Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067631/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098456 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W 2021r. NA POTRZEBY AWF WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „AKTYWNY POWRÓT DO SZKOŁY - REALIZACJA SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI W WOJ. DOLNOŚLĄSKIM I OPOLSKIM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/347-34-48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.kulaga@awf.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH W 2021r. NA POTRZEBY AWF WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „AKTYWNY POWRÓT DO SZKOŁY - REALIZACJA SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI W WOJ. DOLNOŚLĄSKIM I OPOLSKIM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ba6910-bf85-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001639/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa cateringowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ-14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 503978,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 315000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa oraz profesjonalna obsługa Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu w zakresie świadczenia usług cateringowych w 2021r. na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu podczas szkoleń odbywających się w ramach projektu finansowanego przez Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą „Aktywny powrót do szkoły - realizacja szkoleń dla nauczycieli w województwie dolnośląskim i opolskim”.
2. Celem głównym projektu jest przeszkolenie kadry nauczycielskiej w zakresie prowadzenia lekcji wychowania fizycznego i zajęć ruchowych w ramach walki ze skutkami pandemii oraz promocja i wdrażanie regularnej aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży.
3. Pełny zakres świadczonych usług i czynności objętych przedmiotem zamówienia określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
4. Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczaniu dań i dodatków wraz z obsługą będzie realizowane podczas planowanych 54 szkoleń (rozumianych jako 54 oddzielne grupy szkoleniowe) organizowanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje jednoczesne ( w ciągu jednego dnia ) szkolenie maksymalnie jednej grupy szkoleniowej liczącej około 100 osób (minimum 80 osób maksymalnie 120 osób).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44226,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44226,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kardamon Kantyny sp z o.o. sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961552118
7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 7B/1
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARDAMON KANTYNY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KARDAMON KANTYNY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- Usł. cateringowa-zimny bufet dla uczestników zajęć w proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społecznym"
- Świadczenie usług restauracyjnych dla celów spotkania w miesiącach maj - czerwiec 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.