eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica"Przebudowa drogi gminnej nr 114082G - ulicy Transportowej w Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej".



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa drogi gminnej nr 114082G - ulicy Transportowej w Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.4.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 59 841 59 12

1.4.8.) Numer faksu: 59 841 59 15

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099378

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00071877/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności polegające na przebudowie drogi gminnej nr 114082G – ulicy Transportowej w Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej, w tym:
1) przebudowę drogi gminnej nr 114082G – ulicy Transportowej, poprzez:
a) przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni na nową nawierzchnię w technologii utwardzonej z betonu asfaltowego,
b) budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni utwardzonej kostką betonową bez fazy ,
c) budowę odcinka chodnika o nawierzchni utwardzonej kostką betonową,
d) budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego,
e) budowę zatok autobusowych o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej
f) przebudowę istniejących i budowę nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż przebudowywanej drogi w technologii utwardzonej kostką betonową,
2) budowę odwodnienia drogi, poprzez:
a) budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej,
b) montaż studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych i ściekowych z osadnikiem,
c) montaż studni betonowych,
d) montaż wpustów deszczowych,
e) remont istniejących studni,
f) demontaż istniejących wpustów,
g) czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
3) budowę kanału technologicznego wzdłuż budowanej drogi,
4) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez:
a) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
b) montaż oznakowania pionowego i poziomego,
5) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
6) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
8) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
9) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy, określonego w ust. 1 pkt 1-3 powyżej.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dalej „STWiORB” oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i STWiORB lub równoważne, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, norma, Zamawiający dodaje „lub równoważne” i dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań, stosownie do treści art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
5. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
1) z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
2) z materiałów i urządzeń własnych, fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne,
3) zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB i przedmiarem robót oraz ofertą Wykonawcy,
4) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj i kolorystykę kostki betonowej.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy wskutek zastosowania niewłaściwych materiałów.
9. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej SWZ, służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania, o którym mowa w ust. 15.
10. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz ze zgłoszeniem i przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
11. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu zamówienia, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
12. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.
13. Wykonawca zobowiązany będzie zaplanować roboty w taki sposób, aby ich realizacja nie stwarzała zagrożenia bezpieczeństwa.
14. Niezależnie od rękojmi Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem umowy na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
15. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2022.
16. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale III SWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB. Udostępnione przez Zamawiającego przedmiary pełnią rolę pomocniczą i powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę. Za obmiary i kosztorys ofertowy odpowiada Wykonawca.
17. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
18. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie dokonane w następujący sposób:
1) na podstawie dwóch faktur tj.
a) pierwsza faktura o wartości _____zł brutto zostanie opłacona ze środków własnych Gminy Kobylnica;
b) druga faktura o wartości ____ zł brutto zostanie opłacona ze środków stanowiących dofinansowanie z „Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”,
2) z zastrzeżeniem Zamawiającego, że:
a) wartość pierwszej faktury stanowić będzie zaliczkę przekazywaną Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia, w terminie
do 30 dni od daty jej doręczenia,
b)pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni licząc od dnia prawidłowego wykonania całości przedmiotu umowy.
19. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności polegające na przebudowie drogi gminnej nr 114082G – ulicy Transportowej w Kobylnicy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej, w tym:
1) przebudowę drogi gminnej nr 114082G – ulicy Transportowej, poprzez:
a) przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni na nową nawierzchnię w technologii utwardzonej z betonu asfaltowego,
b) budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni utwardzonej kostką betonową bez fazy ,
c) budowę odcinka chodnika o nawierzchni utwardzonej kostką betonową,
d) budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego,
e) budowę zatok autobusowych o nawierzchni utwardzonej z betonu
f) przebudowę istniejących i budowę nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż przebudowywanej drogi w technologii utwardzonej kostką betonową,
2) budowę odwodnienia drogi, poprzez:
a) budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej,
b) montaż studzienek kanalizacyjnych rewizyjnych i ściekowych z osadnikiem,
c) montaż studni betonowych,
d) montaż wpustów deszczowych,
e) remont istniejących studni,
f) demontaż istniejących wpustów,
g) czyszczenie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
3) budowę kanału technologicznego wzdłuż budowanej drogi,
4) wykonanie stałej organizacji ruchu, poprzez:
a) wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
b) montaż oznakowania pionowego i poziomego,
5) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
6) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
7) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
8) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
9) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót, dla przedmiotu umowy, określonego w ust. 1 pkt 1-3 powyżej.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dalej „STWiORB” oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 1 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i STWiORB lub równoważne, z zastrzeżeniem ust. 4.
4. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, norma, Zamawiający dodaje „lub równoważne” i dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań, stosownie do treści art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
5. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia:
1) z należytą starannością, zgodnie z zaleceniami nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami dozoru technicznego, Prawa budowlanego i sztuką budowlaną,
2) z materiałów i urządzeń własnych, fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie i spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne,
3) zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB i przedmiarem robót oraz ofertą Wykonawcy,
4) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i z przedstawicielem Zamawiającego przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj i kolorystykę kostki betonowej.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy wskutek zastosowania niewłaściwych materiałów.
9. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej SWZ, służącej między innymi zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania, o którym mowa w ust. 15.
10. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz ze zgłoszeniem i przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
11. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu zamówienia, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
12. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.
13. Wykonawca zobowiązany będzie zaplanować roboty w taki sposób, aby ich realizacja nie stwarzała zagrożenia bezpieczeństwa.
14. Niezależnie od rękojmi Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem umowy na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
15. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na rok 2022.
16. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale III SWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB. Udostępnione przez Zamawiającego przedmiary pełnią rolę pomocniczą i powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę. Za obmiary i kosztorys ofertowy odpowiada Wykonawca.
17. Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie, celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
18. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie dokonane w następujący sposób:
1) na podstawie dwóch faktur tj.
a) pierwsza faktura o wartości _____zł brutto zostanie opłacona ze środków własnych Gminy Kobylnica;
b) druga faktura o wartości ____ zł brutto zostanie opłacona ze środków stanowiących dofinansowanie z „Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”,
2) z zastrzeżeniem Zamawiającego, że:
a) wartość pierwszej faktury stanowić będzie zaliczkę przekazywaną Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia, w terminie
do 30 dni od daty jej doręczenia,
b)pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni licząc od dnia prawidłowego wykonania całości przedmiotu umowy.
19. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-03-28 09:00

Po zmianie:
2022-03-31 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-03-28 09:30

Po zmianie:
2022-03-31 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-04-26

Po zmianie:
2022-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.