Og³oszenie z dnia 2021-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00036590/01 - Og³oszenie z dnia 2021-04-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00098441 z dnia 2021-06-29 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4253008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1f7b18a-a0ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00098441
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00022852/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa mebli i wyposa¿enia dla potrzeb SPSK NR 1 PUM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa o dofinansowanie nr POIS.09.02.00-00-0177/19-00/99/2019/924 zawarta w Warszawie w dniu 31.12.2019 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00036590/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-27/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 71619,22 PLN
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
klimatyzator - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii InterwencyjnejSzczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5180,49 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
krzes³a do poczekalni - Klinika Hematologii z Oddzia³em Transplantacji Szpiku.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21690,03 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzêt AGD - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1018,70 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kanapy - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7280,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
krzes³a biurowe - Zak³ad Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej i Klinika Hematologii z Oddzia³em Transplantacji Szpiku.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 36450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 01 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. nr oferty 1996/ZP-261-27/2021 przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 6 372,00 z³ brutto, a oferta wykonawcy jest wy¿sza o 19 458,00 z³.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 25830,00 PLN
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 02 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. nr oferty 1996/ZP-261-27/2021 przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 26 678,74 z³ brutto, a oferta wykonawcy jest wy¿sza o 26 580,26 z³.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 53259,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53259,00 PLN
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zamawiaj±cy uniewa¿ni³ postêpowanie w zakresie pakietu nr 03 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O. nr oferty 1996/ZP-261-27/2021 przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 253,00 z³ brutto, a oferta wykonawcy jest wy¿sza o 8 095,00 z³.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9348,00 PLN
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8856,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211
7.3.3) Ulica: Ordona 2A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8856,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 44947,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 44947,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44947,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146196211
7.3.3) Ulica: Ordona 2A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 44947,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
2021-06-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA ZESPO£U SZKÓ£ OGÓLNOKSZTA£C¡CYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZʦCI
- II - Przyjêcie do oczyszczenia w oczyszczalni ¶cieków wód odciekowych (¶ciek. przemys³.) pochodz±cych z zamkniêtego sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w Sierakowie gm. Police.
- "Us³uga polegaj±ca na usuwaniu z dróg wewnêtrznych oraz publicznych po³o¿onych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sze¶æ czê¶ci
- Dostawy oleju napêdowego grzewczego do celów opa³owych dla kot³owni w³asnych 15 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Szczecinie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i urz±dzeñ, poprawiaj±cych ergonomiê pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudzi±dzu
- Dostawa i monta¿ mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Czêstochowskiej
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i monta¿em, krzese³ i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie.
- Zakup i dostawa krzese³ ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urz±d rozwojowy"
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.