Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029192/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wód podziemnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gizałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 28
1.5.2.) Miejscowość: Gizałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-308
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gizalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizalki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8269bbac-b07a-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ujęcia wód podziemnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8269bbac-b07a-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028728/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ujęcia wód podziemnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 483541,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa ujęcia wód podziemnych” w formule „zaprojektuj i wybuduj” tj. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń.
W ramach zadania Wykonawca zaprojektuje i wykona następujący zakres robót:
- nową awaryjną studnię ujęcia wód podziemnych o głębokości ok. 85,0 m na nieruchomości dz. nr 51/8, ark. m. 1, obręb Czołnochów, o oczekiwanej wydajności wynoszącej minimum 26,0 m3/h (zgodnie z projektem robót geologicznych),
- podłączenie projektowanej studni do istniejącego rurociągu wody surowej znajdującego się w budynku SUW,
- wykonanie pomiędzy istniejącym budynkiem SUW (szafami sterowniczymi) a projektowaną studnią głębinową zasilania energetycznego WLZ, linii kablowej sterowanej pracą agregatu pompowego z montażem układu sterowania automatycznego jego pracą (za pośrednictwem przetwornicy częstotliwości sterowanej poziomem wody w zbiorniku wiodącym zapasowo-wyrównawczym) zamontowanym w szafie sterowniczej,
- montaż rury osłonowej pod istniejącym układem komunikacyjnym SUW - dla rury przewodowej wody surowej oraz linii kablowej WLZ oraz sterowania pracą studni głębinowej,
- utwardzenie terenu wokół studni głębinowej z kruszywa naturalnego łamanego w obramowaniu krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem,
- rozebranie zbędnego ogrodzenia z elementów betonowych oraz wykonanie brakującego ogrodzenia strefy bezpośredniej dla nowej studni głębinowej.
Zamawiający przewiduje płatności częściowe, tym samym w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 7 do SWZ) wprowadza następujący zapis:
„Strony przyjmują wystawianie faktur częściowych i jednej faktury końcowej na podstawie podpisanych przez obie strony umowy protokołów odbioru częściowego bez stwierdzonych wad i usterek, rozliczonych i potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego zrealizowanego zakresu robót. Faktury częściowe wystawiane są za zrealizowany zakres „przedmiotu umowy”:
1) do 50% kwoty określonej w § 1 ust. 3 umowy tj. po wykonaniu odwiertu i próbnego pompowania, podczas którego uzyskane będą wyniki pomiarów zgodnie z opracowanym projektem robót geologicznych,
2) do 25% kwoty określonej w § 1 ust. 3 umowy tj. za opracowania dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień i prawomocnych pozwoleń,
3) do 25% kwoty określonej w § 1 ust. 3 umowy tj. po całkowitym zakończeniu zadania i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i innych pozwoleń niezbędnych do eksploatacji ujęcia wód podziemnych”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
71351910-5 - Usługi geologiczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMTECHNIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365388323
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kruszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-850
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.