Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2023/BZP 00551904/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521631148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie nr 19/27
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-570
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lit.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lit1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791a16e0-94d2-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FO-Z/ŁIT/45/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263288,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, w tym papieru, ręczników, dozowników, środków czystości oraz pozostałych artykułów gospodarstwa domowego dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz – ŁIT - Część nr 1 – papier, ręczniki, dozowniki4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33711140-0 - Środki zapachowe
39514200-0 - Ścierki
4.5.5.) Wartość części: 99817,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, w tym papieru, ręczników, dozowników, środków czystości oraz pozostałych artykułów gospodarstwa domowego dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz – ŁIT - środki chemiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33711140-0 - Środki zapachowe
39514200-0 - Ścierki
4.5.5.) Wartość części: 145491,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, w tym papieru, ręczników, dozowników, środków czystości oraz pozostałych artykułów gospodarstwa domowego dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz – ŁIT. – pozostałe artykuły gospodarstwa domowego4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33711140-0 - Środki zapachowe
39514200-0 - Ścierki
4.5.5.) Wartość części: 17980 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77069,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77069,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77069,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPACT S.C. Agnieszka Musiał Słabęcka, Jacek Słabęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311859610
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPACT S.C. AGNIESZKA MUSIAŁ-SŁABĘCKA, JACEK SŁABĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
IMPACT S.C. AGNIESZKA MUSIAŁ-SŁABĘCKA, JACEK SŁABĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77069,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131943,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186865,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131943,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPACT S.C. Agnieszka Musiał-Słabęcka, Jacek Słabęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311859610
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPACT S.C. AGNIESZKA MUSIAŁ-SŁABĘCKA, JACEK SŁABĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
IMPACT S.C. AGNIESZKA MUSIAŁ-SŁABĘCKA, JACEK SŁABĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131943,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23645,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23645,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23645,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPACT S.C. Agnieszka Musiał-Słabęcka, Jacek Słabęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311859610
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPACT S.C. AGNIESZKA MUSIAŁ-SŁABĘCKA, JACEK SŁABĘCKI
jakie przetargi wygrała firma
IMPACT S.C. AGNIESZKA MUSIAŁ-SŁABĘCKA, JACEK SŁABĘCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23645,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatu do rozkładu pni drzew leśnych.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i jednorazowych materiałów ochrony osobistej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (III).
- ZP 52/24 Usługa nadzoru autorskiego oraz wsparcia nad systemem PACS
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- "Budowa windy w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koluszkach - poprawa dostępności do budynku dla osób niepełnosprawnych"
- MZŻ.262.32.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i jednorazowych materiałów ochrony osobistej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi (III).
- Dostawa i montaż aneksu kuchennego wraz ze sprzętem AGD, mebli, wyposażenia pomieszczeń oraz AGD na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego w Dąbrowie Białostockiej
- Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Dostawa profesjonalnych środków chemicznych potrzebnych do utrzymania czystości w obiektach Lotniczej Akademii Wojskowej w Dęblinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych działających na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.