Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00494382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0163555a-7b84-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0163555a-7b84-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044827/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Konserwacja wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających przy drogach woj. administrowanych przez ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3320-121/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zakres usług:
a) przegląd separatorów i osadników oraz urządzeń wchodzących w ich skład min. studni chłonnych;
b) czyszczenie separatorów i osadników oraz urządzeń wchodzących w ich skład;
c) wymiana materiałów eksploatacyjnych separatorów oraz współpracujących z nimi osadników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 1 określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.5.) Wartość części: 69162,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zakres usług:
a) dwukrotny przegląd separatorów i osadników oraz urządzeń wchodzących w ich skład min. studni chłonnych (termin w uzgodnieniu z Zamawiającym);
b) czyszczenie separatorów i osadników oraz urządzeń wchodzących w ich skład (termin, lokalizacja i ilość na zlecenie Zamawiającego)
c) wymiana materiałów eksploatacyjnych separatorów oraz współpracujących z nimi osadników (na zlecenie Zamawiającego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 2 określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.5.) Wartość części: 25753,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zakres usług:
a) oczyszczenie urządzeń podczyszczających oraz urządzeń wchodzących w ich skład w lipcu 2023 r.
b) dwukrotne wykonanie przeglądu eksploatacyjnego oraz czyszczenie urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe termin kwiecień 2023 r. i lipiec 2023 r. c) naprawy separatorów oraz współpracujących z nimi osadników - na zlecenie Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla zadania nr 3 określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.5.) Wartość części: 219579,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61913,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131949,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61913,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-JAWOR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360182255
7.3.3) Ulica: Dąbrowska 22a
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61913,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-25 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33710,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36579,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33710,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Handel Usługi "KARO" Radosław Pachowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970425091
7.3.3) Ulica: ul. Garbarska 5
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Produkcja Handel Usługi "KARO" Radosław Pachowicz
jakie przetargi wygrała firma
Produkcja Handel Usługi "KARO" Radosław Pachowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33710,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184597,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406533,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184597,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSERVICE Sp. z o.o. USŁUGI Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369705430
7.3.3) Ulica: Pl. Kilińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-005
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKOSERVICE SP. Z O.O. USŁUGI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184597,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-31 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Konserwacja wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
2. Uzupełnienie do sekcji IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA pkt 4.2.10.):
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. (DOTYCZY KAŻDEGO Z ZADAŃ).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN-Lubuskie Trójmiasto przy ul. Zawadzkiego-Zośki w Nowej Soli (dz. nr 1137/2, 1137/3 obr. 0002)
- Remont budynku nr 25 zlokalizowanego na terenie RZI w Zielonej Górze przy ul. Zdrojowej 17
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
- Dostawa oraz wdrożenie przełączników sieci Ethernet.
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa polegająca na chemicznym czyszczeniu części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji Biokompostowni"
- "Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej" - na terenie miasta Giżycka.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Oczyszczenie rowów przydrożnych w 2025 roku na terenie miasta Krosna
- RDW Zamość: Oczyszczanie separatorów
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.