Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00046237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego oraz Placówek Oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZEGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 32
1.5.2.) Miejscowość: Strzegowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@strzegowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-627ca6df-b05c-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego oraz Placówek Oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-627ca6df-b05c-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044016/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa oleju napędowego i opałowego dla potrzeb Urządu Gminy w Strzegowie, Zakładu Komunalnego i Placówek Oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Dostawa oleju napędowego
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego z uwzględnieniem prawa opcji - maksymalnie 30 m3.
Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w godz.
8:00 - 16:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zostały opisane w załączniku Nr 3e do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
Do dostaw oleju napędowego stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm.) oraz wymagania normy PN-EN 590.
Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze
wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 180736,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Dostawa oleju opałowego
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych
z uwzględnieniem prawa opcji - maksymalnie 80 m3, z czego:
1) Urzędu Gminy w Strzegowie - maksymalnie 5 m3,
2) Zakładu Komunalnego w Strzegowie - maksymalnie 10 m3,
3) Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Strzegowie - maksymalnie 54 m3,
4) Szkoły Podstawowej im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu - maksymalnie 11 m3.
Wykonawca dostarczy olej autocysternami do magazynu Zamawiającego w godz.
8:00 - 16:00. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowane urządzenie do nalewania do zbiornika napowietrznego wraz z licznikiem mierzącym ilość wydanego oleju w temperaturze referencyjnej 15°C. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. Warunki dostawy paliw zostały opisane w załącznikach Nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.
Do dostaw oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych stosuje się wymagania
jakościowe określone w normie PN-C 96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe”
w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008).
Dostawy do Zamawiającego będą rozliczane i fakturowane w ilościach mierzonych
w temperaturze referencyjnej 15°C – ilość oleju określona na fakturze musi być zgodna ze
wskazaniem licznika urządzenia napełniającego zamontowanego przy autocysternie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 390648,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180736,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180846,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180736,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroDorex Czechowscy, Zglec Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621504924
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkieiwcza 7
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180736,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391336,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030078156
7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1)Urzędu Gminy w Strzegowie,
2)Zakładu Komunalnego w Strzegowie,
3)Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Strzegowie,
4)Szkoły Podstawowej im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu.
W wyniku postępowania zostały zawarte umowy:
Część 1. Dostawa oleju napędowego
Umowa zawarta przez Zakład Komunalny w Strzegowie w dniu 07.02.2024 r. na kwotę 180 736,20 PLN, w przedmiocie dostawa oleju napędowego.
Część 2. Dostawa oleju opałowego
1) Umowa zawarta przez Zakład Komunalny w Strzegowie w dniu 07.02.2024 r. na kwotę 48 831,00 PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.
2)Umowa zawarta przez Urząd Gminy w Strzegowie w dniu 07.02.2024 r. na kwotę 24 415,50 PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.
3)Umowa zawarta przez Szkołę Podstawową im. Św. Stanisława Kostki w Strzegowie w dniu 07.02.2024 r. na kwotę 263 687,40 PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.
4)Umowa zawarta przez Szkołę Podstawową im. Władysława Smoleńskiego w Niedzborzu w dniu 07.02.2024 r. na kwotę 53 714,10 PLN w przedmiocie dostawa oleju opałowego.
INNE PRZETARGI STRZEGOWO
więcej: przetargi STRZEGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.