eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonywanie wycen nieruchomości w roku 2025 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2025 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2025 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55003e7b-0af4-4004-b6f7-4f728961eecb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.68 Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2025 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.101.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 369918,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - wycena nieruchomości lokalowych
w podanych poniżej ilościach w tym:
1. Wycena lokalu mieszkalnego w budynku wielomieszkaniowym - 366 szt.
2. Wycena lokalu mieszkalnego w domu jednorodzinnym (dwulokalowym) -2 szt.
3. Wycena lokalu niemieszkalnego - 9 szt.
4. Wycena lokalu użytkowego - 9 szt.
5. Wycena lokalu garażowego - 28 szt.
6. Inwentaryzacja lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi położonymi w budynku - 29 szt.
7. Inwentaryzacja pomieszczeń przynależnych do lokalu, położonych w granicach jednej nieruchomości poza budynkiem - 5 szt.
8. Rzut kondygnacji z zaznaczonym lokalem lub pomieszczeniem przynależnym - 255 szt.
9. Rzut kondygnacji piwnic z zaznaczeniem wszystkich piwnic - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 117886,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych
w podanych poniżej ilościach w tym:
1. Wycena nieruchomości gruntowej w celu nabywania, zbywania nieruchomości, regulacji stanów prawnych, zniesienia współwłasności, ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, użytkowania w tym:
a) o powierzchni do 5000 m2 - 56 szt.
b) o powierzchni powyżej 5000 m2 - 11 szt.
2. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej lub zabudowanej w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego oraz ustalenia / aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego - 30 szt.
3. Wycena nieruchomości gruntowej w celu zbycia nieruchomości na poprawę warunków zagospodarowania - 21 szt.
4. Wycena nieruchomości gruntowej w celu negocjacji odszkodowania za grunty pod drogami publicznym - 8 szt.
5. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej drogą w celu nabycia w trybie cywilno-prawnym
(nakłady Miasta Katowice nie podlegają wycenie) - 20 szt.
6. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej lub zabudowanej (bez składnika budowlanego)
w celu ujawnienia w ewidencji środków trwałych gruntu - 2 szt.
7. Wycena budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z klasyfikacją środków trwałych w celu ujawnienia w ewidencji środków trwałych - 6 szt.
8. Wycena nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym w tym stanowiącej 1 lokal mieszkalny - 12 szt.
9. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi -19 szt.
10. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami przemysłowymi, handlowymi, usługowymi, gospodarczymi, garażowymi -15 szt.
11. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami użyteczności publicznej - 1 szt.
12. Wycena nieruchomości zabudowanej budowlą - 6 szt.
13. Inwentaryzacja budynków o łącznej powierzchni użytkowej:
a) do 30 m2 - 18 szt.
b) od 31 m2 do 300m2 - 10 szt.
c) od 301 m2 do 1500 m2 - 3 szt.
d) powyżej 1500m2 - 1 szt.
14. Inwentaryzacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą - 1 szt.
15. Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogę w ramach realizowanej inwestycji drogowej:
- wycena nieruchomości gruntowej - 80 szt.
- dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika roślinnego - 35 szt.
- dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika budowlanego - 35 szt.
- wycena nieruchomości związanej z gospodarką leśną - 2 szt.
- wycena nieruchomości zabudowanej - 2 szt.
16. Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia odszkodowania w związku z pozostawieniem na jej terenie nakładów w postaci infrastruktury technicznej - 2 szt.
17. Wycena nieruchomości zabudowanej garażem (pojedynczy garaż na wydzielonej działce) - 24 szt.
18. Wycena określająca wysokość jednorazowego / rocznego wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu - 74 szt.
19. Wycena określająca wysokość jednorazowego / rocznego
wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowej polegającej na:
- prawie przechodu i przejazdu - 39 szt.
- dostępie do urządzeń infrastruktury technicznej - 14 szt.
- trwałym zajęciu terenu pod docieplenie budynku - 3 szt.
20. Wycena nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą i/lub urządzeniami zgodnie z klasyfikacją środków trwałych w celu ujawnienia w ewidencji środków trwałych - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 252032,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143639,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272395,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143639,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEA Bogusława Pizoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310003332

7.3.3) Ulica: Jasna 36

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143639,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296503,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296503,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296503,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjne Gradus 1 Wojciech Dziemba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342906623

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 48

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296503,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.