eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża"Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie "



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. ks. Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojewodzin 52

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862722231

1.5.8.) Numer faksu: 862722231

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.wojewodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs.wojewodzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.starostwograjewo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f29246b-9ca3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004395/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka w Wojewodzinie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057868

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w szkole, internacie oraz warsztacie przy Zespole Szkół im. Księdza Jana Krzysztofa Kluka
w Wojewodzinie.
2. Dostawa musi być realizowana przy użyciu specjalistycznego sprzętu i cystern przeznaczonych do przewozu oleju opałowego, posiadających odpowiednie atestowane mierniki przepływowe paliwa
i wyposażonych w niezbędne urządzenia do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Transport paliw winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów prawa, w tym dotyczących bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska.
3. Każdorazowe przepompowanie oleju do zbiornika Zamawiającego będzie się odbywało tylko
i wyłącznie w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej opałowy lekki spełniał warunki jakości zgodne
z rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. poz.2008).
Ponadto wymagane jest, aby każdorazowo przedmiot dostawy spełniał parametry:
1) temperatura zapłonu oleju minimum 60oC,
2) temperatura krzepnięcia, poniżej -30oC,
3) temperatura płynięcia do -25oC,
4) zawartość siarki niższa niż 0,1 %.
5. Przy każdej dostawie wymagane jest przekazanie przedstawicielowi Zamawiającego - osobie dokonującej odbioru danej partii oleju opałowego dokumentu potwierdzającego spełnianie warunku jakości dostarczonego oleju (,,świadectwo jakości”) określonego przez Zamawiającego w niniejszym opisie. Koszty transportu ujęte zostaną w cenie oleju opałowego lekkiego.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dostarczanego oleju, w stosunku do ilości określonych w ust. 3, z uwagi na uwarunkowania pogodowo – atmosferyczne bądź w wyniku innych czynników mających wpływ na zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie ilości dostaw oleju. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmiany zakresu zamówienia. Rozliczenie za dostawy będzie dokonywane zgodnie z rzeczywistą ilością dostarczonego oleju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "Transbud Ełk" sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8480005503

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-16 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.