Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00655057/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00666241/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm.
„D” wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum
Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm.„D” wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum
Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04f1e06a-baa8-4f2c-928e-57a5b5c5b1f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043273/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. „D” wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie, wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową parteru budynku Żorskiego Centrum Organizacji Pozarządowych – segment „D” wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na pomieszczenia Centrum Zdrowia Psychicznego oraz budowa szybu windowego wraz z montażem windy.
Zakres prac projektowych:
• projekt techniczny branży elektrycznej
• projekt techniczny branży instalacyjnej
Zakres robót budowlanych:
• demontaż urządzeń tzw. białego montażu, (umywalek , wc, opraw oświetleniowych, kontaktów, drzwi wewnętrznych);
• demontaż i montaż okien ppoż. wraz z parapetem zewnętrznym i tynkarską naprawą szpalet okiennych;
• demontaż warstw wykończeniowych posadzek panele, płytki, wykładziny PCV;
• usunięcie płytek ceramicznych ze ścian;
• wykonanie wyburzeń i przekuć;
• wykonanie stropu byłego szybu windy towarowej;
• wykonanie nowych ścianek działowych;
• demontaż drzwi zewnętrznych na elewacji północnej, wykonanie otworu pod okno w linii istniejących , montaż okien ppoż.;
• wymiana izolacji elewacji na niepalną wraz z odtworzeniem tynku zewnętrznego w nawiązaniu do istniejącego zgodnie z rys. elewacji;
• wykonanie nowych instalacji wewnętrznych (elektryczne- oświetlenie podstawowe ewakuacyjne, awaryjne , niskoprądowe , wodno-kanalizacyjne w tym rozbudowa instalacji hydrantowej , centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej , grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie oraz mechanicznej w pom. nr 15 );
• tynkowanie bruzd instalacyjnych;
• wykonanie wyrównania posadzek pod układanie wykładzin PCV;
• wykonanie gładzi;
• montaż wykładzin PCV na posadzkach i ścianach;
• montaż sufitów podwieszanych;
• malowanie ścian, montaż fototapet i okładzin HPL;
• montaż drzwi wewnętrznych , drzwi wewn. ppoż.;
• montaż białego osprzętu (misek ustępowych, umywalek), opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych itp.;
• montaż oznakowań spełniających standardy dostępności.
Zakres robót budowlanych dla szybu windowego wraz z platformą kabinową :
• roboty ziemne;
• roboty demontażowo-rozbiórkowe;
• roboty budowlano-montażowe;
• roboty wykończeniowe;
• prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2375311,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4315300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2375311,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal Cymorek Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482131647
7.3.3) Ulica: Pierściecka 73
7.3.4) Miejscowość: Kiczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 43-430
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2375311,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Ochrona mienia i osób na terenie Centrum Przesiadkowego oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żorach
- Modernizacja dróg - utwardzenie dróg kruszywem.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na potrzeby UMŻ.
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160497K i 160528K Wronin -Łyszkowice-Koniusza, gm. Koniusza
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego
- Budowa Publicznego Żłobka w miejscowości Kościelna Wieś
- Wykonanie 2 zadań inwestycyjnych pn.1 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej w St. Budkowicach. 2 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w St. Budkowicach
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 460616W Będzymin - Rzężawy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.