Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00132207/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przedszkolaki super dzieciaki -zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wicko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska 9
1.5.2.) Miejscowość: Wicko
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-352
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 86 11 182 120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg.przedszkole@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wicko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przedszkolaki super dzieciaki -zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - przeprowadzenie zajęć dla dzieci”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8790724-941b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049206/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przedszkolaki superdzieciaki - zwiększenie jakości edukacji przedszkolnej w gminie Wicko - preprowadzenie zajęc dla dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.3.2022.AF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186196,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151379,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć z zakresu kompetencji społecznych w łącznym wymiarze 336 godzin zegarowych.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć z kompetencji społecznych dla 7 grup średnio 11-25 dzieci w grupie w wieku przedszkolnym, od podpisania umowy przez okres 13 miesięcy r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć - Angielskie zabawy w łącznym wymiarze 336 godzin zegarowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć - angielskie zabawy dla 7 grup, średnio 11-15 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, w terminie od podpisania umowy przez okres 13 miesięcy r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.5.5.) Wartość części: 32928,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć - Programowanie/robotyka w łącznym wymiarze 480 godzin zegarowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych zajęć programowanie/robotyka dla 10 grup średnio 8-11 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, od podpisania umowy przez okres 13 miesięcy r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć z zakresu nauki gry w szachy w łącznym wymiarze 240 godzin zegarowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących nauki gry w szachy dla 5 grup średnio 10 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, od podpisania umowy przez okres 13 miesięcy r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja grupowych zajęć - Warsztaty doświadczania świata - eksperymenty w łącznym wymiarze 288 godzin zegarowych. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących prowadzenia grupowych warsztatów doświadczanie świata - eksperymenty dla 6 grup średnio 10-20 dzieci w wieku przedszkolnym w grupie, od podpisania umowy przez okres 13 miesięcy r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia, nie później niż do 31.03.2023). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności dokonania zmian w projekcie4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 49348,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31921,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36877,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31921,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133700930
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36659,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133700930
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133700930
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego CE LINGUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133700930
7.3.3) Ulica: Młyńska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31518,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APHR Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242777574
7.3.3) Ulica: Marywilska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI WICKO
- Remont hydroforni w miejscowoś. Komaszewo, Białogarda i Wrześcienko poprzez wsparcie technologii uzdatniania wody oraz wykonanie urządzeń umożliwiających pobór wody - w zakr. przebud. instal. elektr.
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wicko
więcej: przetargi WICKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- 93.2024 Zakup dostępu do platformy e-learningowej do samodzielnej nauki języków obcych dla pracowników i doktorantów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.