eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU USŁUGOWEGO (SZKOŁY) NA DOM POMOCY SPOŁECZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU USŁUGOWEGO (SZKOŁY) NA DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d2fa305-8cdc-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU USŁUGOWEGO (SZKOŁY) NA DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d2fa305-8cdc-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011454/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole na dom pomocy społecznej w Sokolicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6541104,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego (szkoły) na dom pomocy społecznej wraz z przebudową i rozbudową budynku oraz zagospodarowaniem terenu” w Sokolicy na dz. nr 139/3, obręb 59-Sokolica, gmina Bartoszyce, powiat bartoszycki, woj. warmińsko-mazurskie. pn. „Zmianę sposobu użytkowania budynku po byłej szkole na dom pomocy społecznej w Sokolicy”

Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem umowy określa dokumentacja projektowa, budowlano- wykonawcza wraz z dokumentami wskazanymi poniżej:
1) Dokumentacja projektowa zmiany sposobu użytkowania budynku po byłej szkole na dom pomocy społecznej w Sokolicy.
a. Wielobranżowy projekt budowlany obejmujący Projekt zagospodarowania działki i Projekt architektoniczno-budowlany pn. Zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego (szkoły) na dom pomocy społecznej wraz z przebudową i rozbudową budynku oraz zagospodarowaniem terenu” w Sokolicy na dz. nr 139/3, obręb 59-Sokolica, gmina Bartoszyce, powiat bartoszycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 branża architektoniczna i konstrukcyjna;
 br. instalacji elektrycznych;
 br. instalacji telekomunikacyjnych;
 br. instalacji sanitarnych.
b. Wielobranżowy projekt techniczny i wykonawczy pn. Zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego (szkoły) na dom pomocy społecznej wraz z przebudową i rozbudową budynku oraz zagospodarowaniem terenu” w Sokolicy na dz. nr 139/3, obręb 59-Sokolica, gmina Bartoszyce, powiat bartoszycki, woj. warmińsko-mazurskie.
 branża architektoniczna i konstrukcyjna;
 br. instalacji elektrycznych;
 br. instalacji telekomunikacyjnych;
 br. instalacji sanitarnych
c. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
 branża architektoniczna i konstrukcyjna;
 branża instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
 branża instalacji sanitarnych.
d. Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany.
e. Przedmiary robót (materiał poglądowy).
 branża architektoniczna i konstrukcyjna;
 branża instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
 branża instalacji sanitarnych.

Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

DODATKOWE INFORMACJE:

Zamawiający informuje, że w poprzednim postępowaniu o to samo zamówienie publiczne, które unieważnił wpłynęły zapytania do SWZ, które są istotne w celu przygotowania oferty i należy traktować je w niniejszym postępowaniu jako doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia.

1. Dodatkowo proszę o wyjaśnienie jak rozumieć pozycje zerowe ujęte w przedmiarze np. poz. 124, 125, 127 i inne. Czy należy nie brać ich pod uwagę ?
Wycenę robót należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar jest elementem pomocniczym i uzupełniającym dokumentację projektową. Przyjęte „0” we wskazanych w zapytaniu pozycjach przedmiarowych są wartościami prawidłowymi.
2. Proszę o informację czy zakup wyposażenia z projektu technicznego 1.6.3 Wyposażenie podstawowe wchodzi w zakres zadania?
Zamawiający informuje, że Wykonawca w swojej ofercie powinien wycenić wyposażenie wyszczególnione w przedmiarach robót w szczególności: urządzenia sanitarne (np. miski ustępowe, krany, umywalki, wpusty podłogowe, kabiny prysznicowe, brodziki, pisuary zawory czerpalne, kabiny natryskowe itp.) za wyjątkiem zlewów i umywalek zlokalizowanych w pom. projektowanej kuchni w piwnicy oraz jadalni na parterze wbudowanych w kuchenny blat roboczy. Wykonawca powinien wycenić również pozostałe wyposażenie podstawowe zawarte w pkt. 1.6.3. Projektu Technicznego, które występuję również w przedmiarach jak np. systemowe ścianki z HPL, zbiornik na pellet, systemowy zbiornik na popiół będący wyposażeniem kotła na pellet i.t.d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7128237,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8483224,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7128237,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe " DOMEX" Jan Fydrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170920355

7.3.3) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7128237,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.