eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuńskDostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 2



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099157 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Puńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875161048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz http://www.punsk.biuletyn.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instrumentów muzycznych do Szkoły muzycznej w Puńsku nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-707b5f74-b875-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015683/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup instrumentów muzycznych dla Szkoły Muzycznej w Puńsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr LT-PL-4R-304 „Wspólna inicjatywa zatrudnieniowa młodzieży w celu zaspokojenia potrzeb transgranicznego rynku pracy” realizowanego w ramach Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058629/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252455,28 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. • 61 guzik i więcej
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 2 – chóry (lub więcej)
• 3 regestry (lub więcej)
• strój 16’+8’ Manuał basowy:
• 72 – 96 basów
• 3 – chóry

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• przynajmniej 37 barytonów
• 1 - chór Waga: 6 – 7,5 kg
Wymiary: 32-37 x 19 – 20,5 [cm]

Głosy standardowe lub lepsze

2. • 77 guzików
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 3 – chóry
• 7 regestrów
• 3 regestry brodowe
• strój 16’+ 8’+4’ Manuał basowy:
96 – 102 basy
4 – chóry
5 regestrów i więcej +R

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 42 – 43 barytony
• 2 – chóry Waga: 9 – 10 kg
Wymiary: 38,5 – 39,5 x 20 – 21,5 [cm]

Głosy standardowe lub lepsze

3. • 87 guzików
• system rosyjski B
• 5 rzędów
• 3 – chóry
• 7 regestrów
• 4 regestry brodowe
• strój 16’+8’+4’ Manuał basowy:
• 108 – 118 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów i więcej +R

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 49 barytonów
• 2 – chóry Waga: 10 – 11 kg
Wymiary: 40 – 41 x 20 – 21,5 [cm]

Głosy standardowe lub lepsze

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

4.5.5.) Wartość części: 56829,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. • 37 klawiszy
• 3 – chóry i więcej
• 7 regestrów i więcej
• 1 regestr brodowy i więcej
• strój 16’+8’+4’ Manuał basowy:
• 118 – 120 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów i więcej +R

Manuał melodyczny:
• system rosyjski B
• 49 lub więcej barytonów
• 2-chóry Waga: 9-14 kg
Wymiary: 42 - 49 x 20-22 [cm]

Głosy Typu Hand Made lub lepsze

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

4.5.5.) Wartość części: 19186,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. • akordeon basowy
• 34 klawisze i więcej
• 2-chóry i więcej Waga: 7,9 – 9 kg
Wymiary: 42 – 44 x 20 – 24 [cm]

Głosy wykonane ręcznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

4.5.5.) Wartość części: 24959,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. • akordeon cyfrowy/elektroniczny
• co najmniej 26 klawiszy z czujnikiem siły uderzenia Manuał basowy:
• co najmniej 72 basy z czujnikiem siły uderzenia Waga: 6,5 – 8 kg
Wymiary: 19,5 – 21 x 36 – 37 [cm]

• wbudowane głośniki
• wyjście liniowe i słuchawkowe
2. • akordeon cyfrowy/elektroniczny
• 92 guziki i więcej z czujnikiem siły uderzenia
• system rosyjski B Manuał basowy:
• 120 basów z czujnikiem siły uderzenia
Waga: 8,5 – 10 kg
Wymiary: 38 – 39 x 20 – 24,5 [cm]

• wyjście liniowe i słuchawkowe
• wbudowany rekorder dźwięku
• ekran LCD
• wbudowane głośniki
• regulacja oporu miecha

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

37315100-0 - Syntezatory

4.5.5.) Wartość części: 17463,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. • 34 – 37 klawiszy
• 4 – chóry
• 9 – 11 regestrów
• strój 16’+8’+8’+4’ Manuał basowy:
• 96 basów
• 4 – chóry
• 5 regestrów Waga: 8,8 – 10 kg
Wymiary: 41 – 45 x 18,5 – 20 [cm]

Głosy standardowe o podwyższonym zakresie dynamiki lub głosy wykonywane ręcznie.

