Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa energii cieplnej do obiektu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 oraz budynku Oddziału Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Zamenhofa 142a.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Dom Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-114
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.konarskiego@m.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.pl/mim/cuw/dom-pomocy-spolecznej,1129/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa energii cieplnej do obiektu Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 oraz budynku Oddziału Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu przy ul. Zamenhofa 142a.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91f074f1-c41b-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065292/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii cieplnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Faktyczne: Dla zamówienia na dostawę energii cieplnej spełnione są przesłanki ustawowe dostawy mogą być świadczone przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Dostawa energii cieplnej na terenie Miasta Poznania odbywa się tylko i wyłącznie przez jednego dostawcę - jedyną siecią ciepłowniczą na tym terenie jest sieć zarządzana przez Veolia Energia Poznań S. A. Wykonawca jest jedynym, który może zrealizować zamówienie. Zarówno obiekt DPS zlokalizowany przy ul. Konarskiego 11/13 jak również budynek Oddziału DPS przy ul. Zamenhofa 142a przyłączone są do sieci ciepłowniczej. W budynkach zainstalowane są źródła i węzły cieplne, stanowiące własność DPS. Węzły cieplne są jedynymi urządzeniami do rozprowadzenia energii cieplnej w obiektach DPS.
Prawne: Art 305 ust 1 ustawy Pzp zachodzą okoliczności o których mowa w art 214 ust 1 pkt 1 a.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.65.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 345234,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii cieplnej z sieci ciepłowniczej, obejmującej dostawę czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody do:
- obiektu Domu Pomocy Społecznej zlokalizowanego przy ul. Konarskiego 11/13
- obiektu przy ul. Zamenhofa 142a
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VEOLIA ENERGIA POZNAŃ S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770000755
7.3.3) Ulica: ul. Energetyczna 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-016
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364629,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
- Dostawa energii elektrycznej - ZP/TP-2/25
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz ze świadczeniem odbioru i rozliczania energii wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w obiektach Gminy Gdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.