eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaUsługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523515010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045846

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z dostarczeniem i wbudowaniem kruszywa do naprawy dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5588047a-2c81-4503-8b70-17cd49774035

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 553000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 14212200-2 Kruszywo
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Wykonawcę kruszyw wraz z dostawą oraz uzupełnieniem ubytków nawierzchni na remontowanych odcinkach dróg:

- gruzem betonowo - ceglanego o frakcji 0 – 63 mm w ilości ok. 6 000 ton
- kamieniem wapiennym o frakcji 0-63 mm w ilości ok. 1 000 ton

1. Wymagania dotyczące stosowanych kruszyw:
- Gruz betonowo - ceglany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton).
- Kamień wapienny nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska, oraz zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton). Do w/w produktu należy dołączyć kartę charakterystyki, atest, deklaracje zgodności lub dokumenty równoważne.

W przypadku dowozu kruszywa niespełniającego określonych frakcji oraz zawierających elementy szkodliwe i niebezpieczne Wykonawca na własny koszt usunie wysypane kruszywo z drogi w terminie wskazanym przez Zamawiającego i dostarczy na własny koszt kruszywo spełniające warunki określone w SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa, w tym zbadanie poziomu zanieczyszczeń dostarczonego kruszywa.
W przypadku stwierdzenia niezgodności w jakości lub ilości kruszywa Zamawiający może w szczególności:

1) odmówić zapłaty wynagrodzenia,
2) obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi,
3) żądać na koszt Wykonawcy wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 2 dni od dnia, w którym ta okoliczność zaistniała.
2. Dostawy
1) Dowóz kruszyw obejmuje jego załadunek, dostarczenie kruszywa w miejsce wbudowania a następnie rozładunek oraz jego wbudowanie.
2) Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Dostarczenie każdej partii kruszywa musi odbywać się w obecności przedstawiciela Gminy Kruszwica zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę.
3) Dla każdorazowych dostaw kruszywa konieczne będzie dostarczenie wydruku z wagi elektronicznej o ilości dostarczonego kruszywa.
4) Wykonawca dołączy do umowy świadectwo legalizujące wagę, na której ważone będzie kruszywo.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. w godzinach 7.15 -15.15. Dostawy mogą być realizowane w innych terminach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
6) Maksymalne jednorazowe zapotrzebowanie (zlecenie) na kruszywo Zamawiający ustala w szacunkowej ilości 300 ton natomiast minimalna ilość zlecenia 15 ton co zapewni odpowiednią organizację i ciągłość prowadzonych prac.
7) Wykonawca umożliwi udział przedstawiciela Zamawiającego przy ważeniu kontrolnym dostarczonego materiału.
8) Rozliczenie dostaw nastąpi każdorazowo po wykonaniu zakresu prac wskazanego w zleceniu w oparciu o cenę jednostkową wykorzystanych materiałów. Na cenę jednostkową składają się wszelkie koszty pośrednie m.in. takie jak: cena materiału, pracy ludzi i sprzętu, zysk Wykonawcy.

3. Wymagania w stosunku do realizowanej usługi
Ubytki nawierzchni należy uzupełniać kruszywem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w sposób umożliwiający zachowanie trwałości wykonanych prac. Grubość warstwy rozścielanego kruszywa ustala się na min. 8 cm. Obowiązywać będzie zasada rozścielania wg minimalnej grubości zapewniającej równość. Po stronie Wykonawcy leży koordynacja dostaw kruszywa z robotami rozścielania w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość tych robót dla użytkowników dróg nawierzchni i uzyskanie spadków umożliwiających odprowadzenie wód opadowych. Nie jest dopuszczalne pozostawienie miejsca wykonanych prac w stanie zagrażającym bezpieczeństwu. Dostarczone kruszywo należy rozłożyć równiarką drogową na całej szerokości drogi. Liczbę przejazdów równiarki należy dostosować do uzyskania spadków umożliwiających odprowadzenie wód opadowych. Kruszywo powinno zostać zagęszczone w sposób mechaniczny walcem drogowym o tonażu minimum 15 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734900,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878

7.3.3) Ulica: Czołpin 12

7.3.4) Miejscowość: Dobre

7.3.5) Kod pocztowy: 88-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.