eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 2 w Katowicach, ul. Mikołowska 131

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTiO Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023544

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołowska 131

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-592

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio2.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio2.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2 w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79c12bc0-39c3-4e33-93f2-62bbf75a6c55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby - Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00 - Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL.10.23 - Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/016/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zespołu pracowni elektryczno-energetyczno-robotyczno-automatycznych w postaci zestawu narzędzi akumulatorowych.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – będący równocześnie Opisem oferowanego sprzętu.
Wykonawca dostarczy sprzęt do Zamawiającego na własny koszt i własnym staraniem w ilości określonej przez Zamawiających.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44511000-5 - Narzędzia ręczne

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym

43414000-8 - Szlifierki

43812000-8 - Piły

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 58 200,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty, niepodlegającej odrzuceniu złożonej przez wykonawcę WAELLER Sp. z o.o. Sp.k. w kwocie: 61 655,84 zł przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42951,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77342,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.