eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnicaBudowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica



Og³oszenie z dnia 2023-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-16427c2b-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00098499

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044732/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16427c2b-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.13 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych (Techniczny sposób z³o¿enia oferty):
11.13.1 Wykonawca musi mieæ aktywne konto wykonawcy na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do „Sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych”.
11.13.2 Sk³adanie ofert mo¿liwe jest tylko przed terminem sk³adania ofert – oferta z³o¿ona po terminie nie bêdzie przyjêta. Dokumentów nie nale¿y sk³adaæ w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zale¿ny od ich ilo¶ci, rozmiaru oraz obci±¿enia Platformy.
11.13.3 W celu z³o¿enia oferty nale¿y przej¶æ do szczegó³ów postêpowania, wybraæ zak³adkê „Oferty/wnioski”, a nastêpnie przycisk „Z³ó¿ ofertê”.
11.13.4 Podpisany formularz ofertowy nale¿y dodaæ w miejscu „Wype³niony formularz ofertowy”, a pozosta³e dokumenty sk³adane wraz z ofert± lub stanowi±ce ofertê – w miejscu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”. Wszystkie dodawane pliki musz± byæ wcze¶niej podpisane.
Formularz oferty powinien byæ podpisany popisem wewnêtrznym. Je¶li Wykonawca podpisze formularz podpisem zewnêtrznym, wówczas plik podpisu nale¿y za³±czyæ w miejscu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
11.13.5 W miejscu „Wype³niony formularz oferty” mo¿na za³±czyæ tylko jeden plik. System powinien umo¿liwiæ dodanie plików w wersji skompresowanej. Mo¿liwe jest tak¿e dodanie ca³ej oferty w jednym pliku w miejscu „Wype³niony formularz oferty”
11.13.6 Po wprowadzeniu plików nale¿y wybraæ „Wy¶lij pliki i z³ó¿ ofertê”, a nastêpnie potwierdziæ, ¿e chce siê z³o¿yæ ofertê.
11.13.7 Proces sk³adania ofert mo¿e trwaæ przez d³u¿szy czas, w zale¿no¶ci od liczby i wielko¶ci sk³adanych dokumentów. W tym czasie nie nale¿y zamykaæ okna przegl±darki. System pokazuje kolejne etapy przetwarzania dokumentów.
11.13.8 Po zakoñczeniu procesu sk³adania oferty na ekranie pojawi siê informacja ¿e proces sk³adania oferty siê zakoñczy³ i mo¿na pobraæ dokumenty, potwierdzaj±ce z³o¿enie oferty – mo¿na wówczas pobraæ Elektroniczne Potwierdzenie Przyjêcia (EPP) i Elektroniczne Potwierdzenie Otrzymania (EPO).
11.13.9 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP/ pocztê elektroniczn±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Stara B³otnica, Stara B³otnica 46,26-806 Stara B³otnica
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stara B³otnica jest: Pan Pawe³ Winiarski
Tel. 483857790 w.15, adres e-mail: gmina@starablotnica.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica, prowadzonego w trybie podstawowym,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2021 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica, prowadzonego w trybie podstawowym.

Inwestycja polegaæ bêdzie na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Nowy Kie³bów. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje ni¿ej wymienione dzia³ki ewidencyjne:
Kie³bów Nowy 0011; 251/3, 251/17, 251/19, 251/21, 251/25, 251/27, 251/33,
252/2, 252/3, 252/5, 252/6, 252/7, 252/8, 252/9, 252/11, 252/12, 252/13, 252/14, 252/16, 252/17, 252/18, 252/19, 252/20, 252/21, 252/25, 252/26, 252/27, 252/28, 252/29, 252/31, 252/32, 252/34, 252/35, 252/36, 252/37, 252/39, 252/40, 252/41, 252/78,
253/2, 253/3, 253/4, 253/5, 253/6, 253/7, 253/8, 253/9, 253/10, 253/12, 253/13, 253/15, 253/16, 253/18, 253/19, 253/21,256/2, 257/5, 257/6, 257/8, 257/9, 258/3, 260/4, 262/3, 280/22, 280/23, 286/2, 287/2, 290/2, 291/2, 363/2, 363/8, 363/10
Oraz dzia³ki powsta³e w wyniku podzia³ów powy¿szych dzia³ek.

D³ugo¶æ kanalizacji grawitacyjnej i ci¶nieniowej
• kana³y grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb
• kana³y grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1086,38mb
• kana³y grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 160x4,7, L= 918,4mb
• kana³y grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kana³y t³oczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kana³y t³oczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb
• przepompownie przydomowe- 2 szt.
Ilo¶æ przy³±czy
• przy³±cza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø160x4,7- 54 szt.
• przy³±cza kanalizacyjne grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9- 2 szt.
D³ugo¶æ g³ównej kanalizacji
• kana³y grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 250x7,3, L= 420,9mb
• kana³y grawitacyjne PVC-U, SN8, Ø 200x5,9, L= 1058,74mb
• kana³y grawitacyjne PE PE100 RC SDR 17 Ø225x13,4, L= 89,74mb (przewiert sterowany)
• kana³y t³oczone PE100 RC PN 10 SDR17 Ø63x3,8, L=254,61mb
• kana³y t³oczone PE100 PN 10 SDR17 Ø50x3,0, L=4,62mb
Razem: 1828,61mb
D³ugo¶æ kanalizacji g³ównej z przy³±czami
L= 2 774,65mb
¦rednio dobowa ilo¶æ ¶cieków przyjêtych do oczyszczalni w wyniku realizacji zadania bêd±cego przedmiotem zadania- 28,2 m3/d

