Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2023/BZP 00257864/01 - Wynik z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie cykli warsztatów z branży gastronomicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stołeczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zst.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie cykli warsztatów z branży gastronomicznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-719f0bbb-ac37-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zst.bialystok.pl/dla-partnera/26-4-2022-przeprowadzenie-cykli-warsztatow-z-branzy-gastronomicznej/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
drogąelektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP-u
(https://epuap.gov.pl/wps/portal ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz w Regulaminie ePUAP
dostępnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje
się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy, o których
mowa w pkt 2,wynosi 150MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 str. 1 ze zm.), zwanego RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku, ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok;
2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Zespole Szkół Technicznych im.
gen. Władysława Andersa w Białymstoku – inspektor@jk-m.pl, tel. 511268962;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia
umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w
ofercie) w celu dokonania oceny oferty (np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta) lub ułatwienie
kontaktu z oferentem;
4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do
informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów
powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa
zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa
dotyczących archiwizacji, tj. przez okres 5 lat;
6) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za
nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje
wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania danych (co nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy), sprzeciwu wobec
przetwarzania, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Akademia kulinarna. Na każdą z części składają się wyszczególnione w SWZ warsztaty tematyczne. Do przeszkolenia: 2 grupy po 10 osób każda, wymiar szkolenia dla każdego z warsztatów: min. 4 godziny zegarowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (KC) – 60 %,
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wg następującego wzoru:
Ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta może otrzymać w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60 pkt.
2) Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20%
Zamawiający przyzna ofercie punkty, wyliczone w następujący sposób:
a) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia minimum 1 zakończonego szkolenia/zajęć/kursu/seminarium/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej (warunek minimalny) – 0 pkt;
b) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 2 zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 10 pkt;
c) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 3 i więcej zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 20 pkt;
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
Przez szkolenie/zajęcia/kurs/seminarium/warsztaty grupowe Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuacje należy interpretować jako jedno szkolenie.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby do realizacji danej części zamówienia, Zamawiający przyjmie najniższe doświadczenie wspólne wszystkim wskazanym osobom.
3) Miejsce prowadzenia zajęć (M) – 20%:
Zamawiający przyzna ofercie punkty w zależności od lokalizacji miejsca znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Białystok, wskazanego w ofercie jako miejsce prowadzenia warsztatów:
a) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości do 1 km od siedziby Zamawiającego - 20 pkt
b) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 1 km do 5 km od siedziby Zamawiającego - 10 pkt
c) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 5 km od siedziby Zamawiającego - 0 pkt
Dla oceny odległości miejsca prowadzenia zajęć, Zamawiający przyjmie odległość najkrótszej pieszej trasy między miejscem lokalizacji warsztatów a siedzibą Zamawiającego, według map serwisu Google https://www.google.pl/maps .
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
2. Liczba otrzymanych punktów będzie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w ww. kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce prowadzenia zajęć (M)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Nowoczesność w kuchni. Na każdą z części składają się wyszczególnione w SWZ warsztaty tematyczne. Do przeszkolenia: 2 grupy po 10 osób każda, wymiar szkolenia dla każdego z warsztatów: min. 4 godziny zegarowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (KC) – 60 %,
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wg następującego wzoru:
Ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta może otrzymać w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60 pkt.
2) Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20%
Zamawiający przyzna ofercie punkty, wyliczone w następujący sposób:
a) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia minimum 1 zakończonego szkolenia/zajęć/kursu/seminarium/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej (warunek minimalny) – 0 pkt;
b) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 2 zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 10 pkt;
c) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 3 i więcej zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 20 pkt;
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
Przez szkolenie/zajęcia/kurs/seminarium/warsztaty grupowe Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuacje należy interpretować jako jedno szkolenie.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby do realizacji danej części zamówienia, Zamawiający przyjmie najniższe doświadczenie wspólne wszystkim wskazanym osobom.
