Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ firmy REKORD Kraków Systemy Komputerowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ firmy REKORD Kraków Systemy Komputerowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e04a444-aae2-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca jest jedynym samodzielnym twórcą i właścicielem kodów źródłowych w/w oprogramowania i z tego tytułu
przysługują mu do niego wyłączne prawa autorskie, wynikające z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i
prawach pokrewnych (Dz.U. 2021 poz. 1062 t.j.). Wykonawca jako jedyny może świadczyć usługi nadzoru autorskiego oraz
aktualizacji lub modyfikacji oprogramowania i żadna osoba prawna lub fizyczna nie została upoważniona do świadczenia
powyższych usług w jego imieniu. Wykonawca zachowuje wyłączne autorskie prawa majątkowe do stworzonego
oprogramowania, które funkcjonuje lub będzie funkcjonować we współpracy z oprogramowaniem Wykonawcy i zostało
opracowane lub zostanie opracowane samodzielnie przez Wykonawcę, albo zostało zlecone lub będzie zlecone do
wykonania przez Wykonawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności
1. W zakresie nadzoru autorskiego:
1) informowanie o zmianach w programach objętych umową
2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie
w oprogramowaniu,
3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
2. W zakresie serwisu oprogramowania:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00
2) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek
i awarii.
3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy:
• czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną –do 8 godzin roboczych,
• czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie
–do 16 godzin roboczych,
• czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd –do 24 godzin roboczych.
przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania,
które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu.
Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4) wykonanie pierwszej instalacji serwera PostgreSQL celem zapewnienia zgodności infrastruktury Zamawiającego z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi w zakresie pakietu RATUSZ® opublikowanymi na stronie Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
Prace instalacyjne wykonywane są zdalnie na podstawienie zamówienia złożonego
przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy eZgłoszenia.
5) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy
6) przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową.
3. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird / PostgreSQL/ Linux:
1) Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00.
2) Informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL
3) Zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie klienta.
4) Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji oprogramowania serwera bazodanowego Firebird / PostgreSQL.
5) Diagnostyki i rekonfiguracji serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu).
6) 20% zniżki na przygotowanie nowego fizycznego/wirtualnego serwera do pracy z systemem Ratusz.
4. W zakresie pakietu szkoleniowego
1) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji,
2) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu Ratusz,
3) udziału 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów,
4) udziału w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych w zakresie:
• podatków lokalnych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• odpadów komunalnych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• opłat lokalnych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• finansów budżetowych: 1 przedstawiciela Zamawiającego
• zasobów ludzkich: 1 przedstawiciela Zamawiającego
oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line
5) udziału w webinariach metodycznych i akcyjnych,
6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych,
7) 30% zniżki na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
5. W zakresie dodatkowej współpracy:
1) zorganizowania raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®.
2) udziału przedstawiciela Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji FORUM UŻYTKOWNIKÓW
3) stosowania systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie Zamawiającego:
• 10% na zakup nowego oprogramowania,
• 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego organizowanych na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego Rekord.
6. Abonamentowe prawo dostępu:
1) Prawo dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiające automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD Kraków Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Jasnogórska 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-358
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203068,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Świadczenie usług rozwoju wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Udzielenie 12 miesięcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
- Udzielenie 12 miesięcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
- Usługa udostępniania systemu wspomagającego proces wnioskowania o dotację i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz edukacyjne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.