Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00666900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00010176/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2025 na terenie miasta Katowice – zamówienie dzieli się na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2025 na terenie miasta Katowice – zamówienie dzieli się na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305e2a93-1699-4e9b-b496-145a43340f76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.67 Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2025 na terenie miasta Katowice – zamówienie dzieli się na dwie części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.100.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice – LasI. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH
1. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
- pierwsza działka z wykazu - 14
- każda następna działka z wykazu – 84
2. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
- pierwsza działka w zleceniu - 1
- każda następna działka w zleceniu - 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
- od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
- od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
- powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
- dla terenu o pow. do 5000m2 - 90
- dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 1
- dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
3. Badanie księgi wieczyste j - 6
4. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową
wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 1
5. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
- pierwsza działka w wykazie - 1
- każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 5
6. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
- pierwsza księga w zleceniu - 25
- każda następna księga w zleceniu - 20
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia,
rozbiórki) - 1
b) do celów projektowych - 1
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku - 4
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
- do 4 punktów w zleceniu - 32
- każdy następny punkt w zleceniu - 15
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
- do 4 punktów w zleceniu - 3
- każdy następny punkt w zleceniu - 8
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 46
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 36
VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
- dwie pierwsze działki z wykazu - 3
- każda następna działka z wykazu - 5
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
- dwie pierwsze działki z wykazu - 1
- każda następna działka z wykazu - 1
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 2
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 2
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 1
- każda następna nowopowstała działka w wykazie -1
IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
- do dwóch punktów granicznych - 2
- za każdy następny punkt - 2
X. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO OKREŚLENIA GRANIC, DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH MIĘDZY GRUNTAMI TWORZĄCYMI DNA I BRZEGI CIEKÓW NATURALNYCH, JEZIOR I ZBIORNIKÓW WODNYCH A GRUNTAMI DO NICH PRZYLEGŁYMI W MYŚL § 33A ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII Z DNIA 27 LIPCA 2021R. W SPRAWIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 235772,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście – Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, JanówI. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH
1) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
- pierwsza działka z wykazu - 14
- każda następna działka z wykazu - 89
2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
- pierwsza działka w zleceniu - 1
- każda następna działka w zleceniu - 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
- od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
- od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
- powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
- dla terenu o pow. do 5000m2 - 90
- dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 2
- dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 2
3) Badanie księgi wieczystej - 4
4) Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 1
5) Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
- pierwsza działka w wykazie - 1
- każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 1
6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
- pierwsza księga w zleceniu - 20
- każda następna księga w zleceniu - 30
II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia,
rozbiórki) - 1
b) do celów projektowych - 1
III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku – 3
IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
- do 4 punktów w zleceniu - 21
- każdy następny punkt w zleceniu - 20
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
- do 4 punktów w zleceniu - 2
- każdy następny punkt w zleceniu - 4
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 62
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 60
VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
- dwie pierwsze działki z wykazu - 10
- każda następna działka z wykazu - 15
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
- dwie pierwsze działki z wykazu - 1
- każda następna działka z wykazu - 1
VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 2
- każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 2
- każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2
VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH
I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
- dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 1
- każda następna nowopowstała działka w wykazie - 1
IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
- do dwóch punktów granicznych - 2
- za każdy następny punkt - 2
X. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO OKREŚLENIA GRANIC, DZIAŁEK EWIDENCYJNYCH MIĘDZY GRUNTAMI TWORZĄCYMI DNA I BRZEGI CIEKÓW NATURALNYCH, JEZIOR I ZBIORNIKÓW WODNYCH A GRUNTAMI DO NICH PRZYLEGŁYMI W MYŚL § 33A ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU, PRACY I TECHNOLOGII Z DNIA 27 LIPCA 2021R. W SPRAWIE EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 276442,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZ - Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542752043
7.3.3) Ulica: Żużlowa 7
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-609
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AZ - Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń
jakie przetargi wygrała firma
AZ - Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317838,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337237,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317838,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO KATOWICE M.ROGALA-SZCZEPAŃSKA, M.NOWAK sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340000410
7.3.3) Ulica: Aleja Wojciecha Korfantego 79
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROGEO KATOWICE" M.ROGALA-SZCZEPAŃSKA, M.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PROGEO KATOWICE" M.ROGALA-SZCZEPAŃSKA, M.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317838,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa wulkanizacji dla jednostek garnizonu śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa pieca laboratoryjnego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania kopii zapasowych
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Brzeźnio"
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących przebudowy budynków Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Wypaleniska 19 i Garbary 16
- Przebudowa dróg gminnych - ulicy Granicznej i ulicy Cmentarnej w Ozorkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.