eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Świadczenie usługi dowozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom przewożonym opieki



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098783 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi dowozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom przewożonym opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790192714

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.4.2.) Miejscowość: Suwałki

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.7.) Numer telefonu: 87 565 93 00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gmina.suwalki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gzeas.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098783

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00094228/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
cd. rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:
21.1.6. zmiana korzystna z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności obniżająca koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie; w takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne
z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy;
21.1.7. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
21.1.8. zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w sytuacji:
1) zwiększenia liczby przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych w przypadku złożenie wniosku o organizacje dowozu nowego dziecka/ucznia przez rodzica/opiekuna prawnego;
2) zmniejszenia liczby przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych przez złożenie stosownego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego;
3) wydłużenia lub skrócenia tras z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć;

21.1.9. Strony dopuszczają możliwość zmiany:
1) zakresu części przedmiotu Umowy powierzonej Podwykonawcom;
2) podwykonawcy w trakcie realizacji Umowy; w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę Umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonania części przedmiotu Umowy podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne
i złoży do Zamawiającego do zaakceptowania odpowiedni wniosek
w formie pisemnej; w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie
z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę Umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli uzna to za konieczne i złoży Zamawiającego do zaakceptowania odpowiedni wniosek w formie pisemnej.

21.1.10. Podstawą wprowadzenia zmian postanowień Umowy jest pisemny wniosek strony lub projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawierać w szczególności:
1) opis wnioskowanej zmiany Umowy,
2) cel zmiany wraz z uzasadnieniem,
3) wskazanie konkretnych zapisów Umowy lub ustawy Pzp. pozwalających na wprowadzenie zmiany Umowy.
21.1.11. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
21.1.12. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian Umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, i które nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
21.1.13. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy;
2) uzgodnione dwustronnie zmiany harmonogramów realizacji Umowy (w zakresie terminów), nie stanowią zmiany Umowy.

Po zmianie:
cd. zmian um.
21.1.9. Strony dopuszczają możliwość zmiany:
1) zakresu części przedmiotu Umowy powierzonej Podwykonawcom;
2) podwykonawcy w trakcie realizacji Umowy
21.1.10. Przewidywane zmiany umowy obejmujące zakres art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy Pzp: określone zostały we wzorze umowy
21.1.11. Przewidywane zmiany umowy obejmujące zakres określony art. 439 ustawy Pzp:określone zostały we wzorze umowy
21.4. Podstawą wprowadzenia zmian postanowień Umowy jest pisemny wniosek strony lub projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawierać w szczególności:
1) opis wnioskowanej zmiany Umowy,
2) cel zmiany wraz z uzasadnieniem,
3) wskazanie konkretnych zapisów Umowy lub ustawy Pzp. pozwalających na wprowadzenie zmiany Umowy.
21.5. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
21.6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian Umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, i które nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
21.7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy;
2) uzgodnione dwustronnie zmiany harmonogramów realizacji Umowy (w zakresie terminów), nie stanowią zmiany Umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
21.1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 4 do SWZ - Projekcie umowy.
21.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
21.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanymi poniżej:
21.1.3. zmiana wynagrodzenia umownego:
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie realizacji Umowy – w zakresie niezrealizowanych części Umowy wynagrodzenie za 1 km wykonania usług przewozu (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane. Stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT,
a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. Dowód potwierdzający, że zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę spoczywa wyłącznie na Wykonawcy;
2) jeżeli przed zakończeniem realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT niż wynikająca z oferty i Umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy z Wykonawcą polegającą na zmianie stawki podatku VAT – do tych części Umowy, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji indywidualnej (stała zostaje kwota netto 1 km wykonania usług , wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT);
21.1.4. zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
21.1.5. zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku:
1) gdy wykonanie przedmiotu Umowy w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego;
2) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy
w określonym pierwotnie terminie lub powoduje zmianę zakresu usług – zmiana zakresu świadczenia i terminu w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższe rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk, epidemia; jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy:
a) Strona – o ile będzie to możliwe - zawiadomi w terminie 2 dni na piśmie drugą Stronę o powstaniu i zakończeniu tego zdarzenia, w miarę możliwości przedstawiając stosowną dokumentację w tym zakresie;
b) Strona niezwłocznie przystąpi do dalszego wykonywania Umowy, po ustaniu siły wyższej;
c) Strony uzgodnią sposób postępowania, wobec tego zdarzenia oraz terminy wykonywania Umowy;
3) utrudnień będących wynikiem zapobiegania, przeciwdziałania lub zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W takiej sytuacji Wykonawca, jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek
o zmianę Umowy z zakresie terminu realizacji Umowy. Dowód potwierdzający, że ww. sytuacje miały wpływ na realizację Umowy spoczywa wyłącznie na Wykonawcy;
4) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających
z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę;
5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy – zmiana zakresu świadczenia i terminu
w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami;
6) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie usług, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego – zmiana terminu w zakresie ściśle związanymi z występującymi przeszkodami;
Cd. zm. umowy znajduje się w zakładce pozostałe informacje.

Po zmianie:
21.1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Zał. nr 4 do SWZ - Projekcie umowy.
21.2. Zamaw. przewiduje możliwość zmiany zawartej um. w stos. do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Zał. nr 4 do SWZ.
21.3. Zamaw. przewiduje możliwość zmiany zawartej Um. w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanymi poniżej:
21.1.3. zmiana wynagr. umown.:
2) jeżeli przed zakończeniem realizacji przedmiotu Um. Zamaw. otrzyma indywidualną interpretację podatkową dotyczącą podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT niż wynikająca z oferty i Umowy, Zamaw. przewiduje możliwość zmiany Um. z Wykon. polegającą na zmianie stawki podatku VAT – do tych części Um., do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji indywidualnej (stała zostaje kwota netto 1 km wykonania usług , wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT);
21.1.4. zmiana numeru rach. bank. Wykon.;
21.1.5. zmiana terminu realizacji Um. w przypadku:
1) gdy wykonanie przedmiotu Um. w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamaw.;
2) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Um.
w określonym pierwotnie terminie lub powoduje zmianę zakresu usług – zmiana zakresu świadczenia i terminu w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższe rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk, epidemia; jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy
3) utrudnień będących wynikiem zapobiegania, przeciwdziałania lub zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W takiej sytuacji Wykonawca, jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek
o zmianę Umowy z zakresie terminu realizacji Umowy. Dowód potwierdzający, że ww. sytuacje miały wpływ na realizację Umowy spoczywa wyłącznie na Wykonawcy;
4) opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających
z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę;
5) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy – zmiana zakresu świadczenia i terminu
w zakresie ściśle związanym z występującymi przeszkodami;
6) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie usług, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego – zmiana terminu w zakresie ściśle związanymi z występującymi przeszkodami;

21.1.6. zmiana korzystna z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności obniżająca koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie; w takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne
z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy;
21.1.7. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
21.1.8. zmiana przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w sytuacji:
1) zwiększenia liczby przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych w przypadku złożenie wniosku o organizacje dowozu nowego dziecka/ucznia przez rodzica/opiekuna prawnego;
2) zmniejszenia liczby przewożonych dzieci/uczniów niepełnosprawnych przez złożenie stosownego wniosku przez rodzica/opiekuna prawnego;
3) wydłużenia lub skrócenia tras z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć;
Cd. zm. umowy znajduje się w zakładce pozostałe informacje.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-07-02 08:00

Po zmianie:
2021-07-05 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-07-02 10:00

Po zmianie:
2021-07-05 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-07-31

Po zmianie:
2021-08-03

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.