Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521292/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00536548/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00542897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUN. BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74) 84 30 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c3355c0-8548-4016-aa14-76eb5d157d1f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SĄD
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUN. BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c3355c0-8548-4016-aa14-76eb5d157d1f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221245/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 SUKCES. DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOAT. DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUN. BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521292
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170146,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest:
„SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU”.
2. Wszędzie tam gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, przyjmuje się, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zawarto w Rozdziale 8 SWZ oraz w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również:
1) OPZ - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ;
2) Formularz cenowo produktowy – załącznik nr 3a do niniejszej SWZ;
3) Wzór Umowy - załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4. Wskazane w OPZ i Formularzu cenowo produktowym ilości nie stanowią dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu materiałów eksploatacyjnych w podanej ilości. Wskazane ilości są podane w celu dokonania wyceny oferty oraz porównania i oceny ofert. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według cen i stawek opłat wskazanych na Formularzu cenowo produktowym oraz na podstawie dokonanej dostawy (asortymentu) i faktycznego zapotrzebowania, z zastrzeżeniem realizacji przedmiotu Umowy na poziomie wartości wynagrodzenia co najmniej 70%.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu (wymiany między asortymentowej) nie przekraczającej wartości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy (zaoferowanej ceny oferty).
6. Towar będzie dostarczany transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany doręczony/wniesiony do magazynu (przyziemie) budynku przy ul. Słowackiego 11 – w godzinach pracy Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – nie dłuższym niż 5 dni roboczych. Termin realizacji dostaw stanowi kryterium wyboru oferty pn. „Termin dostawy”, który podlega punktacji zgodnie z zapisami Rozdziału 15 SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest odbierać zużyte materiały eksploatacyjne na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30192113-6 - Wkłady drukujące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96190,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242833,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108834,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624
7.3.3) Ulica: Przędzalniana 35
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108834,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- Dostarczenie sadzonek i wykonanie nasadzeń roślin wraz z pielęgnacją
- "Czyszczenie przewodów kominowych"
- Dostawa rękawów foliowych
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.