2. • 26 klawiszy
• 2 – chóry i więcej
• 2 regestry i więcej Manuał basowy:
• 40 – 60 basów Waga: 4,5 – 6 kg
Wymiary: 30 – 31,5 x 18 – 19 [cm]

Głosy standardowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311200-3 - Akordeony

4.5.5.) Wartość części: 12491,87 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Skudučiai
2 (komplety) Manuał basowy:
• Drewniane (drewno klonowe)
• Strojone
• Ilość: 23 szt. ( dwie oktawy G-f2)
• Długość: 12cm -27 cm
• Opakowanie jednorazowe
2. Birbynė diatoniczna
2 • Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 37 cm (+- 2cm)
• Opakowanie jednorazowe.
3. Birbynė chromatyczna 2 • Trzyczęściowy korpus: rurka z drewna klonowego z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 53 cm (+- 2 cm)
• Futerał czarny obszyty syntetyczna tkaniną.
4. Birbynė tenorowa
1 • Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura o długości 31 cm każda część, z dziesięcioma otworami z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 75 cm
• Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.
5. Birbynė basowa
1 • Czteroczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura wykonana z drewna klonowego o długości 40 cm każda część, z dziesięcioma otworami i z metalowym zaworem, stroik ebonitowy, rożek (róg wołowy pełniący funkcję rezonatora)
• Długość: 95 cm
• Futerał: czarny obszyty syntetyczną tkaniną.
6. Daudytės (komplet-C,D,E,F,G)
1 • Pięć prostych rurowych instrumentów wykonanych z drewna i owiniętych wierzchnią warstwą brzozowej kory
• Trzyczęściowy korpus: 1 i 2 część stanowi połączona dwuczęściowa drewniana rura, wykonana z drewna jodłowego o długości 31 cm każda część,
• Trzecia część: stroik z drewna jesionowego, impregnowany konopnym olejem.
• Długość instrumentów: 140 cm -200 cm.
• Trzy futerały koloru czarnego wykonane z syntetycznej tkaniny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314000-2 - Instrumenty dęte

4.5.5.) Wartość części: 24308,94 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

16. 1/4 2 • Instrument klasyczny, drewniany
• Płyta wierzchnia: Świerk, korpus: klon lekko falisty, szyjka: Klon lekko falisty
• Podstrunnica: Heban, Mostek: Klon, francuski, Strunociąg: Heban, 4 mikro-stroiki
• Wykończenie: Lakier olejny
• Podbródek nachodzący na strunociąg
17. 1/2 1 • Instrument uczniowski-manufaktura, drewniany
• Płyta wierzchnia: lity świerk ,Tył i boki: lity klon ,Szyjka: klon ,Gryf: heban
• Strunociąg: heban,4 mikro-strojniki ,Wykończenie: lakier olejny, połysk („na staro”)
• Podbródek nachodzący na strunociąg
• PODSTAWOWE WYMIARY: Długość płyty – 282-285 mm. Maksymalna szerokość górą - 134 mm
Minimalna szerokość w CC - 91 mm, Maksymalna szerokość dołem - 163 mm
18. 1/2 1 • Instrument lutniczy, drewniany
• Tylna płyta wykonana z jaworu falistego, dwuczęściowa, Wierzchnia płyta dwuczęściowa wykonana ze świerku o gęstym usłojeniu.
• 4 mikro-stroiki
• Lakier olejny (spirytusowy), złoto-brązowy na złotym podkładzie , "na staro" (połysk) .
• PODSTAWOWE WYMIARY: Długość płyty – 282-285 mm. Maksymalna szerokość górą - 134 mm
Minimalna szerokość w CC - 91 mm, Maksymalna szerokość dołem - 163 mm
• Hebanowe akcesoria.
• Podbródek: grusza
19. 3/4 1 • Instrument manufakturowy, drewniany
• Model uczniowski
• Płyta wierzchnia: lity świerk. Tył i boki: lity klon. Szyjka: klon, Gryf: heban
• Strunociąg: heban, Styl: antiqua
• Wykończenie: lakier olejny, połysk
• Podstawowe wymiary: Długość płyty – 333-337 mm, Maksymalna szerokość górą - 157 mm, Minimalna szerokość w CC - 110 mm. Maksymalna szerokość dołem - 196 mm. Menzura drgającej struny do 304 mm
• Podbródek nachodzący na strunnicę
20. 4/4 1 • Instrument lutniczy, drewniany
• Tylna płyta wykonana z jaworu lekko falistego, w
• Wierzchnia płyta dwuczęściowa wykonana ze świerku.
• Lakier olejny (spirytusowy), złocisto-brązowy, "na staro". Długość pudła rezonansowego – 350-355 mm
Szerokość dołem – 204-210 mm, Szerokość górą – 165-170 mm, Talia – 110-115mm
Szerokość szyjki: na dole: 30-33 mm. U góry:21-25mm, menzura:18-20mm
• Podbródek drewniany
Altówka
21. 38-39 cm 1 • Instrument lutniczy, drewniany
• Tylna płyta wykonana z jaworu falistego, dwuczęściowa, Wierzchnia płyta dwuczęściowa wykonana ze świerku o średnim usłojeniu.
• Lakier olejny/spirytusowy, złoto-brązowy na złotym podkładzie ,struno ciąg z jaworu falistego, podbródek drewniany.
• PODSTAWOWE WYMIARY: Długość płyty – 380-406 mm, szerokość górą – 186-194 mm
Talia:125 -137mm, szerokość dołem – 232-240 mm,
Szerokość szyjki: na dole 40 mm, u góry:2,5 cm, menzura 2 cm
• Hebanowe akcesoria.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37313000-5 - Instrumenty strunowe

