eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowy systemu wentylacji oraz rozbudowy systemu zasilania bezprzerwowego w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099390 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowy systemu wentylacji oraz rozbudowy systemu zasilania bezprzerwowego w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowy systemu wentylacji oraz rozbudowy systemu zasilania bezprzerwowego w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a1aa9f1-a8cc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014146/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku KSP przy ul. Nowolipie 2 - projektuj i buduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043633/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-1461/21/88/IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1469471,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej:
- wykonanie projektów technicznych i wykonawczych do montażu klimatyzatorów i szaf klimatyzacji precyzyjnej,
- wykonanie projektów technicznych i wykonawczych dla wentylacji poddasza,
- wykonanie projektów technicznych i wykonawczych dla instalacji elektrycznych,
- wykonanie kosztorysu szczegółowego obejmującego swym zakresem całość prac koniecznych do wykonania, sporządzonego zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami i normami - wartość kosztorysu zgodna z wielkością złożonej oferty;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej,
2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji – zwanych dalej robotami polegających między innymi na:
- demontażu istniejących klimatyzatorów w pomieszczeniu 1250 (2 komplety), montażu i uruchomieniu 4 jednostek – klimatyzatorów kasetonowych czterostronnych – o mocy chłodniczej ok. 9 kW każdy (do oszacowania mocy przyjęty został wskaźnik 40W/m3),
- montażu i uruchomieniu jednostek 2 klimatyzatorów kasetonowych czterostronnych
– w pomieszczeniach 1249 i 1251 po jednym komplecie o mocy chłodniczej ok. 6 kW,
- montażu i uruchomieniu nowej szafy klimatyzacji precyzyjnej LENNOX (obecnie istnieją trzy szafy), przedstawieniu i wykonaniu dystrybucji chłodu do szaf teleinformatycznych w oparciu o istniejące i nową szafę (łącznie cztery szafy klimatyzacji precyzyjnej),
- wykonaniu instalacji wentylacji hybrydowej (nawiew grawitacyjny, wyciąg mechaniczny) dla części poddasza na Starym Pałacu,
- wykonaniu przyłącza energetycznego, linii zasilających i instalacji elektrycznych,
- modernizacji rozdzielnicy, siłowni telekomunikacyjnych wraz z dostawą i montażem akumulatorów,
- przygotowaniu podłączeń do nowych szaf z dwóch niezależnych przyłączy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ oraz Rodz. XIX
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 Ustawy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty montażowe;
b) roboty związane z instalacjami elektrycznymi;
c) roboty związane z instalacjami sanitarnymi;
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1749000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA KDM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522045621

7.3.3) Ulica: ul. Połczyńska 53,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-336

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres robót instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1749000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.