Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054835/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098931 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/menu_grne/przetargi_2/zamowienia-publiczne/przetargi__2021_rok/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f3d040-b47a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004078/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054835/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 485082,11 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Profilowanie dróg gminnych – o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m: • W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Grafika przedstawiająca podział na sektory stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ) i SST (załącznik nr 10 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ).3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 33949,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Profilowanie dróg gminnych – o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m: • W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa.Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Grafika przedstawiająca podział na sektory stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ) i SST (załącznik nr 10 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 37534,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Profilowanie dróg gminnych – o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m: • W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Grafika przedstawiająca podział na sektory stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ) i SST (załącznik nr 10 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ).3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 45853,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Profilowanie dróg gminnych – o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki o szerokości pasa drogowego do 6,00 m i powyżej 6,00 m: • W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Równanie i profilowanie dróg gminnych polega na skorygowaniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia nawierzchni. W czasie równania równiarka powinna usunąć nierówności poprzeczne oraz wyrównać wyboje i koleiny, a w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonać rowki odwadniające. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni, gruzu (powyżej średnicy 5 cm), itp. Które mogą zostać wyrwane z nawierzchni profilowanych dróg. Z uwagi na zróżnicowany rodzaj nawierzchni oraz różny stopień zniszczenia nawierzchni należy dostosować liczbę przejazdów równiarki do uzyskania odpowiedniego profilu drogi. Grafika przedstawiająca podział na sektory stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ) i SST (załącznik nr 10 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 46584,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wynajem sprzętu drogowo – budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych – do m. in. remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełniania poboczy i skarp, odnawiana rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych, wykaszania poboczy dróg gminnych oraz innych prac zleconych przez Zamawiającego. • W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. • W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa. • W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. • W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy pomocy: 1) koparko – ładowarki wraz z obsługą operatorską, 2) samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności min. 12 ton wraz z obsługą operatorską, 3) równiarki drogowej wraz z obsługą operatorską, 4) walca drogowego wraz z obsługą operatorską, 5) ciągnika z doczepianą kosiarką bijakową lub innym sprzętem do koszenia dużych powierzchni, 6) kosiarki wysięgnikowej doczepianej do ciągnika, 7) kosy ręcznej żyłkowej spalinowej do koszenia w miejscach niedostępnych – min. 3 szt., 8) dwóch pracowników do wykonywania prac fizycznych. Grafika przedstawiająca podział na sektory stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ), SST (załącznik nr 10 do SIWZ), SST (załącznik nr 11 do SWZ) oraz SST (załącznik nr 12 do SWZ). Wykonawca składając ofertę powinien zrealizować całość zamówienia, tj. oferować wykonanie wszystkich wyszczególnionych powyżej rodzajów robót z użyciem wskazanego sprzętu oraz dysponować min. 2 pracownikami do wykonywania prac fizycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.5.5.) Wartość części: 175262,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usuwanie drzew i krzewów na warunkach opisanych w załączniku nr 11 do SWZ: • W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. • W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa. • W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. • W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy pomocy: 1) rębaka,
2) piły spalinowej, 3) kosy spalinowej, 4) samochodu ciężarowego lub ciągnika z kontenerem na zrębki. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym w oparciu o szczegółowe warunki wycinki drzew i krzewów oraz wymaganych sprzętów i urządzeń do wykonania zamówienia określonych w szczegółowych warunkach prowadzenia prac związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń w pasie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów (załącznik nr 11 do SWZ) oraz OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 76505,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów w pasie drogowym. • W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. • W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa. • W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. • W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa.Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym w oparciu o ogólne warunki wykonywania robót remontowych i utrzymaniowych rowów w pasie drogowym dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów zgodnie z OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ) i SST - rowy (załącznik nr 12 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 33150,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cząstkowe remonty nawierzchni asfaltowych. Remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów emulsją asfaltową i grysami fr. 2/5 oraz zagęszczenie mechaniczne miejsca naprawy do płaszczyzny drogi /oznakowanie miejsca robót, oczyszczenie miejsca naprawy, osuszenie miejsca naprawy w miarę potrzeby, uzupełnienie ubytku materiałem wypełniającym – emulsja asfaltowa, posypanie grysem fr. 2/5 mm, zagęszczenie mechaniczne/ wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym. • W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. • W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa. • W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. • W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie ze szczegółowymi warunkami wykonywania cząstkowych remontów nawierzchni asfaltowych określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami) – załącznik nr 13 do SWZ i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masa na zimno) – załącznik nr 14 do SWZ oraz OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 27920,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cząstkowe remonty nawierzchni asfaltowych. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów mieszanką mineralno - asfaltową na zimno /zimową i letnią/ oraz zagęszczenie mechaniczne miejsca naprawy do płaszczyzny drogi /oznakowanie miejsca robót, oczyszczenie miejsca naprawy, osuszenie miejsca naprawy w miarę potrzeby, uzupełnienie ubytku materiałem wypełniającym, zagęszczenie mechaniczne/ wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym. • W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia. • W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa. • W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. • W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie ze szczegółowymi warunkami wykonywania cząstkowych remontów nawierzchni asfaltowych określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą na zimno – załącznik nr 14 do SWZ) oraz OST – Wymagania Ogólne (załącznik nr 9 do SWZ). 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SWZ dokumentacji, tj. Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 9 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 10 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. Warunków prowadzenia pra związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 11 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. robót remontowych i utrzymaniowych rowów (Załącznik nr 12 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami (Załącznik nr 13 do SWZ) oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej dot. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą na zimno (Załącznik nr 14 do SWZ). 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 8322,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40280,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48832,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40280,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40280,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36079,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62311,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36079,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36079,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49024,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55205,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49024,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49024,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48414,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57319,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48414,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189615,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408088,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189615,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660446899, REGON: 052130104
7.3.3) Ulica: Grzegorza Chodkiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykona prace objęte przedmiotem zamówienia z wykorzystaniem udostępnionych zasobów, tj. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności min. 12 ton, równiarki drogowej, walca drogowego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189615,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83785,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661813213, REGON: 200268417
7.3.3) Ulica: I Dywizji 26
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"ABRABUD" FIRMA HANDLOWO -USŁUGOWA KAMIL ABRAMOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9660446899, REGON: 052130104
7.3.3) Ulica: Grzegorza Chodkiewicza 21
7.3.4) Miejscowość: Zabłudów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-060
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykona prace objęte przedmiotem zamówienia z wykorzystaniem udostępnionych zasobów, tj. równiarki drogowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMOST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9661882065, REGON: 200116831
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 37
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania 9 wpłynęła tylko jedna oferta od Wykonawcy ZAKŁAD DROGOWO-TRANSPORTOWY Mirosław Lewczuk, ul. Szkolna 1a, 16-060 Zabłudów, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie wykazał, iż spełnia warunki określone w rozdziale V pkt. 2 ppkt 4 lit. a) SWZ w zakresie zadania 9, a tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.