eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM



Og³oszenie z dnia 2021-06-29


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00098441 z dnia 2021-06-29

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4253008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1f7b18a-a0ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00098441

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00022852/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Dostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o dofinansowanie nr POIS.09.02.00-00-0177/19-00/99/2019/924 zawarta w Warszawie w dniu 31.12.2019 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00036590/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-27/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 71619,22 PLN

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

klimatyzator - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5180,49 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

krzes³a do poczekalni - Klinika Hematologii z Oddzia³em Transplantacji Szpiku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21690,03 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzêt AGD - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1018,70 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

kanapy - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7280,00 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

krzes³a biurowe - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej i Klinika Hematologii z Oddzia³em Transplantacji Szpiku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 36450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 01 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. nr oferty 1996/ZP-261-27/2021 przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 6 372,00 z³ brutto, a oferta wykonawcy jest wy¿sza o 19 458,00 z³.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25830,00 PLN

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 02 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. nr oferty 1996/ZP-261-27/2021 przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 26 678,74 z³ brutto, a oferta wykonawcy jest wy¿sza o 26 580,26 z³.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 53259,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53259,00 PLN

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 03 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. nr oferty 1996/ZP-261-27/2021 przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 253,00 z³ brutto, a oferta wykonawcy jest wy¿sza o 8 095,00 z³.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9348,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9348,00 PLN

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211

7.3.3) Ulica: Ordona 2A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 44947,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44947,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44947,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211

7.3.3) Ulica: Ordona 2A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 44947,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

2021-06-29 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.