eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie instalacji klimatyzacji na II, III i IV piętrze budynku Przychodni przy ul. Mariańskiej 1 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie instalacji klimatyzacji na II, III i IV piętrze budynku Przychodni
przy ul. Mariańskiej 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ciołka 11

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098493

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00072592

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. jeżeli zachodzi co najmniej z następujących okoliczności:
1) nastąpi ustawowa zmiana stawek podatku od towarów i usług – poprzez dostosowanie wynagrodzenia do nowych stawek w zakresie wynagrodzenia brutto Wykonawcy;
2) nastąpi zmiana wynagrodzenia minimalnego za pracę lub minimalnych stawek godzinowych
w rozumieniu tych przepisów dotyczących osób wykonujących czynności lub usługi na podstawie umów, o których mowa w art. 735-750 kc – poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy;
3) nastąpi po zaistnieniu warunków określonych w Umowie, zmiana sposobu ZNWU - w zakresie zmiany sposobu ZNWU;
4) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu wykonania umowy :
a) zmiana terminu wykonania umowy z uwagi na konieczność usunięcia błędów
lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, mających wpływ na realizacje robót, lub ze względu konieczność wykonania robót dodatkowych na warunkach określonych w art. 455 ust.1 pkt 3 ustawy PZP;
b) zmiana terminu wykonania umowy i terminu płatności spowodowana zmniejszeniem lub zwiększeniem wysokości zabezpieczonych środków w budżecie Zamawiającego wystarczającej
do zrealizowania zadania;
c) wystąpi czasowy lub stały brak dostępu do pomieszczeń w których przewidziano realizację prac;
d) wystąpią przeszkody zewnętrzne o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, lub inne których przyczyna nie leży po stronie którejkolwiek ze stron umowy (o charakterze technicznym lub losowym);
5) w przypadku dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3), pkt. 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy PZP, przy czym przyjmuje się w tych przypadkach zasady postępowania-określone szczegółowo w załączniku nr 6 do SWZ-projekt umowy.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w następującym zakresie, przypadkach oraz następującymi warunkami:
1) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej:
a) w przypadku konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 1, lub robót zamiennych, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 lit. b) - to jest w przypadku:
- konieczności wykonania robót, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczność ich wykonania wynika z zasad wiedzy technicznej, uzasadnionych potrzeb Zamawiającego lub gdy wystąpiły błędy lub wady dokumentacji projektowej,
- konieczności wykonania robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego,
- zmiany dokumentacji projektowej wykonanej z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone błędy lub wady, co spowoduje konieczność wykonania robót nieprzewidzianych lub zamiennych,
b) zmiany decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień oraz opinii podmiotów zewnętrznych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia;
2) dopuszczalna jest zmiana zakresu robót budowlanych poprzez ich ograniczenie (w tym zaniechania robót, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 lit. a) w sytuacji, gdy wykonanie niektórych robót okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym lub Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zakres robót nie może ulec zmianie o więcej niż 30 % zakresu finansowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza się odpowiednio w stosunku do zmniejszonego zakresu robót;
3) dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:
a) wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, niż te wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy, b) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie,
c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania przedmiotu Umowy,

(...)
ciąg dalszy w załączniku nr 6 do SWZ po zmianie (brak możliwości wprowadzenia całości zakresu zmian i warunków ich wprowadzenia ograniczenie
maksymalną długością pola .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.