Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042693/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098779 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa fragmentu koryta Potoku Rudawka wzdłuż ulicy Klaudyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48/224434816
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa fragmentu koryta Potoku Rudawka wzdłuż ulicy Klaudyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f12f8a60-a757-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont Potoku Rudawka wzdłuż ul. Klaudyny vis a vis nr 40-52 (pomiędzy ul. Kiwerską i Podleśną)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.4.2021.EKR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 602815,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa fragmentu koryta Potoku Rudawka wzdłuż ulicy Klaudyny.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie prac zgodnie z opisem zawartym w dokumentach, o których mowa w pkt 4. poniżej;
2) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu, umożliwiającej realizację prac przy wyłączeniu z ruchu fragmentu ulicy Klaudyny na odcinku wzdłuż Potoku Rudawka łącznie ze zmianą trasy autobusów;
3) wdrożenie projektu organizacji ruchu;
4) uzyskanie wszystkich decyzji niezbędnych do wdrożenia projektu organizacji ruchu m.in.
w Zarządzie Dróg Miejskich, Biurze Polityki Mobilności i Transportu, Zarządzie Transportu Miejskiego, Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Bielany wraz z dokonaniem niezbędnych opłat związanych z ww. decyzjami;
5) wykonanie niezbędnych prac wynikających z ww. decyzji;
6) odtworzenie zniszczonych w trakcie realizacji zadania nawierzchni (nawierzchnie chodników, ulic oraz zieleni);
7) uzyskanie protokolarnych odbiorów po zakończeniu robót wynikających z wydanych przez Zarząd Dróg Miejskich i Zarząd Transportu Miejskiego oraz Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Bielany.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: rozbiórka istniejących płyt na skarpach potoku, rozbiórka bariery wzdłuż ul. Klaudyny, ustawienie znaków czasowej organizacji ruchu,
b) roboty odtworzeniowe i remontowe po zakończeniu prac zrealizowanych: demontaż oznakowania czasowej organizacji ruch, odtworzenie nawierzchni chodnika, prace zieleniarskie odtworzeniowe po zakończeniu inwestycji, zgodnie z dokumentacją.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Dokumentacja projektowa opracowana przez Inżynierię Środowiska Projektowanie mgr inż. Wiesław Abramczuk stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ;
c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ;
oraz
d) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku ewentualnych niezgodności pomiędzy dokumentami z lit.a)-c), wiodącym jest dokumentacja projektowa.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615086,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727065,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615086,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "MELBUD" Melioracja i Budownictwo Wodne Tadeusz Stalewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "MELBUD" Melioracja i budownictwo wodne Bogdan Stalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5360018499
7.3.3) Ulica: Kościelna 105A
7.3.4) Miejscowość: Skrzeszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-124
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MELBUD MELIORACJA I BUDOWNICTWO WODNE
jakie przetargi wygrała firma
MELBUD MELIORACJA I BUDOWNICTWO WODNE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615086,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.