Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043538/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 76/90
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6a01c3e4-a2aa-454f-8d70-3068bed786cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35aa5d6-8353-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043538/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/I-Ł.2232.2.2022.AF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 409722,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91997,98 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Przedmiot zamówienia:Świadczenie usługi wywozu:
odpadów komunalnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
- Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 27 m3
- Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 15 m3
- Opakowania z tworzyw sztucznych (15.01.02) w ilości 15 m3
- Opakowania ze szkła (15.01.07) w ilości 1 m3
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
1. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów jak powyżej.
2. Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów.
3. Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Przedmiot zamówienia:Świadczenie usługi wywozu:
Odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu
z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim:
- Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15.01.02.) w ilości 200 m3
- Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 200 m3
- Opakowania ze szkła (kod 15.01.07) w ilości 2 m3
- Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16.01.14 (kod 16.01.15) w ilości 170 l
- Zużyte urządzenia nie zawierające części wym. W katalogu odpadów poz. 16.02.09. - 16.02.12. (kod 16.02.14) w ilości 300 kg
- Baterie alkaliczne (kod 16.06.04.) w ilości 10 kg
- Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych (kod 170107) w ilości 15 000 kg.
- Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 480 m3
- Odpady odzieżowe (kod 20.01.10) w ilości 3100 kg
- Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) - 5 kg
- Zużyte źródła światła – (kod 16.02.13.) - 10 szt.
- Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod13.02.08.) - 100 kg.
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
1. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów jak powyżej.
2. Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów.
3. Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 342592,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Przedmiot zamówienia:Świadczenie usługi odbioru:
Odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
- Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 150 kg.
- Leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09.) w ilości 20 kg
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług.
1. Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów jak wyżej.
2. Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 4166,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV Przedmiot zamówienia:Świadczenie usługi wywozu:
Odpadów pokonsumpcyjnych, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz OZ Golesze zgodnie z poniższym zestawieniem:
Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim:
- Odpady pokonsumpcyjne w ilości 90 m3
Oddział zewnętrzny w Goleszach
- Odpady pokonsumpcyjne w ilości 3 m3
Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
1. Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 39814,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20401,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20401,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20401,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JUKO” Sp. z o.o. ul. Topolowa 1, 97-300 Piotrków Trybunalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712614021
7.3.3) Ulica: Topolowa 1
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20401,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204724,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307086,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204724,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FCC Polska Sp. z o. o. - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zabrzu – członek konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762157648
7.3.3) Ulica: ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204724,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3855,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3855,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3855,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-ABC Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 7 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3855,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Jasta Sp. z o.o. Spółka komandytowa Danielów 5, 97-360 Kamieńsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712826786
7.3.3) Ulica: Danielów 5
7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 97-360
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "JASTA" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "JASTA" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- WYKONANIE I KONSERWACJA OZNAKOWANIA PIONOWEGO, WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zarządzanie i pełnienie zastępstwa inwestycyjnego dla nieruchomości stanowiących zasób Miasta Piotrkowa Tryb. oraz zarządzanie nieruchomością przy ul. Dmowskiego 47 w Piotrkowie Tryb.
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- "Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych"
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.