eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceRozbudowa budynku przy ul. 3 Maja 54 na potrzeby Pracowni Anatomii Prawid³owej.



Og³oszenie z dnia 2022-03-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku przy ul. 3 Maja 54 na potrzeby Pracowni Anatomii Prawid³owej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uph.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku przy ul. 3 Maja 54 na potrzeby Pracowni Anatomii Prawid³owej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a068f29-ac3c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00099295

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021169/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Rozbudowa budynku przy ul. 3go Maja 54 na potrzeby pracowni anatomii prawid³owej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://uph-edu.logintrade.net/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uph-edu.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej:
1) Rekomendowane przegl±darki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31
c) Mozilla Firefox 26
d) Opera 18
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci Internet
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
c) w³±czona obs³uga JavaScript
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Rekomendowane formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych zapo¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.
UWAGA!
W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczo – Humanistyczny w Siedlcach, z siedzib± w Siedlcach (08-110) przy ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: roman.sikorski@uph.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.290.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 5062135,49 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegaj±cych na rozbudowie budynku przy ul. 3go Maja 54 na potrzeby Pracowni Anatomii Prawid³owej
Szczegó³owy zakres prac okre¶laj± za³±czniki do SWZ :
1) Projekt Budowlany za³. 1
2) STWiORB za³. 2

Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonane roboty budowlane objête przedmiotem zamówienia objête by³y co najmniej 5-letnim okresem gwarancji, liczonym od dnia bezusterkowego odbioru koñcowego i podpisania protoko³u odbioru.( wyd³u¿enie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert)
Zamawiaj±cy wymaga aby oprócz prac wymienionych i opisanych w dokumentacji projektowej Wykonawca na w³asny koszt usun±³ i uporz±dkowa³ teren po nasadzeniach, w miejscu prowadzenia robót. Zamawiaj±cy oszacowa³, i¿ do wyciêcia jest oko³o 16 drzew i 180 m2 krzewów. Zamawiaj±cy posiada pozwolenie na wycinkê drzew
Wszêdzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia wystêpuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Wykonawca , planuj±c i realizuj±c roboty budowlane, zobowi±zany jest uwzglêdniæ fakt, i¿ prace wykonywane bêd± w funkcjonuj±cym budynku. Wykonawca jest zobowi±zany do minimum ograniczyæ niedogodno¶ci zwi±zane z realizacj± robót.
Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ roboty budowlane w dni powszednie w godzinach od 7.00 – 19.00.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p., polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z g³ównym przedmiotem zamówienia, o warto¶ci robót budowlanych powtórzonych na warto¶æ nie wy¿sz± ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego
Zamawiaj±cy nie wymaga wizji lokalnej
Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej bez przeprowadzania aukcji elektronicznej
Zamawiaj±cy nie bêdzie ogranicza³ liczby Wykonawców zaproszonych do negocjacji, (zaproszenie dostan± wszyscy Wykonawcy, których oferta nie bêdzie podlega³a odrzuceniu)
Przedmiot zamówienia musi zostaæ wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równo¶ci szans i niedyskryminacji oraz zasady równo¶ci szans kobiet i mê¿czyzn, w tym standardów dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych. Wykonawca winien uwzglêdniæ w zakresie swojej dzia³alno¶ci zapisy art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Wykonawca wy³oniony w postêpowaniu przetargowym przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu kosztorysu ofertowego na podstawie którego dokona³ wyceny oraz harmonogramu wykonywania prac
UWAGA!
Zamawiaj±cy zamie¶ci³ na stronie internetowej prowadzonego postêpowania przedmiary robót. Zamawiaj±cy informuje, i¿ przedmiary maj± charakter wy³±cznie pomocniczy, nie mog± stanowiæ podstawy zarówno do okre¶lania zakresu i ilo¶ci robót jak i ich wyceny. Wobec rycza³towego charakteru wynagrodzenia, przedmiary nie bêd± stanowiæ podstawy do rozliczenia wykonania robót.
Wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ powy¿szego na podstawie dokumentacji projektowej i STWiORB.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Monta¿ konstrukcji metalowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45442100-8 - Roboty malarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p., polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z g³ównym przedmiotem zamówienia, o warto¶ci robót budowlanych powtórzonych na warto¶æ nie wy¿sz± ni¿ 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± z punktu widzenia kryteriów:
1) „cena brutto za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia” – znaczenie 60%;
2) „okres gwarancji na wykonane roboty budowlane” – znaczenie 40%;
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.
3. Liczba punktów przyznana ka¿dej ofercie obliczona zostanie w nastêpuj±cy sposób:
1) dla kryterium „cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”:
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê otrzyma maksymaln± ocenê 60 punktów,
b) oferty pozosta³ych Wykonawców otrzymaj± liczbê punktów obliczon± zgodnie ze wzorem:
An = (C min/Cn) x 60
C min – cena najni¿sza w z³o¿onych ofertach
Cn – cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
c) uzyskana liczba punktów zostanie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku;

