Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00051584/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WILCZĘTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 84
1.5.2.) Miejscowość: Wilczęta
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-405
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552496504
1.5.8.) Numer faksu: 552496503
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wilczeta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e00f1ce-6310-480e-8360-b94c4bb1d8671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e00f1ce-6310-480e-8360-b94c4bb1d867
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00674200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy budynku Strażnicy OSP w Ławkach wraz z zagospodarowaniem terenu wokół. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie działki Nr 174 obręb Ławki, gmina Wilczęta. Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską i jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie.
2) Budynek OSP będzie posiadał 1 kondygnację naziemną, poddasze nieużytkowe – strych. Budynek będzie pełnił funkcję strażnicy ochotniczej straży pożarnej. W części parterowej budynku zlokalizowane są następujące pomieszczenia: garaż, szatnia, łazienka, w.c. męskie, w.c. damskie i dla niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie gospodarcze, sala szkoleń, pomieszczenie techniczne i pomieszczenie socjalne.
3) Zakres robót budowlanych obejmuje:
• Roboty przygotowawcze – ogrodzenie placu budowy i tyczenie geodezyjne obiektu,
• Roboty ziemne,
• Ławy i ściany fundamentowe,
• Murowanie ścian budynku,
• Konstrukcja i pokrycie dachu wraz z odwodnieniem i obróbkami blacharskimi,
• Stropy, słupy i ściany działowe,
• Roboty wykończeniowe sufitów, ścian i posadzek,
• Wykonanie elewacji budynku,
• Wykonanie dojazdu do budynku – powierzchnia utwardzona z kostki betonowej, obrzeża betonowe,
• Wykonanie podbudowy pod samochody ciężarowe w obrębie podjazdu,
• Budowę przyłącza wodociągowego na cele bytowo-socjalne wraz z punktem poboru wody,
• Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem bezodpływowym,
• Budowę przyłącza kanalizacji deszczowej,
• Montaż przewodów instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacyjnej w tym instalacji odciągu spalin,
• Montaż armatury odcinającej, regulacyjnej, rewizyjnej na poszczególnych instalacjach, montaż przyborów sanitarnych,
• Płukanie każdej z instalacji, próby szczelności, dezynfekcja i badania,
• Budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalację gniazd wtyczkowych oraz systemu oświetlenia na potrzeby budynku OSP, budowa rozdzielnicy elektrycznej,
Instalacja oświetlenia ogólnego, ekwipotencjalna, odgromowa,
• Dachowa instalacja fotowoltaiczna, rozdzielnice elektryczne AC, DC, instalacja eklektyczna AC,DC.
• Towarzyszące roboty budowlane.
• Uzyskanie wszystkich koniecznych uzgodnień w tym z: Operatorem Systemu Dystrybucji Energa Operator S.A. oraz Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska (jeżeli będą wymagane).
4) Kompleksowa realizacja robót budowlanych zgodnie z wytycznymi wynikającymi z udostępnionej dokumentacji technicznej oraz uzgodnień dokonanych z Zamawiającym.
5) Szczegółowy opis i zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej – załącznik Nr 7 do SWZ
6) Zamawiający informuje, że załączona dokumentacja stanowi część pomocniczą do określenia szacowania ilości robót. Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze koniecznych do wykonania robót na podstawie projektu technicznego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania a podstawie powyższej dokumentacji w cenie umownej.
7) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należyta starannością, na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ oraz zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi normami branżowymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy, ustaleniami z Zamawiającym oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
8) Wszystkie stosowane materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami, powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydawane przez upoważnioną instytucję krajową. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowalnych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1213) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
9) Zamawiający będzie zobowiązany do zapewnienia i udostępnienia terenu budowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót budowlanych.
10) Przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony środowiska.
11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w Ustawie Prawo Budowlane.
12) Wojewódzki Konserwator Zabytków w Olsztynie pozwoleniem znak WKZ WUOZ.ELBLAG.5152.339.2024.MG z dnia 03.01.2025 r. zobowiązał Zmawiającego do: prowadzenia robót zgodnie z projektem, przeprowadzenia prac ziemnych w obrębie działki Nr 174 obręb Ławki pod nadzorem archeologicznym, niezwłocznego zawiadamiania o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach w trakcie prowadzenia robót budowlanych. W związku z powyższym obowiązek bieżącego informowania Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia prac ziemnych i o terminie ich rozpoczęcia oraz informowanie o wszelkich zagrożeniach i nowych okolicznościach należy do obowiązków Wykonawcy.
3. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia. Zamawiający zaplanował płatność w 2 częściach, po ukończeniu każdego z poniżej wskazanych etapów:
Etap 1 – obejmuje:
a)przedmiar branży budowlanej – pozycje Nr 1-43 oraz pozycje Nr 64, Nr 66 i Nr 67,
b)przedmiar branży sanitarnej – pozycje Nr 1-21,
c) przedmiar branży elektrycznej – pozycje Nr 1-9, Nr 28-38.
– koszt etapu 1 może wynosić maksymalnie 50 % wartości oferty,
Etap 2 – obejmuje pozostałe roboty budowlane wskazane w dokumentacji technicznej, nie ujęte w etapie 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2973390,33 PLN
INNE PRZETARGI WILCZĘTA
- Przebudowa dróg gminnych publicznych w msc. Stare Siedlisko i Ławki
- Modernizacja urządzeń pomiarowych ze zdalnym odczytem w Gminie Wilczęta
więcej: przetargi WILCZĘTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.