Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099408 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie działania animacyjnego pt. "Rewitalizacja terenu przy świetlicy wiejskiej w Karlinku - budowa boiska do koszykówki wraz z nasadzeniem drzew"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330453619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-216
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.szczepanska@karrsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karrsa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie działania animacyjnego pt. "Rewitalizacja terenu przy świetlicy wiejskiej w Karlinku - budowa boiska do koszykówki wraz z nasadzeniem drzew"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9deb01c3-d8d5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011934/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wdrożenie 28 działań animacyjnych włączających społeczności lokalne woj. zachodniopomorskiego w proces rewitalizacji w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rewitalizacja szansą na aktywną integrację"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających w ramach uprzednio przeprowadzonego postępowania Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00027403/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3-6/ZP/US/REWI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17479,67
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego włączającego społeczności lokalne woj. zachodniopomorskiego w proces rewitalizacji w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”. Tytuł działania animacyjnego: "Rewitalizacja terenu przy świetlicy wiejskiej w Karlinku - budowa boiska do koszykówki wraz z nasadzeniami drzew".
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alex-Tech Maciej Aleksandrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722072265
7.3.3) Ulica: Żytnia 22D/3
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-818
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Alex-Tech Maciej Aleksandrowicz
jakie przetargi wygrała firma
Alex-Tech Maciej Aleksandrowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-152021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa produktów żywnościowych
- "Ochrona mienia i osób"
- Przegląd, konserwacja oraz naprawy awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego z podziałem na 3 zadania.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.