Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465259/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00469706/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00481238/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2022/BZP 00488850/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia – Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego na terenie gminy Bytom Odrzański
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Odrzański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Bytom Odrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-115
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683884022
1.5.8.) Numer faksu: 683884026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytomodrzanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.bytomodrzanski.pl/index.php/zamowienia-publiczne/52-przetargi-aktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia – Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego na terenie gminy Bytom Odrzański2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acf93de1-6f22-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014541/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wyposażenia – Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego na terenie gminy Bytom Odrzański
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie służb ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego na terenie gmin Bytom Odrzański, Szprotawa, Sulęcin, Drezdenko, Kostrzyn nad Odrą, Nowe Miasteczko, Otyń, Szczaniec, Ośno Lubuskie, Santok i Witnica”, który współfinanRegionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 (Oś priorytetowa 4 „Środowisko i Kultura”, działanie 4.1 „ Przeciwdziałanie katastrofom naturalnym i ich skutkom”)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465259/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Umundurowanie osobiste i specjalne 12 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35811100-3 - Mundury strażackie
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skuter wodny wraz z przyczepą transportową oraz platformą ratowniczą (rescue sled) 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34421000-7 - Skutery silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Agregat prądotwórczy 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla wynosi 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyczepa transportowa lekka DMC do 750kg 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dmuchawa spalinowa 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 3658,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pneumatyczny namiot ratowniczy – 1 szt. Cechy wyżej wymienionych dostaw zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostaw nie spełniających wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla wszystkich części wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odkurzacz do zbierania wody – 1 szt.Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.
Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 8943,09 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie wysokociśnieniowe – 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla wszystkich części wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektryczna pompa beczkowa – 1 szt. Cechy wyżej wymienionej dostawy zostały wyspecyfikowane w „Opisie przedmiotu zamówienia” – będącym załącznikiem nr 1 do SWZ.Za fabrycznie nowe uznaje się rzeczy nie eksploatowane. Wymagany rok produkcji: 2022 lub późniejszy.
Zaoferowanie dostawy nie spełniającej wymagań minimalnych określonych w załączniku nr 1 do SWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31681200-5 - Pompy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta na łączną cenę ryczałtową 85.485,00 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 60.000,00
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6148,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6148,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta na łączną cenę ryczałtową: 25.959,15 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 20.000 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25959,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25959,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i instalacja urządzeń i oprogramowań obszaru technicznego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Zakup sprzętu komunalnego
- Dostawa agregatu prądotwórczego i montaż na potrzeby Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.