2) dla kryterium „dla kryterium „okres gwarancji na wykonane roboty budowlane”:
a) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 5 letni okres gwarancji – otrzyma ocenê 0 punktów;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 6 letni okres gwarancji – otrzyma ocenê 20 punktów;
c) oferta Wykonawcy, który zaoferuje 7 letni okres gwarancji – otrzyma ocenê 40 punktów;
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego: 7 lat
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji uwzglêdniony do oceny ofert: 5 lat
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin gwarancji w pe³nych latach. Bez wzglêdu na powy¿sze: Je¿eli warunki gwarancji jako¶ci udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci ni¿ gwarancja udzielona przez Gwaranta – obowi±zuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
5. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie, w szczególno¶ci:
a) widoczn± myln± pisowniê wyrazu,
b) ewidentny b³±d gramatyczny,
c) niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego czê¶ci,
d) ewidentny b³±d rzeczowy,
e) rozbie¿no¶æ pomiêdzy cen± wpisan± liczbowo i s³ownie.
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, w szczególno¶ci.:
a) b³êdne obliczenie warto¶ci podatku VAT na podstawie prawid³owo podanej w ofercie stawki podatku od towarów i us³ug,
b) b³êdne zsumowanie w ofercie warto¶ci netto i kwoty VAT, przy za³o¿eniu, ¿e prawid³owo podano warto¶æ netto i kwotê podatku od towarów i us³ug.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e,:
a) ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, jedn± robotê budowlan± polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie pomieszczeñ u¿yteczno¶ci publicznej na kwotê nie mniejsza ni¿ 3.000.000,00 z³otych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy robota budowlana zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana by³a wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
b) ¯e dysponuje i¿ dysponuje osobami zdolnym do wykonania zamówienia, tj.
-powierzy funkcjê kierownika budowy osobie posiadaj±cej uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót budowlanych bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowalne z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2020 poz. 1333).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (za³±cznik nr 5 do SWZ);
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. C SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dzia³aj±c na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postêpowania, okre¶laj±c, i¿ dopuszcza siê zmianê zakresu prac, sposobu wykonania lub terminu wykonania pod warunkiem zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) z powodu wyst±pienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia (w szczególno¶ci roboty zamienne), pod warunkiem ¿e zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
2) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej (wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne), której nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci bêd±cej konsekwencj± epidemii COVID-19 lub sytuacji geopolitycznej;
3) z powodu dzia³ania lub zaniechania osób trzecich, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie zamówienia (w szczególno¶ci z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy), pod warunkiem ¿e dzia³ania te nie s± konsekwencj± winy stron umowy;
4) zmiany kluczowych specjalistów przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony
z przyczyn od nich niezale¿nych, w przypadku nie wywi±zywania siê kluczowych specjalistów z obowi±zków wynikaj±cych z umowy oraz nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje i do¶wiadczenie jak osoby wskazane w umowie,
2. Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania Zamawiaj±cego o zaistnieniu okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://uph-edu.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-10

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.