Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00056549/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Usługowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351308430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Skawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-050
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzu.gminaskawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzu.gminaskawina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50c205fb-b902-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
odbiór odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50c205fb-b902-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053601/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa soli drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056549
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-01-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa soli drogowej
• Gatunek soli : sól drogowa gat. „DR”, „DS”, „DA”.
• Zakup soli i jej transport leży po stronie Oferenta.
• Zamawiający będzie dokonywał zapłat na podstawie faktur VAT wystawionych przez Oferenta na sól + transport
• Przewidywane zapotrzebowanie ok. 300 ton
• Dostawa do siedziby Zamawiającego
3.3 Termin realizacji dostaw – od podpisania umowy do 31.03.2024 r.
3.4 O terminie dostawy Wykonawca będzie poinformowany z 3 dniowym wyprzedzeniem.
3.5 Określone ilości soli drogowej są jedynie szacunkowe. Do wyliczenia ceny oferty przyjmuje się ilości wskazane w pkt 3.1 powyżej, natomiast ostateczna ilość dostarczonej soli drogowej wynikać będzie z faktycznie wykonanych dostaw.
3.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. w okresie trwania umowy zakupu większych ilości soli drogowej do 500 ton w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia warunków rynkowych. Maksymalna ilość soli drogowej z uwzględnieniem prawa opcji określona zostaje na:
a) 500 t
3.7 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta w całości lub w części. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3.8 Kary umowne :
• W przypadku nie wywiązania się z terminu realizacji zamówienia, Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.500,00 zł za każdy dzień zwłoki.
• W przypadku odstąpienia od umowy Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę jednorazową w kwocie 20.000,00 zł.
3.9 Istotne dla Zamawiającego postanowienia - zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu Usług „WOJTEX” Wojciech Pasich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795-100-49-75
7.3.3) Ulica: Junacka 25/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-237
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach Programu zapobiegania bezdomności zwierząt i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Skawina
- Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg i ulic na terenie miasta i gminy Skawina oraz wykonanie projektów organizacji ruchu
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku."
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.