Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065154/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098924 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl
oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŁOBRZESKA
1.5.2.) Miejscowość: Siemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-123
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_siemysl@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemysl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsiemysl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśloraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f200a4d-bdf9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000719/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065154/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITRI.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290273,53 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siemyśl”, obejmująca w szczególności:1) przyjęcie i zagospodarowanie (poddanie odzyskowi oraz unieszkodliwianiu) odpadów komunalnych wytworzonych na nieruchomościach znajdujących się na terenie Gminy Siemyśl, dostarczonych przez podmiot wskazany przez Zamawiającego,
w tym:
− niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie
20 03 01,
− odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji o kodzie
20 02 01,
− odpadów komunalnych papieru i tektury o kodach: 15 01 01,
− odpadów komunalnych: metali, tworzyw sztucznych i odpadów
z opakowań wielomateriałowych o kodzie 20 01 99,
− odpadów komunalnych szkła o kodzie 15 01 07.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 274957,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z PSZOK w miejscowości Siemyśl”, obejmująca:1) odbiór, w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapełnienia pojemnika, masy odpadów komunalnych zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) w miejscowości Siemyśl (ul. Łąkowa 42; 78-123 Siemyśl), oraz ich transport i zagospodarowanie w Instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, w tym:
− odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe oraz zmieszany gruz,
− odpady wielkogabarytowe,
− zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
− zużyte opony,
− bioodpady,
− świetlówki,
− zużyte baterie i akumulatory,
− papier i tektura,
− szkło,
− tekstylia,
− metale i tworzywa sztuczne.
Prognozowana ilość odpadów w okresie zamówienia wynosi 16,55 Mg, w tym:
− odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe oraz zmieszany gruz – 4,000 Mg (4 odbiory),
− odpady wielkogabarytowe – 3 Mg (3 odbiory),
− zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 0,5 Mg (2 odbiory),
− zużyte opony – 2 Mg (1 odbiór),
− bioodpady – 1,5 Mg (3 odbiory),
− świetlówki – 0,05 Mg (1 odbiór),
− zużyte baterie i akumulatory – 0,5 Mg (1 odbiór),
− papier i tektura – 1 Mg (3 odbiory),
− szkło – 1 Mg (3 odbiory),
− tekstylia – 0,5 Mg (1 odbiór)
− metale i tworzywa sztuczne – 3 Mg (6 odbiorów).
Prognozowana łączna ilość odpadów oraz poszczególne ich ilości stanowią jedynie wielkości szacunkowe, niezbędne do kalkulacji ceny. Rzeczywisty zakres usługi będzie wynikał z potrzeb Zamawiającego, jednak nie będzie mniejszy niż 50% wskazanych powyżej wartości. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zlecenia usługi w mniejszym zakresie niż prognozowany.
2) doposażenie PSZOK w m. Siemyśl, na czas trwania umowy w oznakowane pojemniki dla poszczególnych selektywnie zbieranych odpadów, tj.:
− odpady remontowo-budowlane i rozbiórkowe – pojemniki
o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt. (tj. pojemniki KP7);
− odpady gabarytowe– pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt. (tj. pojemniki KP7);
− szkło - pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt.
(tj. pojemniki KP7 - kryty);
− bioodpady - pojemniki o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 – 1 szt. (tj. pojemniki KP7).
Kontenery zostaną Wykonawcy zwrócone po zakończeniu świadczenia usługi. Wykonawca odbierze kontenery na swój koszt.
3) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów o masie odebranych i zagospodarowanych odpadów każdej frakcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 15315,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285025,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285025,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285025,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710011192
7.3.3) Ulica: 6 DYWIZJI PIECHOTY 60
7.3.4) Miejscowość: KOŁOBRZEG
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285025,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21887,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21887,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21887,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710011192
7.3.3) Ulica: DYWIZJI PIECHOTY 60
7.3.4) Miejscowość: KOŁOBRZEG
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21887,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-312021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.