Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497632/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00513907/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00518488/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00529738/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Dom Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ugory 18/20
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dps3@m.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsugory.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9777231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56eaeb91-b676-4785-be1f-f52be0fff543
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069287/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.42.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1424636,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla 136 osób do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami realizacji zamówienia zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
Na opis przedmiotu zamówienia składa się:
- załącznik nr 2 do umowy- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 3A - 3 I do umowy- jadłospisy tygodniowe, sezonowe i świąteczne;
- załącznik nr 4A do umowy – tabela zamienników sezonowych ;
- załącznik nr 4B do umowy – tabela zmiany podwieczorków w dni okolicznościowe;
- załącznik nr 4C do umowy – tabela post ścisły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1429201,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1616375,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1429201,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eloway Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972381205
7.3.3) Ulica: Ludwika Zamenhofa 18
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1429201,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-25 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji 19 Polish - German Workshop dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas dwóch szkoleń, które odbędą się w terminach: 8-9 maja 2025 r. (I szk.) oraz 5-6 czerwca 2025 r. (II szk.) na terenie województwa łódzkiego".
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.