Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Działanie 1.2. – Wyposażenie w sprzęt”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MBM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367220450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2a lok.15
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 426 27 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mbm.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbm.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mbm.wloclawek.pl/typy-tresci/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Działanie 1.2. – Wyposażenie w sprzęt”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9becd02b-9a67-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056377/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa usługa dotycząca zakupu, dostawy, konfiguracji, instalacji sprzętu i oprogramowania z nim związanego na potrzeby Włocławskiego Inkubatora Innowacji i Przedsiębiorczości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.4. Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Poddziałania 1.4.2. Wsparcie MŚP poprzez instytucje otoczenia biznesu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073797/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MBM.NR.ZP.03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w ramach realizacji projektu „Profesjonalizacja usług Włocławskiego Inkubatora Innowacji i Przedsiębiorczości – „Działanie 1.2. – Wyposażenie w sprzęt”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w dokumentach zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą być nowe, nieużywane, zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa, jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, jeśli takie są wymagane.
3. Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.Powyższe stanowić będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym Przedmiocie zamówienia i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu usługi na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
6. Zadanie realizowane w ramach projektu „Profesjonalizacja usług Włocławskiego Inkubatora Innowacji i Przedsiębiorczości” RPKP.01.04.02-04-0001/21 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.4. Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Poddziałania 1.4.2. Wsparcie MŚP poprzez instytucje otoczenia biznesu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020.
7. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP
9. Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy pzp zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48820000-2 - Serwery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. "Browar B.""
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)
- Dostawa drzew wraz z nasadzeniem i pielęgnacją na terenie m. Włocławek oraz zakup drzew wraz z dostawą z podziałem na 2 zadania w ramach zadania pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta"
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o dł. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowości Józefowo
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- "DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń na potrzeby Urzędu Gminy
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu "Też mogę!", realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miasta Ząbki
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.