37313400-9 - Skrzypce

4.5.5.) Wartość części: 20505,69 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skrzypcowe
22. 1/4 2 • Smyczek wykonany z włókna karbonowego
• Żabka hebanowa z paryskim oczkiem, Wykończenia żabki i owijka niklowane, Przekrój pręta: okrągły.
• Smyczek jest sprężysty i prosty, Zrobiony z naturalnego białego włosia.
23. 1/2 1 • Smyczek wykonany z włókna kompozytowego
• Żabka hebanowa z paryskim oczkiem.
• Wykończenia żabki i owijka niklowane.
• Przekrój pręta: okrągły.
• Smyczek jest sprężysty i prosty.
• Białe włosie o pełnym paśmie.
24. 1/2 1 • Smyczek wykonany z włókna kompozytowego
• Żabka hebanowa z paryskim oczkiem.
• Wykończenia żabki i owijka niklowane.
• Przekrój pręta: okrągły.
• Smyczek jest sprężysty i prosty.
• białe włosie o pełnym paśmie
• Kolor pręta brązowy lub czarny.
• Smyczek mało podatny na odkształcenia.
25. 3/4 1 • Smyczek wykonany z włókna kompozytowego
• Żabka hebanowa z paryskim oczkiem.
• Wykończenia żabki i owijka niklowane.
• Przekrój pręta: okrągły.
• Smyczek jest sprężysty i prosty.
• Białe włosie o pełnym paśmie
• Kolor pręta brązowy lub czarny.
• Smyczek mało podatny na odkształcenia.
26. 4/4 1 • Smyczek drewniany z drewna brazylijskiego
• bardzo dobrze wyważony
• przekrój rdzenia ośmiokątny
• naturalne białe włosie o pełnym paśmie
• żabka hebanowa bardzo wytrzymała niepękająca
• paryskie oczko z masy perłowej
• trzyczęściowa śrubka
• Srebro-owijka
• Pożądana waga do 65g
27. 4/4 2 • Smyczek karbonowy
• Żabka hebanowa z paryskim oczkiem.
• Wykończenia żabki i owijka niklowane.
• Przekrój pręta: okrągły.
• Smyczek jest sprężysty i prosty.
• białe włosie o pełnym paśmie
• Smyczek mało podatny na odkształcenia.
• Pożądana waga do 65g
Altówkowe
28. 1 • Smyczek karbonowy
• Żabka hebanowa z paryskim oczkiem, wykończenia żabki i owijka niklowane.
• Przekrój pręta: okrągły.
• Smyczek jest sprężysty i prosty, białe naturalne włosie o pełnym paśmie
• Smyczek mało podatny na odkształcenia.
• Pożądana waga do 71-74g

