Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045357/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
- 2021/BZP 00111810/01 - Wynik z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098556 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego
w ramach projektu pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 444 55 58
1.5.8.) Numer faksu: 18 444 55 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu ciężarowegow ramach projektu pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e004e4a7-a9af-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samochodu ciężarowego w ramach zadania " Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Jazowsko2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego wraz z HDS.
Samochód winien posiadać parametry nie gorsze niż:
Silnik z normą emisji spalin pozwalającą na rejestrację samochodu po jego dostawie do Zamawiającego.
Wywrotka DMC 18 Mg ( 5-10 ton ładowności), 3-stronna, otwierane burty i klapa z tyłu. Burty wyposażone w haki, umożliwiające montaż siatki zabezpieczającej odpady podczas transportu + siatka do zabezpieczania ładunku – odpadów dostosowana do wielkości skrzyni ładunkowej.
Urządzenie dźwigowe typu HDS zamontowane za kabiną pojazdu ( o udźwigu min. 1,2 -1,5 t na długości ramienia ok 4m z przeznaczeniem do załadunku i rozładunku pojemników – kontenerów na odpady typu dzwon o poj. od 1,5- 2,5 m³),
Moc znamionowa min. 280 KM do 360 KM
Kabina klimatyzowana, dzienna, krótka 2-miejscowa
Napęd 4x4 na przednią i tylną oś, z kołami bliźniaczymi na tylnej osi
Przekładnia manualna, Tachograf cyfrowy,
Fotel pneumatyczny dla kierowcy + fotel dla pasażera
Kolor kabiny i wywrotki - komunalny – pomarańczowy
Wyłącznik zasilania głównego,
Ostrzegawcza lampa błyskowa (kogut),
Radio, głośnik, antena, oświetlenie robocze,
Samochód i HDS fabrycznie nowy, bez wad, z homologacją,
Rok produkcji: nie starszy niż 2020.
Samochód winien posiadać książkę gwarancyjno-serwisową, instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
Samochód winien być wyposażony w takie elementy jak: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz apteczka pierwszej pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROCOMPLEX TRUCKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792174657
7.3.4) Miejscowość: Piekary 332
7.3.5) Kod pocztowy: 32-060
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż skrzyni załadowczej wykona firma SLT GROUP Dariusz Lewandowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- "Budowa/rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łącko"
- Dostawa oleju napędowego oraz oleju napędowego do celów opałowych w 2025 r.
więcej: przetargi ŁĄCKO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.