Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054301/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098451 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382698540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Główny 35
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumkrakowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkrakowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=27&mmi=97461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40542116-b3e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005442/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa usługi dostępu do internetu i dzierżawy łączy światłowodowych dla Oddziałów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054301/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-4/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 234192 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190400 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.2. Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na sześć części (każda z części obejmuje świadczenie usługi w innym obiekcie MHK):
1 Część (1P) - Dom Zwierzyniecki, 30-209 Kraków, ul. Królowej Jadwigi 41,
2 Część (2P) – Thesaurus Cracoviensis, 31-403 Kraków, ul. Księcia Józefa 337,
3 Część (3P) - Rydlówka, 31-352 Kraków, ul. Tetmajera 28,
4 Część (4P) – Muzeum Nowej Huty, 31-934 Kraków, os. Centrum E1,
5 Część (5P) – Podziemna Nowa Huta, 31-934 Kraków, os. Szkolne 22,
6 Część (6P) – Podziemna Nowa Huta, 31-978 Kraków, os. Szkolne 37.
3. Dla części 1 (1P), 2 (2P), 3 (3P), 4 (4P) – połączenie łączem światłowodowym dla obiektów MHK wskazanych w tych częściach nastąpi w miejscu koncentracji w Oddziale Pałac pod Krzysztofory.
Dla części 5 (5P), 6 (6P) – połączenie łączem światłowodowym dla obiektów MHK wskazanych w tych częściach nastąpi w miejscu koncentracji w Oddziale Muzeum Nowej Huty, oś. Centrum E 1.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z terminami realizacji zamówienia w każdej z części określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 28290 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.2 Część (2 P) - Thesaurus Cracoviensis, 31-403 Kraków, ul. Księcia Józefa 337
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 56580 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.3 Część (3P) - Rydlówka, 31-352 Kraków, ul. Tetmajera 28,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 33210 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.4 Część (4P) – Muzeum Nowej Huty, 31-934 Kraków, os. Centrum E1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 60516 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.5 Część (5P) – Podziemna Nowa Huta, 31-934 Kraków, os. Szkolne 22,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 25830 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych pomiędzy obiektami Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.6 Część (6P) – Podziemna Nowa Huta, 31-978 Kraków, os. Szkolne 37.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 29766 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-Net Sp. z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121051558
7.3.3) Ulica: Kapelanka 13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-347
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 nie zostały złożone żadne oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
została złożona tylko jedna oferta, które podlega odrzuceniu,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22970,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22970,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14372,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85731 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21438,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67158 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22459,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70356 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego zintegrowanego z aplikacją mobilną do obsługi ogólnopolskiej kampanii "Rowerowy Maj" wraz z usługami utrzymania, analitycznymi oraz programistycznymi
- Zakup i sukcesywna dostawa prasy krajowej i zagranicznej w 2025 r. w formie papierowej oraz usługa dostępu do prasy krajowej i zagranicznej w formie elektronicznej - nr sprawy 11/ZP/2024
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.