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± dokumenty: przedmiary robót, dokumentacja projektowa, wzór umowy, które stanowi± za³±czniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).
Przedmiar robót
Lp. Nazwa dzia³u od do
1. Stara B³otnica- Etap 2.3- kanalizacja grawitacyjna 1 44
1.1 Roboty drogowe 1 12
1.2 Roboty ziemne 13 20
1.3 Odwodnienie wykopów 21 22
1.4 Roboty monta¿owe sieci g³ównej 23 34
1.5 Roboty monta¿owe -odej¶cia boczne 35 39
1.6 Przewiert sterowany 40 44
2 Kanalizacja ci¶nieniowa 45 75
2.1 Roboty drogowe 45 54
2.2 Roboty ziemne 55 62
2.3 Odwodnienie wykopów 63 63
2.4 Roboty monta¿owe 64 74
2.5 Pompownie ¶cieków 75 75



UWAGA: Za³±czony przedmiar robót jest materia³em pomocniczym do wyliczenia ceny rycza³towej oferty, a ewentualnie nieujête w nich elementy robót wynikaj±ce z projektu nie mog± stanowiæ podstawy do ¿±dania przez Wykonawcê dodatkowego wynagrodzenia.

3.2 Roboty bêd±ce przedmiotem umowy nale¿y wykonaæ z nale¿yta staranno¶ci±, zgodnie z przedmiarem robót, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowi±zuj±cymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.3. Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe i odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo budowlane.
3.4.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonanie roboty budowlane wynosi 36 miesiêcy. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.5. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania u¿ytkowników drogi o d³ugo¶ci odcinka, na którym prowadzone bêd± roboty oraz konieczno¶ci przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno byæ zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.
3.6 W czasie wykonywania robót wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ, zainstalowaæ i obs³ugiwaæ wszystkie tymczasowe urz±dzenia zabezpieczaj±ce, takie jak: znaki drogowe, ¶wiat³a ostrzegawcze, sygna³y , zapory itp. zapewniaj±c w ten sposób bezpieczeñstwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni sta³e warunki widoczno¶ci.
3.7 Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane s± roboty od chwili rozpoczêcia robót a¿ do zakoñczenia realizacji inwestycji ( zakoñczonej protoko³em odbioru) odpowiedzialny bêdzie Wykonawca.
3.8 Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót.
3.9 Wykonawca zobowi±zany jest na dostarczenie zamawiaj±cemu kosztorysu ofertowego ( zgodnie z cen± podana w formularzu ofertowym) na etapie sk³adania ofert. Kosztorys nale¿y opracowaæ na podstawie przedmiaru robót ( podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen), z uwzglêdnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbêdnych do wykonania zadania a nie ujêtych w przedmiarze robót w formie szczegó³owej.. Brak za³±czonego do oferty kosztorysu ofertowego stanowi podstawy odrzucenia oferty.
3.10 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej ( w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , SWZ) Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ,¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów nale¿y to traktowaæ wy³±cznie jako rozwi±zanie przyk³adowe okre¶laj±ce standard odno¶nie minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oczekiwanych materia³ów i urz±dzeñ a Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów , urz±dzeñ, produktów równowa¿nych. Wszystkie materia³y , urz±dzenia czy rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do materia³u , urz±dzenia, produktu wskazanego jako przyk³adowy musz± byæ co najmniej tej samej wytrzyma³o¶ci, trwa³o¶ci , co najmniej o parametrach technicznych materia³ów i urz±dzeñ je¶li zosta³y okre¶lone w dokumentacji projektowej, musz± posiadaæ stosowne atesty , aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania, musza spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa, konstrukcji . do wykonawcy nale¿y potwierdzenie równowa¿no¶ci. Zaproponowane materia³y równowa¿ne bêd± akceptowane przez zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru i projektanta.