3) Miejsce prowadzenia zajęć (M) – 20%:
Zamawiający przyzna ofercie punkty w zależności od lokalizacji miejsca znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Białystok, wskazanego w ofercie jako miejsce prowadzenia warsztatów:
a) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości do 1 km od siedziby Zamawiającego - 20 pkt
b) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 1 km do 5 km od siedziby Zamawiającego - 10 pkt
c) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 5 km od siedziby Zamawiającego - 0 pkt
Dla oceny odległości miejsca prowadzenia zajęć, Zamawiający przyjmie odległość najkrótszej pieszej trasy między miejscem lokalizacji warsztatów a siedzibą Zamawiającego, według map serwisu Google https://www.google.pl/maps .
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
2. Liczba otrzymanych punktów będzie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w ww. kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce prowadzenia zajęć (M)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Słodkiego, miłego życia. Na każdą z części składają się wyszczególnione w SWZ warsztaty tematyczne. Do przeszkolenia: 2 grupy po 10 osób każda, wymiar szkolenia dla każdego z warsztatów: min. 4 godziny zegarowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (KC) – 60 %,
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wg następującego wzoru:
Ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta może otrzymać w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60 pkt.
2) Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20%
Zamawiający przyzna ofercie punkty, wyliczone w następujący sposób:
a) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia minimum 1 zakończonego szkolenia/zajęć/kursu/seminarium/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej (warunek minimalny) – 0 pkt;
b) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 2 zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 10 pkt;
c) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 3 i więcej zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 20 pkt;
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
Przez szkolenie/zajęcia/kurs/seminarium/warsztaty grupowe Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuacje należy interpretować jako jedno szkolenie.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby do realizacji danej części zamówienia, Zamawiający przyjmie najniższe doświadczenie wspólne wszystkim wskazanym osobom.
3) Miejsce prowadzenia zajęć (M) – 20%:
Zamawiający przyzna ofercie punkty w zależności od lokalizacji miejsca znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Białystok, wskazanego w ofercie jako miejsce prowadzenia warsztatów:
a) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości do 1 km od siedziby Zamawiającego - 20 pkt
b) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 1 km do 5 km od siedziby Zamawiającego - 10 pkt
c) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 5 km od siedziby Zamawiającego - 0 pkt
Dla oceny odległości miejsca prowadzenia zajęć, Zamawiający przyjmie odległość najkrótszej pieszej trasy między miejscem lokalizacji warsztatów a siedzibą Zamawiającego, według map serwisu Google https://www.google.pl/maps .
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
2. Liczba otrzymanych punktów będzie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w ww. kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce prowadzenia zajęć (M)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Kuchnia dalekowschodnia. Na każdą z części składają się wyszczególnione w SWZ warsztaty tematyczne. Do przeszkolenia: 2 grupy po 10 osób każda, wymiar szkolenia dla każdego z warsztatów: min. 4 godziny zegarowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (KC) – 60 %,
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wg następującego wzoru:
Ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta może otrzymać w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60 pkt.
2) Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20%
Zamawiający przyzna ofercie punkty, wyliczone w następujący sposób:
a) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia minimum 1 zakończonego szkolenia/zajęć/kursu/seminarium/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej (warunek minimalny) – 0 pkt;
b) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 2 zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 10 pkt;
c) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 3 i więcej zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 20 pkt;
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
Przez szkolenie/zajęcia/kurs/seminarium/warsztaty grupowe Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuacje należy interpretować jako jedno szkolenie.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby do realizacji danej części zamówienia, Zamawiający przyjmie najniższe doświadczenie wspólne wszystkim wskazanym osobom.
