Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00017068/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji projektu
pn.,, Odnawialne źródła energii w Gminie Błaszki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BŁASZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.blaszki.pl/procurements/33/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji projektupn.,, Odnawialne źródła energii w Gminie Błaszki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-972b1ca5-8cfe-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520910/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji projektu pn.,, Odnawialne źródła energii w Gminie Błaszki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją Projektu pt. „Odnawialne źródła energii w Gminie Błaszki”. Projekt współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej IV. Gospodarka niskoemisyjna, Poddziałanie IV.1.2 Odnawialne źródła energii.
5.2. Pełnienie nadzoru będzie obejmować branże:
- instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych.
5.3. Projekt realizowany będzie w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy ( PFU) będący w posiadaniu Zamawiającego, przez wykonawcę instalacji wybranego w przetargu publicznym.
5.4. Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru dotyczyć będzie:
- Instalacji kotłów na biomasę ( pellet) - 75 kpl.
- Instalacji kolektorów słonecznych w ilości - 53 kpl.
5.5. Wartość nadzorowanych instalacji kotłów na biomasę i kolektorów słonecznych wynosi netto 3 193 222,22 złotych.
5.6. Szczegółowy opis zakresu dostaw i montażu, robót budowlanych został opisany w załączniku do SWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 9).
5.7. W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego niezbędnych branżowych inspektorów nadzoru, nawet jeżeli nie zostało to nieprzewidziane w SWZ a okaże się niezbędne z punktu widzenia prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego.
5.8. Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 88) oraz czynności i obowiązków określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74636,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROJEKT Joanna Czarnecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671540974
7.3.3) Ulica: ul. Nieznanego Żołnierza 41/2
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-19INNE PRZETARGI BŁASZKI
- UBEZPIECZENIE GMINY BŁASZKI
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Błaszkach na rok 2025
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową asenizacyjną
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach"
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.