Pozwolenie na budowę
4) Przebudowę układu funkcjonalnego istniejącego mieszkania wraz z aranżacją wnętrz przy ul. Wojska Polskiego 16/3, 80-
277 Gdańsk dz. nr 669 obręb 0031, Gdańsk 226101_1.0031.669, stosownie do treści załączonej do przedmiotowego
postępowania dokumentacji obejmującej
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) Projekt wykonawczy,
c) Projekt wykonawcze aranżacji mieszkania, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej.
5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również:
1) umieszczenie tablic informacyjnych zgodnie z zasadami informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020;
2) wykonanie instalacji teletechnicznej inteligentnego budynku w każdym mieszkaniu (SMART) w zakresie obejmującym:
przygotowanie założeń, opracowanie systemu wraz z jego projektem, dostawa materiałów, wykonanie instalacji,
uruchomienie, konfiguracja i szkolenie z obsługi (podstawowe, do 5 osób, ok. 2h). System SMART ma obejmować: system
alarmowy - przewiduje się do powiadamiania w razie wykrycia zagrożenia pożarowego, wycieku wody, wycieku gazu,
pojawienia się gazów usypiających. System będzie monitorował stan okien i drzwi oraz obecności w pomieszczeniach.
Dostęp do systemu przez panel, aplikację mobilną- smartphone, komputer PC. Powiadomienia wysyłane w formie sms,
połączenia głosowego GSM, push dla użytkowników aplikacji mobilnej. System musi umożliwiać zdalne sterowanie za
pomocą smartphone przez aplikację i komendy SMS. System kablowy do komunikacji i zasilania będzie wykorzystywał
łącze przewodowe dzięki czemu nie będzie w przyszłości potrzeby wymiany żadnych baterii. Zakres rzeczowy:
• Monitorowanie stanu zamknięcia, okien i drzwi – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby okien i drzwi wejściowych w
poszczególnych mieszkaniach.
• Czujniki ruchu – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby pomieszczeń w poszczególnych mieszkaniach.
• Czujniki dymu - liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczny pomieszczeń w poszczególnych mieszkaniach.
Czujniki wycieku wody – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby tzw. pomieszczeń mokrych (łazienki, kuchnie) w
poszczególnych mieszkaniach.
• Zawory zamykające dopływ wodę – liczba sztuk - na pionach głównych w poszczególnych mieszkaniach.
• Komunikator GSM do wysyłania powiadomień.
• Komunikator ethernet do aplikacji mobilnej i integracji z systemem.
• Centrala alarmowa
• Manipulator dotykowy z możliwością sterowania.
Sterowanie zamkiem drzwi wejściowych - dostawa kompletnego zestawu zamka elektronicznego wraz z usługą montażu.
Zamek powinien działać zatrzaskowo, zamykając drzwi, które automatycznie się ryglują. Od zewnątrz uchwyt (kulka)
zamiast klamki. Drzwi można otworzyć poprzez wprowadzenie kodu lub pastylki zbliżeniowej, za pomocą aplikacji na
smartphona lub komendy SMS. Od strony mieszkania odryglowanie drzwi przez klasyczną klamkę.
Oferta musi obejmować minimum:
• Zamek.
• Klawiatura zewnętrzna z czytnikiem kart, pastylek zbliżeniowych.
• Pastylka zbliżeniowa – 10 szt.
System sterowania do podsystemów takich jak napędy rolet/zasłon, sterowanie głowicami termostatycznymi na grzejnikach
ściennych.
System do komunikacji z odbiornikami (napędy rolet, oświetlenie, oświetlenie LED, termostaty do grzejników itp.) musi
wykorzystywać łącze. Musi też współpracować z klasyczną instalacją elektryczną. System sterowania musi pozwalać na
zdalne sterowanie za pomocą smartphone przez aplikację lub komendy głosowe.
Oferta musi spełniać:
• Sterowanie oświetleniem (ON/OFF): liczba obwodów odpowiednia do zaprojektowanych liczby punktów świetlnych w
mieszkaniach.
• Sterowanie oświetleniem LED 4 obwody.
• Termostaty do grzejników ściennych – liczba odpowiednia do zaprojektowanej liczby grzejników w poszczególnych
mieszkaniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3975000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3975000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3975000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TYM-BUD Zakład Remontowo-Budowlany Waldemar Tymoszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190004915
7.3.3) Ulica: Komunalna 12
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR TYMOSZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR TYMOSZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3975000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Zamawiający wskazuje jako termin wykonania robót: w terminie do 4 (czterech) miesięcy od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zestawów do izolacji materiału biologicznego dla UCK
- Dostawa przeciwciał do manualnych odczytów immunohistochemicznych dla UCK
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
- 2025. Modernizacja przejazdów i przejść przez torowiska
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Organizacja i przeprowadzenie w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2025 bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.