3) Miejsce prowadzenia zajęć (M) – 20%:
Zamawiający przyzna ofercie punkty w zależności od lokalizacji miejsca znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Białystok, wskazanego w ofercie jako miejsce prowadzenia warsztatów:
a) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości do 1 km od siedziby Zamawiającego - 20 pkt
b) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 1 km do 5 km od siedziby Zamawiającego - 10 pkt
c) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 5 km od siedziby Zamawiającego - 0 pkt
Dla oceny odległości miejsca prowadzenia zajęć, Zamawiający przyjmie odległość najkrótszej pieszej trasy między miejscem lokalizacji warsztatów a siedzibą Zamawiającego, według map serwisu Google https://www.google.pl/maps .
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
2. Liczba otrzymanych punktów będzie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w ww. kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce prowadzenia zajęć (M)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Alternatywne sposoby odżywiania. Na każdą z części składają się wyszczególnione w SWZ warsztaty tematyczne. Do przeszkolenia: 2 grupy po 10 osób każda, wymiar szkolenia dla każdego z warsztatów: min. 4 godziny zegarowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, gdzie 1 % = 1 pkt:
1) cena oferty (KC) – 60 %,
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wg następującego wzoru:
Ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta może otrzymać w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 60 pkt.
2) Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D) – 20%
Zamawiający przyzna ofercie punkty, wyliczone w następujący sposób:
a) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia minimum 1 zakończonego szkolenia/zajęć/kursu/seminarium/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej (warunek minimalny) – 0 pkt;
b) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 2 zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 10 pkt;
c) doświadczenie trenera nabyte podczas prowadzenia 3 i więcej zakończonych szkoleń/zajęć/kursów/seminariów/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej – 20 pkt;
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
Przez szkolenie/zajęcia/kurs/seminarium/warsztaty grupowe Zamawiający rozumie łączną ilość grup szkoleniowych przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu. Jeżeli szkolenie prowadzone było dla kilku jednostek/podmiotów jednocześnie (lub/i w podziale na grupy) powyższą sytuacje należy interpretować jako jedno szkolenie.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby do realizacji danej części zamówienia, Zamawiający przyjmie najniższe doświadczenie wspólne wszystkim wskazanym osobom.
3) Miejsce prowadzenia zajęć (M) – 20%:
Zamawiający przyzna ofercie punkty w zależności od lokalizacji miejsca znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Białystok, wskazanego w ofercie jako miejsce prowadzenia warsztatów:
a) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości do 1 km od siedziby Zamawiającego - 20 pkt
b) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 1 km do 5 km od siedziby Zamawiającego - 10 pkt
c) miejsce prowadzenia zajęć zlokalizowane w odległości > 5 km od siedziby Zamawiającego - 0 pkt
Dla oceny odległości miejsca prowadzenia zajęć, Zamawiający przyjmie odległość najkrótszej pieszej trasy między miejscem lokalizacji warsztatów a siedzibą Zamawiającego, według map serwisu Google https://www.google.pl/maps .
Oferta może uzyskać w zakresie tego kryterium termin realizacji maksymalnie 20 punktów.
2. Liczba otrzymanych punktów będzie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów w ww. kryteriach.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce prowadzenia zajęć (M)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolność techniczna lub zawodowa – w celu spełnienia warunku Wykonawca wykaże się dysponowaniem trenerem/trenerami skierowanymi do realizacji zamówienia, którzy posiadają doświadczenie nabyte podczas prowadzenia minimum 1 zakończonego szkolenia/zajęć/kursu/seminarium/warsztatów grupowych, przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat, w tematyce z branży gastronomicznej. Doświadczenie trenera jest punktowane w ramach kryteriów oceny ofert.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz ze wskazaniem kwalifikacji trenera/trenerów skierowanych do realizacji zamówienia (na lub zgodnie z formularzem ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Załącznika nr 1 do SWZ) - składa każdy z Wykonawców do oferty,
2) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX SWZ - składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 2, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1) oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Załącznika nr 1 do SWZ) - składa każdy z Wykonawców do oferty,
2. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
2) Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony
zgodnie z wymaganiami SWZ.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem.
4) Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-03
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.