Og³oszenie z dnia 2021-06-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00118971/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
Og³oszenie nr 2021/BZP 00099477 z dnia 2021-06-30 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ¶rodków kontrastowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672632233
1.5.8.) Numer faksu: 672635878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: szpital.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ¶rodków kontrastowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be252d8f-d984-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00099477
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00044778/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 ¦rodki kontrastowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow na stronie danego postêpowania. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmujê siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „wy¶lij” wiadomo¶ci”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶ci zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji za po¶rednictwem udostêpnionego kana³u. Wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany bêd± dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami, b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: Pani Aneta Cie¶lik, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 336, e-mail: kier.kadry@szpital.zlotow.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Alfreda Soko³owskiego w Z³otowie, ul. Szpitalna 28, 77-400 Z³otów;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: Pani Aneta Cie¶lik, kontakt: tel. 67 263 22 33 wew. 336, e-mail: kier.kadry@szpital.zlotow.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JOVERSOL, niejonowy ¶rodek cieniuj±cy o stê¿eniu 350mglJ/ml.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i ¶rodki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 1 – „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
najni¿sza zaoferowana cena brutto oferty
C = ------------------------------------------------ x 10 pkt
cena brutto oferty ocenianej
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryteriów wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Iomeprol, niejonowy ¶rodek kontrastowy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i ¶rodki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 1 – „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
najni¿sza zaoferowana cena brutto oferty
C = ------------------------------------------------ x 10 pkt
cena brutto oferty ocenianej
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryteriów wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Amidotrozynian megluminy. Roztwór kontrastowy dojelitowy 760mg/100ml op. 100ml
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i ¶rodki kontrastowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %;
Oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego. W kryterium nr 1 – „Cena brutto oferty” maksymaln± liczbê punktów, tj. 10 otrzyma oferta z najni¿sz± cen± brutto, natomiast pozosta³e oferty otrzymaj± punkty wynikaj±ce z przeliczeñ arytmetycznych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
najni¿sza zaoferowana cena brutto oferty
C = ------------------------------------------------ x 10 pkt
cena brutto oferty ocenianej
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w wyniku oceny wed³ug w/w kryteriów wynosi 10 punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy stawia warunek w powy¿szym zakresie.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, tj. aktualne zezwolenie/koncesjê na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – zezwolenie na produkcjê, je¿eli wymagane s± przepisami prawa, w tym Ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2017 poz. 2211 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Wpis do rejestru zak³adów albo o zatwierdzenie zak³adu i o wpis do rejestru zak³adów, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021).
3) Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencjê na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, tj. aktualne zezwolenie/koncesjê na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – zezwolenie na produkcjê, je¿eli wymagane s± przepisami prawa, w tym Ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2017 poz. 2211 z pó¼n. zm.)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Wpis do rejestru zak³adów albo o zatwierdzenie zak³adu i o wpis do rejestru zak³adów, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (tj. Dz. U. 2020 poz. 2021).
3) Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencjê na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, tj. aktualne zezwolenie/koncesjê na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – zezwolenie na produkcjê, je¿eli wymagane s± przepisami prawa, w tym Ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2017 poz. 2211 z pó¼n. zm.)
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana wynagrodzenia z tytu³u zmiany stawki Vat mo¿e nast±piæ wy³±cznie, gdy to bêdzie mia³o miejsce na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie (ustawa o podatku od towarów i us³ug Vat).Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany czasu obowi±zywania umowy poprzez przed³u¿enie czasu obowi±zywania umowy – w przypadku niezrealizowania w czasie trwania umowy warto¶ci wynagrodzenia umowy brutto do czasu zrealizowania warto¶ciowego pozosta³ej czê¶ci kwoty przeznaczonej do zap³aty za wykonanie przedmiotu umowy, z zastrze¿eniem, ¿e ceny jednostkowe, w przed³u¿onej umowie nie mog± siê ró¿niæ od cen, okre¶lonych przez Wykonawcê w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik do niniejszej umowy.
W przypadku wyst±pienia szczególnych okoliczno¶ci, tj.:
1) wycofania z obrotu lub
2) czasowego wycofanie produktu przez producenta lub
3) czasowego wstrzymania produkcji lub
4) braku produkcji lub
5) zaprzestania produkcji asortymentu bêd±cego przedmiotem Umowy lub,
6) zaistnienia incydentu medycznego lub
7) wyga¶niêcia koncesji lub
8) zaistnienia niezale¿nych od Wykonawcy skutków wypadków losowych (jak np.: czasowa awaria linii produkcyjnej u producenta, czasowy brak dostêpno¶ci surowców czy wp³yw klêsk ¿ywio³owych).
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania odpowiednika asortymentu bêd±cego przedmiotem Umowy w ramach tej samej nazwy miêdzynarodowej, tego samego przeznaczenia, spektrum dzia³ania oraz posiadaj±cego w³a¶ciwo¶ci na poziomie nie gorszym ni¿ asortyment bêd±cy przedmiotem umowy, o tej samej lub ni¿szej cenie jak okre¶lono w za³±czniku nr 2 do SWZ, stanowi±cy integraln± czê¶æ niniejszej umowy.
Je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci wymienione w ust. 1 projektowanych postanowieñ umowy i jednocze¶nie na rynku wyst±pi brak odpowiednika asortymentu bêd±cego przedmiotem Umowy – Wykonawca, który nie ponosi za powy¿sze okoliczno¶ci zawinienia, nie bêdzie z tego tytu³u obci±¿any karami umownymi.
W przypadku innego sposobu pakowania oferowanego asortymentu – „zamiennika - odpowiednika” cena za opakowanie zbiorcze oferowanego „odpowiednika” zostanie odpowiednio przeliczona przez Wykonawcê, wraz z podaniem ilo¶ci jednostkowych w opakowaniu zbiorczym.
Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1 ka¿dorazowo pisemnie informuje Zamawiaj±cego, za³±czaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zaistnienie w/w faktów.
Odpowiednia zmiana umowy w tym zakresie jest dopuszczalna jedynie po pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego i w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni od daty wp³ywu dokumentów, o których mowa w ust. 4 projektowanych postanowieniach umowy.
Wykonawca odpowiada za szkody zwi±zane z nierealizowaniem lub niew³a¶ciwym realizowaniem niniejszej umowy, w szczególno¶ci Wykonawca ponosi koszty, gdy Wykonawca w sposób niezawiniony nie mo¿e dostarczyæ asortymentu umowy - wówczas jest on zobowi±zany do naprawienia szkody wynikaj±cej z ewentualnej zmiany cen (gdy Zamawiaj±cy by³ zmuszony kupiæ dany asortyment od podmiotu innego ni¿ Wykonawca, z którym zawarto niniejsz± umowê).
W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa mo¿e zostaæ przed³u¿ona na okres jego pe³nego wykorzystania – za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-05
2021-06-30 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa ¶rodków kontrastowych (V)
- Zakup i dostawa leków ró¿nych
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i p³ynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Bêdzinie.
- odczynniki i materia³y zu¿ywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzier¿aw± aparatu, odczynniki do badañ hematologicznych z dzier¿aw± analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczêkowe, materia³y medyczne, filmy do tomog
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.