Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638583/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00653102/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00661886/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
- 2024/BZP 00667427/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu prywatnej opieki medycznej dla pracowników Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pk.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=108&Itemid=1045&lang=pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu prywatnej opieki medycznej dla pracowników Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa5e173-7749-4054-8db3-ac52414d60bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638583
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/099/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283239,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług prywatnej opieki medycznej obejmuje opiekę medyczną dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin w formie abonamentu medycznego w następujących pakietach:
1) Pakiet Indywidulany – dedykowany dla pracownika,
2) Pakiet Partnerski – dedykowany dla pracownika i jednej osoby spośród wymienionych: małżonek/partner/dziecko do 26 r.ż.,
3) Pakiet Rodzinny – dedykowany dla pracownika i małżonka/partnera i dzieci bez względu na ich liczbę do ukończenia 26 r.ż. (dziecko z orzeczona niepełnosprawnością – bez ograniczeń wiekowych).
występujących w trzech zakresach.
Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla zainteresowanych ofertą pracowników na terenie Zamawiającego oraz udostępnienie ulotek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne ENEL-MED S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140802685
7.3.3) Ulica: ul. Słomińskiego 19/524
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283239,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamówienie (usługi medyczne określone w OPZ) realizowane będzie sukcesywnie przez okres 12 pełnych miesięcy (pełny miesiąc to okres od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca) lub do wyczerpania się kwoty umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.
2. Po zawarciu umowy, przed rozpoczęciem świadczenia usług medycznych Zamawiający przewiduje okres przygotowawczy (na zebranie i przekazanie przez strony wszystkich niezbędnych informacji i danych, przygotowanie akcji informacyjnej i innych czynności przewidzianych w dokumentach postępowania) trwający nie dłużej niż jeden pełny miesiąc plus okres od zawarcia umowy do rozpoczęcia tego miesiąca. Usługi medyczne na rzecz pracowników i ich rodzin będą świadczone nie wcześniej niż od dnia 01.03.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji spotkań realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług medycznych dla żołnierzy i pracowników Resortu Obrony Narodowej - polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy"
- Świadczenie przez wykonawcę usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Centrum e-Zdrowia.
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 37/2025
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.