eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynRozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552614173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5f19010-790a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013788/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Kwidzyn w miejscowościach Pawlice, Brachlewo, Rakowiec i Obory

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025765/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Przebudowie drogi gminnej ul. Robotniczej w miejscowości Rakowiec”.
2. Inwestycja dofinansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Przedmiotowe zadanie stanowi jedną z 6 integralnych części realizowanych w ramach jednego wniosku o dofinansowanie, wskazanych w postępowaniu o zamówienie publiczne nr ZP.271.13.2021. Postępowanie dla niniejszej inwestycji - część IV unieważniono.
4. Wszystkie zapisy SWZ z postępowania nr ZP.271.13.2021 dotyczące zaliczek, harmonogramu robót i warunków płatności są wiążące.
5. Zakres przedmiotu zamówienia:
W ramach zadania inwestycyjnego zamiarem Zamawiającego jest przebudowa odcinka ul. Robotniczej o długości ok 195 m (od skrzyżowania z ul. Pawlicką do skrzyżowania z ul. Szkolną) jako ciąg pieszo-jezdny wraz z wymianą sieci kanalizacji deszczowej oraz budową kanału technologicznego. W zakres robót wchodzi także przebudowa istniejącego odcinka sieci wodociągowej wykonanej z rury azbestowo-cementowej na rurę PE90x5,4mm o długości 217 mb wraz z wymianą wszystkich przyłączy PE32mm i PE80mm zgodnie z PZT-W (w komplecie z zasuwami) do granicy działki drogowej oraz ich przepięciem. Nawierzchnia drogi o szerokości 4,5 m z mieszanek mineralno-bitumicznych. Wprowadza się zmianę w stosunku do dokumentacji projektowej, w której przewidziano progi zwalniające wykonane z wulkanizowanej gumy. Zleca się wykonanie progów zwalniających wyspowych z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym o parametrach wskazanych w rysunku szczegółowym. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm. Nawierzchnia chodników o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2m z kostki betonowej gr. 6cm. Planuje się wykonanie pobocza na całej szerokości drogi gminnej z KŁSM gr. 10cm o frakcji 0-31,5mm (pobocze od krawędzi drogi/chodnika do granicy pasa drogowego/granicy ogrodzenia). Kanał technologiczny o długości 182mb z rury fi 110x3,2mm SN8 oraz montaż studni teletechnicznych SK1(2) z nadstawką – szt. 6.
Budowa kanalizacji deszczowej realizowana ma być na podstawie opracowanej odrębnie dokumentacji projektowej pn. „Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Pawlickiej, Jaśminowej, Robotniczej i Szkolnej w Rakowcu”. Swym zakresem obejmuje odcinek kolektora od istniejącej studni zlokalizowanej w pobliżu projektowanej studni D12 do D17 oraz od studni D18 do D19. Pomija się odcinek pomiędzy studniami D17-D18, ponieważ z uwagi na awarię został on już zrealizowany. Wszystkie istniejące kable sieci teletechnicznej, należy zabezpieczyć rurami osłonowymi zgodnie z uzgodnieniami z gestorami poszczególnych sieci. W zakresie realizowanych robót należy wymienić na nowe wszystkie skrzynki i obudowy zaworów przyłączeniowych i zasuw, wykonać regulację wysokościową wszystkich urządzeń wodociągowych znajdujących się w pasie drogi, wymienić wszystkie nakrywy studni kanalizacyjnych z montażem pierścieni odciążających (istniejące w dobrym stanie można zachować) na nowe wraz z regulacją do poziomu projektowanej nawierzchni. W ramach realizacji zadania niezbędne jest wyniesienie skrzynki elektrycznej znajdującej się na granicy posesji do wysokości projektowanego chodnika tak aby mogła się swobodnie otwierać. Obowiązkiem wykonawcy będzie także wprowadzenie zaprojektowanej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1021262,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1129001,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1021262,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNO-TRANSPORTOWE "AMAR" MARIUSZ RUDNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092944100

7.3.3) Ulica: UL. CHOJMICKA 32B

7.3.4) Miejscowość: LICHNOWY

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1021262,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.