Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017140/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00017140/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018852/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00025225/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-30
- 2021/BZP 00032033/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099442 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych
dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261 848 574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnychdla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ec59ca-830b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000518/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Materiały budowlane, sanitarne,hydrauliczne i grzewcze, oświetleniowe, elektryczne oraz urządzenia i wyroby elektryczne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017140/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/2021/TP/INFR/Ł/OPBMR/UZBR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: I część zamówienia – dostawa artykułów łazienkowych dla Infrastruktury, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 12439,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: II część zamówienia – dostawa urządzeń oświetleniowych, lampy elektryczne oraz baterii dla Infrastruktury, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 15522,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: III część zamówienia – dostawa materiałów budowlanych, wyrobów pomocniczych dla budownictwa /z wyjątkiem aparatury elektrycznej/ - budowlane dla Infrastruktury, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 19547,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: IV część zamówienia – dostawa materiałów budowlanych, wyrobów pomocniczych dla budownictwa /z wyjątkiem aparatury elektrycznej/ - budowlane dla Infrastruktury, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 35286,01 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: V część zamówienia – dostawa konstrukcji i materiałów budowlanych, wyrobów pomocniczych dla budownictwa /z wyjątkiem aparatury elektrycznej/ - sanitarne dla Infrastruktury, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 45583,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: VI część zamówienia – dostawa urządzeń klimatycznych dla Infrastruktury, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 69105,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: VII część zamówienia – dostawa maszyn, aparatur, urządzeń i wyrobów elektrycznych, oświetlenie dla Infrastruktury,Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 13710,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: VIII część zamówienia – dostawa akumulatorów i baterii dla Służby Łączności, Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 67652,39 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: IX część zamówienia – dostawa maszyn, aparatur, urządzeń i wyrobów elektrycznych dla Służby OPBMR i Uzbrojenia,Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 9542,83 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, z podziałem na 10 (dziesięć) części: X część zamówienia – dostawa baterii do paralizatorów dla Służby Uzbrojenia. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):44190000-8 Różne materiały budowlane, 31680000-6 Elektryczne artykuły i akcesoria, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44410000-7 Artykuły łazienkowe, 31440000-2 Baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1.1. - 1.10. do SWZ tj.: Specyfikacje asortymentowo - cenowe oraz nr 5.1. – 5.4. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 oraz nr 1.1. - 1.10 do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 16505,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19782,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26322,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19782,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe "SEA" Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-000-09-57
7.3.3) Ulica: Norbertańska 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19782,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16245,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19270,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16245,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16245,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30971,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30971,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30971,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30971,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ważnych ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60969,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60969,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60969,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HUTR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60969,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89421,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89421,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U ELDOR ŁUKASZ BARANOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-196-60-16
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89421,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16982,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21779,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16982,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-100-64-38
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16982,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14324,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14324,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14324,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT JERZY OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-100-64-38
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14324,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21406,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21406,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21406,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "UMO" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-06-00-204
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 61
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21406,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lamp do projektorów multimedialnych dla Wydziału Mechatroniki PW
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawy materiałów oświetleniowych, akcesoriów i osprzętu elektrycznego
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH PRZEZNACZONYCH DO MIEJSC ZBIOROWEGO ŻYWIENIA
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.