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

37321300-7 - Akcesoria do instrumentów strunowych

4.5.5.) Wartość części: 2784,55 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Futerały skrzypcowe
29. 1/4 2 • Najprostszy futerał skrzypcowy w kształcie instrumentu. Wykonany z pianki utwardzanej. Futerał uczniowski. Posiada paski do noszenia na plecy.
30. 1/2 2 • Najprostszy futerał skrzypcowy w kształcie instrumentu. Wykonany z pianki utwardzanej. Futerał uczniowski. Posiada paski do noszenia na plecy.
31. 3/4 1 • Futerał prostokątny lekki, duży schowek na akcesoria, posiada miejsce na dwa smyczki, higrometr,
schowek, kołderkę, kieszeń na nuty oraz paski do noszenia na plecy.
32. 4/4 1 • Futerał prostokątny lekki, duży schowek na akcesoria, posiada miejsce na dwa smyczki, higrometr,
schowek, kołderkę, kieszeń na nuty oraz paski do noszenia na plecy.
33. 4/4 2 • Futerał półokrągły lekki, posiada miejsce na dwa smyczki, higrometr,
schowek, kołderkę, kieszeń na nuty oraz paski do noszenia na plecy.
Futerał altówkowy
34. 39-42 cm 1 • Prostokątny, piankowy futerał ze wzmocnioną górną pokrywą
wnętrze welurowe ,kołderka w komplecie
• miejsce na dwa lub cztery smyczki, hygrometr, zewnętrzna kieszeń na nuty
• dobra jakość, wytrzymały materiał

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

37321300-7 - Akcesoria do instrumentów strunowych

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 2043,09 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

35. 4/4 2 W komplecie:
- instrument elektryczny
- przedwzmacniacz
- 2 kable połączeniowe Mini Jack Stereo - długość 195-210cm
- douszne słuchawki stereofoniczne - długość 125-135cm
- baterie typu AA 1,5V, 2 szt.
Specyfikacja instrumentu elektrycznego:
- Rozmiar instrumentu: 4/4
- Długość strun do 335mm
- Kolor: czerwony- dopuszcza się inny kolor- Szyjka i główka: lity klon lakierowany klasycznie
- Korpus i pudło rezonansowe: świerk lakierowany klasycznie
- Podstrunnica i klucze: heban
- Mostek: lity klonowy z integralną przystawką piezo
- Rama górna/kształtka pudła/podbródek: żywice syntetyczne
- Rama dolna: dokręcana, czarne aluminium
- Strunociąg: aluminiowy typu Wittner, cztery mikrostrojniki lub strojony kołkami Witnera
- Struny: rozmiar średni
- Przetwornik sygnału: przystawka typu piezo zawarta w podstawku "Bridge"
- Regulacja sygnału: potencjometr
- Wyjście sygnału: gniazdo Mini Jack Stereo 3,5 mm
- Waga: 470g-520g
Przedwzmacniacz :
- Materiał: ABS
- Kolor: czarny
- Sposób montażu przedwzmacniacza: zacisk na pasek lub zintegrowany w instrumencie
- Klapka komory baterii: plastikowa, czarna
- Regulacja siły głosu słuchawek: potencjometr VOL
- Wyjście na słuchawki/wyjście liniowe: gniazdo Mini Jack Stereo 3-4mm
- Wejście sygnału z instrumentu: gniazdo Mini Jack Stereo 3-4 mm
- Wejście sygnału z odtwarzacza AUX IN: gniazdo Mini Jack Stereo 3-4 mm
- Włącznik pogłosu: ON/OFF
- Przełącznik rodzaju pogłosu: HALL / ROOM
- Wyjście sygnału liniowego: gniazdo Jack Mono 6-6,5mm Line Out
- Zasilanie wewnętrzne: baterie typu AA 1,5V, 2 szt. - zalecane stosowanie baterii alkaicznych!
- Wymiary: 70-75x 20-25 x 95-100 mm
- Waga (bez baterii): 60-80 g

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37313000-5 - Instrumenty strunowe

37313400-9 - Skrzypce

37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

37315100-0 - Syntezatory

4.5.5.) Wartość części: 7543,09 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

