Og³oszenie z dnia 2021-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00102351/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00122883/01 - Wynik z dnia 2021-07-22
Og³oszenie nr 2021/BZP 00098392 z dnia 2021-06-29 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381560011
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-120
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdsdzwierzuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sdsdzwierzuty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina D¼wierzuty
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510743315
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 6
1.11.4.) Miejscowo¶æ: D¼wierzuty
1.11.5.) Kod pocztowy: 12-120
1.11.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: info@ug-dzwierzuty.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.bip.gminadzwierzuty.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bedd4a18-d887-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00098392
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00092375/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wykonanie robót remontowych oraz zabezpieczeñ PPO¯ w ramach zmiany sposobu u¿ytkowania budynku Szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 Ustawy komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 2. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl. 3. Korzystanie z platformy jest nieodp³atne. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w zakresie: przesy³ania zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do: z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych; z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; przesy³ania odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych: tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu; tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych; przes³ania odpowiedzi na inne wezwania zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych; przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy; odwo³ania odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 4.1. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 4.2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne platformazakupowa.pl, tj.: 1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4. w³±czona obs³uga JavaScript, 5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, 6. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6. Pozosta³e wymagania techniczne zosta³y okre¶lone w rozdz. 12 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach, ul. H. Sienkiewicza 1, 12-120 D¼wierzuty, reprezentowana przez Kierownika (tel. 89 623 12 30, e-mail: kierownik@sdsdzwierzuty.pl); b) administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania siê z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wys³anie wiadomo¶ci elektronicznej na adres: iod@sdsdzwierzuty.pl, lub telefonicznie pod nr tel. 89 621 26 66; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.„Wykonanie robót remontowych oraz zabezpieczeñ PPO¯ w ramach zmiany sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w D¼wierzutach”, numer ZP.271.1.2021, w zwi±zku z wymogami, jakie na zamawiaj±cego nak³adaj± przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), zwanej dalej Ustaw±; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie Gmina D¼wierzuty, ul. Niepodleg³o¶ci 6, 12-120 D¼wierzuty, jako Pe³nomocnik Zamawiaj±cego oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z obowi±zkiem zapewnienia jawno¶ci postêpowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan:
− prawo dostêpu do danych osobowych, które Pani/Pana dotycz±, przy czym informujemy, ¿e gdyby spe³nienie tego ¿±dania wymaga³o niewspó³miernie du¿o wysi³ku, Administrator ma prawo do za¿±dania od Pani/Pana dodatkowych informacji dotycz±cych zg³aszanego ¿±dania takich jak szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu stosownie do tre¶ci przepisu art. 8a ust. 2 Ustawy,
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych zwi±zanych ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku szko³y na ¦rodowiskowy Dom Samopomocy, który docelowo ma s³u¿yæ prowadzeniu dzia³alno¶ci terapeutycznej osób z zaburzeniami psychicznymi oraz niepe³nosprawnych intelektualnie, jako palcówka dzia³aj±ca w systemie dziennym. Sale lekcyjne adaptowane zostan± na pracownie terapeutyczne, pomieszczenia biurowe, socjalne, szatnie oraz sanitariaty. Prace budowlane zwi±zane ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku wykonywane bêd± w zakresie ochrony ppo¿., architektury, konstrukcji, bran¿y sanitarnej, bran¿y elektrycznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42131160-5 - Hydranty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 1.1. w zakresie do¶wiadczenia wykonawcy:wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto, zawieraj±c± w swym zakresie prace bran¿y sanitarnej oraz bran¿y elektrycznej.
UWAGA!
1. Przez jedn± robotê budowlan± nale¿y rozumieæ jedn± umowê.
2. W przypadku, gdy wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiaj±cy nie dopuszcza by wykonawca wykazywa³ do¶wiadczenie grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ danego zakresu czynno¶ci. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o udzielenie wyja¶nieñ w zakresie faktycznie zrealizowanego zakresu czynno¶ci oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków, czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
3. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystaj±cych z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi byæ spe³niony ³±cznie (nie musi go spe³niaæ osobno ka¿dy z wykonawców i/lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby).
1.2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia: wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¿eli skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby, legitymuj±ce siê odpowiednimi uprawnieniami, niezbêdnymi do wykonania zamówienia: co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
UWAGA!
Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2020 poz. 1333). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego postêpowania oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Powy¿sze okresy liczy siê zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Na ofertê, zwan± dalej „Ofert±” sk³ada siê Formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.2. Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ.
b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 10.1 SWZ.
c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówieni, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu, o którym mowa w pkt 8.2.2. SWZ - Za³±cznik nr 4 do SWZ(je¶li dotyczy).
d) wadium (je¿eli jest sk³adane w formie niepieniê¿nej);
e) o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.3 SWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wymagañ okre¶lonych rozdz. 8 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lubdo¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te
zdolno¶ci s± wymagane. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt 8.1 SWZ, wymagania te
musza byæ spe³nione wspólnie przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich
spe³niaæ osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). W tym przypadku,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty
o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Przyk³adowy wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. 2. W przypadku wspólnego
ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ,
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych
wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt
9.2.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 4. Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis pkt 10.3. SWZ
stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy wprzypadkach okre¶lonych w § 15 Projektowanych postanowieñ umowy (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl. Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych wykonawcy - pkt 26 SWZ. 2. Je¿eliWykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej
sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania wskazuj±ce sposób reprezentacji wykonawcy oraz osoby uprawnione do
reprezentowania wykonawcy.
2021-06-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiêkszenie efektywno¶ci energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. M³yñskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeñ Wydzia³u Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz czê¶ci pomieszczeñ w budynku g³ównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeñ
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
wiêcej: Hydranty »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.