3.11 Warunki realizacji robót.
3.11.1 Wykonawca ma obowi±zek zorganizowaæ i przeprowadziæ roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzaj±cy zagro¿enia dla osób przebywaj±cych na terenie inwestycji. Wykonawca odpowiedzialny za zagospodarowanie powsta³ych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustaw± o odpadach oraz ustaw± Prawo ochrony ¶rodowiska.
3.11.2 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jako¶æ wykonywanych robót oraz zgodno¶æ wykonania z dokumentacj± przetargow±, zaleceniami osób nadzoruj±cych, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-monta¿owych oraz sztuk± budowlan±. Do wbudowania mog± byæ u¿yte materia³y i urz±dzenia odpowiadaj±ce wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz zgodne z
obowi±zuj±cymi normami.
3.11.3 Ka¿da zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji autorskiego Biura Projektów oraz Zamawiaj±cego. Koszt wprowadzenia zmian obci±¿a Wykonawcê.
3.11.4 Do zakresu robót i obowi±zków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny rycza³towej wchodziæ bêdzie równie¿:
a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) zorganizowanie dojazdu,
c) doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy,
a) zabezpieczenie terenu przed dostêpem osób trzecich,
b) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
c) utrzymanie porz±dku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porz±dkowanie miejsc wykonywania prac,
d) koszt wywozu, sk³adowania i utylizacji odpadów (je¿eli dotyczy),
e) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
f) uwzglêdnienie miejsca, odleg³o¶ci, kosztu wywozu,
g) sk³adowania i utylizacji odpadów,
h) wykonanie niezbêdnych prób,
i) badañ, uzgodnieñ nadzorów i odbiorów,
j) obs³uga geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiaj±cemu w 2 egz.;
k) natychmiastowe usuniêcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcê w trakcie realizacji robót,
l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach je¿eli dotyczy,
m) demonta¿ obiektów tymczasowych i uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót.
n) zasilenie placu budowy w wodê i energiê.
3.11.5 Wykonawca zobowi±zany jest do odtworzenia wszystkich elementów, które uleg³y zniszczeniu podczas prac do stanu wcze¶niejszego.
Na niniejsz± inwestycjê, Zamawiaj±cy uzyska³ dofinansowanie w ramach Programu Inwestycji Strategicznych finansowanych z Programu :POLSKI £AD”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W niniejszym postêpowaniu przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê ni¿ej podanymi kryteriami i ich wag±:

Cena- waga kryterium 60%
Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
7.2. O udzielenie zamówienia, mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³ni± warunki dotycz±ce:
7.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ.

7.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ.
7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej

a) w zakresie sytuacji ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ.

b) w zakresie sytuacji finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ.
7.2.4. zdolno¶ci technicznej i zawodowej

a) w zakresie posiadanego do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie:
- co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan±, polegaj±ce na budowie /rozbudowie /przebudowie kanalizacji sanitarnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych).
7.2. w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej:
- 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (pe³ni±c± rolê Kierownika budowy), zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (wpisan± na listê cz³onków Regionalnej Izby Samorz±du Zawodowego) oraz co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy, w tym do¶wiadczenie w ostatnich 5 latach w kierowaniu budow± polegaj±c± na budowie /rozbudowie /przebudowie kanalizacji sanitarnej, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion, ).
W przypadku legitymowania siê uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów wcze¶niej obowi±zuj±cych, zakres uprawnieñ powinien odpowiadaæ wy¿ej wymienionym specjalno¶ciom.
Wszystkie osoby bior±ce udzia³ w realizacji zamówienia, musz± biegle pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim. Je¿eli wykonawca, nie pos³uguje siê jêzykiem polskim, wówczas do zapewnienia t³umacza biegle pos³uguj±cego siê jêzykiem polskim technicznym w zakresie technologii budowlanej we wszystkich specjalno¶ciach wystêpuj±cych prze realizacji inwestycji.
7.3. Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza aby:
- warunek dotycz±cy posiadanego do¶wiadczenia – spe³ni³ jeden z wykonawców (samodzielnie);
- warunek dotycz±cy osób zdolnych do wykonania zamówienia – spe³nili wykonawcy ³±cznie.
- warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej wykonawcy – spe³nili wykonawcy ³±cznie;
7.4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które odpowiednio: roboty budowlane/ us³ugi / dostawy bêd± wykonywaæ poszczególni wykonawcy

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz robót budowlanych spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane lub nadal s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane (by³y wykonane nale¿ycie) by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania);
9.4.4. w celu potwierdzenia spe³niania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, nazw i adresów inwestorów obiektów, okresów wykonywania prac przy obiektach, warto¶ci robót oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiaj±cego na dalszym etapie postêpowania).
9.4.5. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 8.1 SWZ – wzór o¶wiadczenia, stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 2 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – którego wzór stanowi Za³±cznik 4a.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ustawy i do³±cz± do oferty pe³nomocnictwo wystawione w takiej samej formie jak oferta

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:

50 000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych)

16.2 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
16.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
16.4 Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy Rzemios³a w Radomiu O/Stara B³otnica
Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003, z dopiskiem: wadium na: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z urz±dzeniami infrastruktury technicznej na terenie Gminy Stara B³otnica”
16.5 Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniê¿nej, zostanie przyjête wadium,, które w terminie sk³adania ofert, tj.: do dnia 02.03.2022 do godz. 10:00, znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

11.8.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z postêpowania.
11.8.4 Pe³nomocnictwo (orygina³ podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i z³o¿enia oferty, je¿eli oferta nie zosta³a podpisana przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej w ich imieniu ofertê - za³±cznik Wykonawcy,
11.8.5 W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jakie us³ugi/ roboty budowlane wykonywane bêd± przez poszczególnych wykonawców - za³±cznik Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.