36. 1 głębokość (mm) od 562 do 610, szerokość (mm) od 1456 do 1520, wysokość (mm) od 1210 do 1220, waga (kg) od 224 do 237, dno rezonansowe wykonane z drobnosłoistego świerku wysokogórskiego, aktywna powierzchnia dna rezonansowego od 1,1513 m2,
żebra 10 sztuk asymetryczne ze świerku wysokogórskiego, konstrukcja dna rezonansowego stożkowa 9 mm w górnej części, 7 mm w dolnej części, płyta żeliwna piaskowana, powierzchnia płyty żeliwnej malowana farba nitrocelulozowa z dodatkiem pyłku brązu, mechanizm bez elementów z tworzyw sztucznych; konstrukcja tradycyjna - drewno, metal, kaszmir, strojnica - wielowarstwowa sklejka bukowa gęstość 800-850kg/m3, konstrukcja ramy drewnianej świerkowa 5 ramiaków pionowych, poprzeczne bukowe żebro rogowe, dwa mostki bukowe, szpilki stalowe o zaokrąglanych główkach, agrafy 88 sztuk, mosiężne
struny z drutu stalowego Röslau, nawój miedziany Degen, zaczepienie prostych strun: podwójne, tłumiki dźwięki 1-70, trzy pedały, mosiądz (prawy forte, lewy piano, środkowy moderator), filc czerwony, system powolnego opadania nakrywy klawiatury, kolor czarny połysk. Transport, wniesienie oraz pierwsze strojenie w cenie instrumentu. Pięć lat gwarancji.
37. 1 kolor czarny wysoki połysk, wysokość od 120 do 121 cm, szerokość od 150 do 152 cm głębokość od 60 do 61 cm, waga od 237 do 255 kg, rama tylna: 5 ramiaków pionowych, rama żeliwna piaskowana, kołki strojeniowe niklowane 6,9/64 mm, strojnica wielowarstwowa wykonana z masywnego buku, struny Rosslau, dno rezonansowe i żebra wykonane ze specjalnie selekcjonowanego europejskiego świerku wysokogórskiego, mostki wykonane z masywnego buku, młotki - filc wielowarstwowy, rdzeń orzechowy, mechanizm - tradycyjna budowa bez elementów plastikowych, trzy pedały - prawy forte, lewy piano, środkowy moderator, popychacze klonowe, klawiatura 88 klawiszy jednolicie wyrównanych i indywidualnie wyważanych, kółka, zawiasy mosiężne. Transport, wniesienie oraz pierwsze strojenie w cenie instrumentu. Pięć lat gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37311100-2 - Pianina

37313000-5 - Instrumenty strunowe

4.5.5.) Wartość części: 56097,56 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

38. 1 klawiatura z wymykiem, wykończenie klawiszy - imitacja kościowej, wbudowana łączność Bluetooth, pedał damper/sustain w komplecie, czułość klawiatury do wyboru - 100 rodzajów, tryby klawiatury - Whole, Dual, Split - ustawiany punkt podziału, brzmienia: pianina - 15, elektroniczne pianina - 16, smyczki - 11, organowe 15, pad -15, pozostałe - 279 brzmień (w tym 8 zestawów perkusyjnych, 1 zestaw SFX), Efekty: Ambience, Equalizer, Rotary Speaker Effect (tylko dla brzmień organowych), Modulation Speed (tylko dla brzmienia E. Piano),Piano Designer (tylko dla brzmień Concert Piano, Ballad Piano, Mellow Piano, Bright Piano): Lid, String Resonance, Damper Resonance, Key Off Resonance, Single Note Tuning (rozciągnięte strojenie), Single Note Volume, Single Note Character, efekt przy słuchaniu w słuchawkach 3D Ambience, strojenie zakres: 415.3 – 466.2 Hz (ustawiane w krokach co 0.1 Hz), aplikacje mobilne (Android/iOS) - Piano Partner 2, Piano Designer, utwory demonstracyjne 10, odtwarzacz Audio USB/MIDI - format MIDI: SMF (Format 0, 1), Format Audio: WAV (44.1 kHz, 16-bit format linearny), MP3 (44.1 kHz, 64 kbps - 320 kbps), rejestrator Audio USB/MIDI: format MIDI: SMF (Format 0, pamięć ok. 70000 nut), format Audio: WAV (44.1 kHz, 16-bit format linearny), wyświetlacz: graficzny LCD, od 128 do 132 x od 32 do 64 pkt., zasilanie zasilaczowe pobór mocy: 5 W (4 W - 22 W), akcesoria w komplecie: instrukcja PL, zasilacz, kabel zasilania, pulpit na nuty, pedał damper/sustain, wymiary (wys. x szer. x głęb. mm): od 125 do 145 x od 1291 do 1336 x od 344 do 376, waga od 19 do 22 kg. Dwa lata gwarancji i transport z wniesieniem w cenie instrumentu.
wymiary (wys. x szer. x głęb. mm): 85 x 314 x 240, waga 2,5 kg, trzy pedały w jednej obudowie z oddzielnym przewodem dla każdego 1,4’’ typu jack.
Pedały do pianina cyfrowego
Lp. Sztuk Opis
39. 1 wymiary (wys. x szer. x głęb. mm): 85 x 314 x 240, waga 2,5 kg, trzy pedały w jednej obudowie z oddzielnym przewodem dla każdego 1,4’’ typu jack.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

37315000-9 - Instrumenty muzyczne ze wzmacniaczami elektrycznymi

37315100-0 - Syntezatory

37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych

37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych

4.5.5.) Wartość części: 4617,07 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

40. 1 System nagłośnieniowy typu All in One z powermikserem i dwoma kolumnami głośnikowymi, moduł Bluetooth umożliwiający bezprzewodowe odtwarzanie (np. z telefonu), wyjście na subwoofer z automatycznym filtrem górnoprzepustowym, zasilanie Phantom Power dla mikrofonów pojemnościowych i wysokoimpedancyjny obwód instrumentalny Hi-Z, efekt Reverb – dwa rodzaje, zestaw składa się do postaci walizki ze zintegrowanym uchwytem do przenoszenia lub posiada dedykowany pokrowiec, moc: 560 do 600 W RMS, ośmio do dziesięcio kanałowy mikser [4 XLR / jack 6,3 mm combo, 2 x jack 6,3 mm (line / Hi-Z instrument), 2 x stereo (4 x jack 6,3 mm lub 2 x jack stereo 3,5 mm), 1 x Bluetooth stereo, głośniki: 2 x 10", trzynaście wejść: 4 x XLR / jack combo (mic/line), 2 x jack 6,3 mm (instrumental/line), 4 x jack 6,3 mm, 2 x jack stereo 3,5 mm, Bluetooth (stereo), wyjścia liniowe: 1 x jack stereo 3,5 mm (słuchawki / linia), 1 x jack 6,3 mm (mono), 1 x jack 6,3 mm (subwoofer), złącza głośnikowe: 2 x jack 6,3 mm, kontrolery - osobna regulacja głośności, basów, sopranów i efektu reverb dla każdego kanału, Master Volume, Master Tone, Mic/Line Pad (kanały 1-4), przełącznik Phantom Power, Reverb (wybór typu pogłosu, pokrętła Time i Tone), przełącznik Hi-Z/line, parowanie Bluetooth, regulacja poziomu wyjścia słuchawkowego, obudowa plastik, dwa kable głośnikowe w zestawie, flansza 35 mm, wymiary po złożeniu (szer. x wys. x gł. mm): od 600 do 737 x od 550 do 559 x od 260 do 286, wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, waga netto 21 do 26 kg.
41. 1 Mikrofon bezprzewodowy- zestaw. Typ transmisji danych UHF, pasmo 630 – 680 MHz, częstotliwości: 2x100, zakres dynamiki: >90dB, T.H.D: 96dB, wyjście niesymetryczne typu jack 6,35mm, wyjście symetryczne: 2x XLR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32341000-5 - Mikrofony

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

37315100-0 - Syntezatory

4.5.5.) Wartość części: 3974,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty, oraz oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty, oraz oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na tę część nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17216,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18577,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18577,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI - Roman Anderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308

7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka 246

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14291,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16260,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16260,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI - Roman Anderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308

7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka 246

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na tę część nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19771,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19771,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19771,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRZEDAŻ akcesoriów i narzędzi lutniczych Romuald, Nell Henglewscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791022029

7.3.3) Ulica: ul. Grotkowska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-167

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24318,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2456,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2456,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2456,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRZEDAŻ akcesoriów i narzędzi lutniczych Romuald, Nell Henglewscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791022029

7.3.3) Ulica: ul. Grotkowska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-167

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3021,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2016,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2016,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2016,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRZEDAŻ akcesoriów i narzędzi lutniczych Romuald, Nell Henglewscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791022029

7.3.3) Ulica: ul. Grotkowska 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-176

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2479,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6502,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7095,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7095,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe „MAGNUS” Piotr Filipowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007411

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8728 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pianina.pl Henryk Kuźnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460007171

7.3.3) Ulica: ul. Górnośląska 40

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4065,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4430 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4065,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe „MAGNUS” Piotr Filipowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9220007411

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie oferty złożone na tę część podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.